11.

594 32 0
                                    

Ahojky :D mela jsem delsi pauzu a asi to tak zustane. Kazdy vikend budu vydavat 1 az 3 kapitoli kvuli povinostem a skole :3 vemte si neco k snedku a uzivejte cteni<3
______________________________

~George~
Dream usnul na gauči. Bylo asi deset večer, šel jsem si dát sprchu a vyčistil si zuby. Dream spal na gauči a mně se nechtělo spát sám, proto jsem si lehl k Dreamovi. Políbil jsem ho na čelo a šel spát.

~Dream~
Ráno jsem se probudil na gauči, nějak extra dobře jsem se nevyspal ale nevadí. Georgovi se asi nechtělo spát sám v posteli tak si lehl ke mně, protože tu byla ještě jedna peřina. „Dobré ráno ospalče" řekl George a usmál se. Podíval jsem se nahoru kde stál můj George. „Dobré ráno" odpověděl jsem a vstal z gauče. „Co si dáš k snídani?" zeptal se mě George a políbil mě. „Máme tousty?" zeptal jsem se. „Máme, s čím si je dáš?". „Marmeládou" odpověděl jsem a šel do koupelny dát si sprchu.

Když jsem vyšel ze sprchy, už jsem měl snídani na stole. „Děkuju" poděkoval jsem a šel se najíst. „Hele..." řekl George. „kdy to řekněme ostatním? A jak jim to řekněme? A co rodiče?" zeptal se mě. „Jsme spolu jen chvilku, neboj buď se to dozví sami nebo jim to nějak řekněme. Rodičům to řekněme společně". „Mohli by jsme s mými rodiči jít na večeři a tam jim to řekněme?" řekl George. „To je skvělý nápad" usmál jsem se na Gogyho.

Jelikož jsme byli už sami bez ostatních,tak jsme se rozhodli streamovat. Vzal jsem si masku a George zapl stream. Na streamu jsme četli zprávy které Gogymu přišli na discord a twitch. Streamovali jsme asi hodinu, potom jsme ho vypli.

George se mi zdál strašně znuděný, podíval jsem se po nějaké romantické restauraci. Našel jsem jednu kousek odsud. Nechtěl jsem jít odpoledne (15:26) takže jsem Georgovi vymyslel výlet na London Eye (London Eye máte kdyžtak jako média nebo si můžete vygooglit). „Gogy?" zeptal jsem se. „Hmm?". „Pojedeme na výlet" řekl jsem a usmál se. „Dobře, mám si něco vzít?" zeptal se a usmál se. „Jen foťák a tvůj úsměv" řekl jsem a dal mu pusu na čelo.

~George~
Jeli jsme asi 15minut. Dream se usmíval od ucha k uchu. Vystoupili jsme před London Eye byl jsem tu naposledy jako malý. „Tak pojď " řekl Dream a vzal mě za ruku. Koupil nám lístky a čekali jsme ve frontě. Dream měl na sobě roušku aby mu nešel vidět celý obličej. Mrzelo mě to protože jsem se na něj nemohl koukat. Dream si toho všiml. Koukl se na mě a sundal si roušku. Políbil mě a položil mi ruce na ramena jako kdyby jsme tancovali. „Nevadí ti to?" zeptal jsem se. „Mně? Jak by mohlo" řekl a usmál se na mě. Úsměv jsem oplatil a opřel si hlavu o Dreamovo hruď.

Přišla na nás řada s nějakou rodinou. Byl tam muž asi s jeho manželkou a dcerou ve věku 13-14. Bylo tam ještě asi 18 lidí (jedna kabina unese 25 lidí). Pořád na nás koukala. Nebyl jsem si jistý jestli byl dobrý nápad se držet s Dreamem za ruce. Dokonce jsme se párkrát políbili. Když se na nás ta holka přestala koukat tak jsem se nějak nestaral.

„Je tady krásný výhled" řekl Dream a koukal se přes sklo. „Dreame?" zašeptal jsem mu do ucha. „Myslím že na nás ta holka koukala jako kdyby nás znala." řekl jsem. „Sakra." řekl potichu Dream a podíval se na ní. Holka držela mobil a fotila výhled. „Jsi si jistý?" řekl Dream. „Jsem, před chvílí ještě koukala" řekl jsem. Nechali jsme to být.

~Dream~
Za 30 minut jsme dojeli. Vystoupili jsme a šli se projít na zmrzlinu. Seděli jsme se zmrzlinou v parku. Já jsem měl jahodovou a George vanilkovou. „Dej mi ochutnaaaat prosiiim" poprosil George. „Něco za něco" odpověděl jsem a koukal na George. George mi podal jeho zmrzlinu, takhle jsme si je vyměnili asi 3x.

V půl šesté jsem nám zavolal taxi. „Kam to bude?" zeptal se taxikář. „Do restaurace Serpentine Bar & Kitchen" řekl jsem a usmál se na George. „AAAAA DĚKUJU" řekl George a dal mi pusu na tvář.

Dojeli jsme do moderní restaurace, sedli jsme si venku. Nad námi byl bílí přístřešek...

-pokračování příště

(720 slov)

Is This A Dream? [CZ] ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat