Ahojkyyy, děkuju že si čtete moji story <3 Dneska je to kratší díl takže dneska vydám dva :3 Taky mi dejte vědět jestli mám někde nějaké chyby :) Omlouvám se ale na čárky někdy kašlu xdd Zdravím lidi z instagramu :D!
____________________________~George~
„No?" zeptal jsem se. „Proč lidem neřeknete že bude meetup ty a Dream?". „Ty jsi jediný kdo to z DSMP ví. Chtěl bych lidi překvapit nějakým způsobem který nebudou vůbec čekat. " řekl jsem a usmál se. „Takže na náš meetup nepůjdeš?". „Netuším, spíš ne" řekl jsem. „Oh ok, tak já jdu,čau" řekl a Alex leavl call.„Asi jsem ho naštval.."
~Dream~
„DRISTO?" zařval jsem na sestru. „No co je?". „Kdy jedeme na dovolenou?" zeptal jsem se. „Co? Ty zase něco plánuješ?" zeptala se ségra a zamračila se. „Nooo" řekl jsem a zčervenal. „Že ty jedeš za Georgem?" podívala se na mě a začala se smát. „Přestaň" řekl jsem naštvaně. „Takový páreček ;)" řekla Drista a ušklíbla se.„Kéž by... TEDA CO? co to říkám?!"
„Ale notak, jsme jen kamarádi" řekl jsem a snažil se jí dívat do očí. „Jedeme 13.7." řekla Drista a otočila se a byla na odchodu z mého pokoje. „Dristo?" řekl jsem ještě. „Hm?". „A-ale nic sorry". Na to se otočila zpět a vyšla z mého pokoje.
Začal jsem přemýšlet na kdy ten sraz domluvíme a jak to řekněme ostatním.
Napsal jsem Georgovi na discord:
Georgi, kdy bys měl čas abych mohl sehnat letenky pro tebe na Floridu? 13.7. jedu pryč takže někdy potom.George odepsal po pár minutách :
Šlo by to 21.7.? To by bylo nejlepší abych za tři dny mohl odjet na ten sraz, jinak jedeš taky?
Jo, asi pojedu když pojedeš ty :) tak já ti seženu letenky.
Nee to je dobrý, zaplatím si to sám.
Ber to jako dárek, prosím
Fajn..
~George~
Když mi Dream napsal ohledně meetupu, byl jsem strašně šťastný. Těším se až uvidím konečně jeho tvář, ucítím jeho vůni a-„POČKAT CO?! CO TO MELU?"
Jsme jen kamarádi.
„Ale já to cítím jinak... Co když i on?"
[ Další den ]
S klukama jsme se rozhodli že nakonec na meetup půjdu, Quackity měl velkou radost. Dream se přidal taky takže ne jen že budu s ním 3 dny, ale dokonce i jeden den u Tommyho. Všichni se těšili že uvidí konečně Dreamovo obličej, já se možná těšil až moc. Fanouškům jsme to každopádně zatím neřekli, klukům jsme řekli o meetupu s Dreamem takže jsme se rozhodli že až odhalíme že jsem u Dreama na Floridě, tak řekněme fanouškům o druhém meetupu.
(413 slov)
ČTEŠ
Is This A Dream? [CZ] ✅
FanfictionZnámí streameři GeorgeNotFound a Dream jsou pouze kamarádi přes internet do té doby co se potkají v irl. Co se bude dít? Stane se ship DNF skutečným? Tak to se musíte dozvědět sami. by: dnfchcanka (starý user) -opustila jsem fandom, ale nechavam to...