Ahojkyyy, mela jsem HOOODNE, velkou pauzu takze tady mate dalsi part :D tahle story bude mit asi 20 kapitol, ale pokud budete chtit abych pokracovala, tak jeste muzu neco vymyslet :3 prijemne cteni<3
______________________________
~George
Dream a já jsme si sedli ke stolu. Dream mě chytil za ruku a usmál se na mě. Úsměv jsem oplatil když v tom jsem uviděl číšníka jak jde k našemu stolu. „Dobrý večer, já jsem Peter a budu vás dnes obsluhovat“ řekl.
“Co Vám mohu nabídnout k pití?“. „Mohl by jste nám něco nabídnout? Nějaké víno, nejlépe polosladké “ řekl Dream a mrkl na mě. Věděl že je mé oblíbené. „Určitě, hned se podívám a dám vám vědět“ usmál se a šel k pultu.Číšník nám přinesl Franz Hoffner Riesling Premium. „Máte vybráno?“ zeptal se číšník. „Já bych si dal hovězí steak s bramborami.“ řekl jsem a podíval jsem se na Dreama. „Pro mě to samé“ řekl. „Taak dobře dvakrát steak a brambory, můžu nabídnout salát?“ zeptal se Peter. „To je dobrý, děkujeme“ řekli jsme naráz.
„Ty si nemůžeš vybrat něco jiného že?“ řekl jsem a zasmál se. Dream se usmál a řekl „Ale ty vybíráš vždycky to nejlepší“. „Proto jsem si vybral tebe“ řekl jsem a chytl ho za ruku.
~Dream~
Číšník nám přinesl jídlo, my poděkovali a pustili se do jídla. „Je to fakt dobrý“ řekl George s plnou pusou. „Je, hlavně se najez protože doma už nebudeme vařit“ řekl jsem a mrkl jsem na něj. George se na mě podíval, došlo mu to. Pousmál se a svojí nohou se začal opírat o tu mojí.Po jídle jsme si povídali a přitom pili. Vypili jsme celou láhev, ale nedovolili jsme si objednat další aby jsme vůbec mohli chodit...
Stejně si myslím že George po dnešním večeru bude kulhat ještě dva dny.
Ale koupili jsme si jednu domů.
„Budeme platit!“ řekl jsem a čekal na Petera. „Dobře, budete platit kartou nebo hotově?“ zeptal se. „Hotově“ řekl jsem. „26.65£“ (snad to mám dobře, kdyžtak se moc omlouvám) řekl Peter. Podal jsem mu 30,00. „Zbytek nechte“ řekl jsem a zvedl se z židle. „Děkuji, účtenku?“ zeptal se Peter s úsměvem na tváři. Vzal jsem si účtenku a chytil George za ruku. „Na shledanou, pěkný zbytek večera“ řekli jsme a odešli.
~George~
Když jsme přišli domů, šel jsem rovnou do kuchyně si udělat kafe. Dream přišel zamnou a dal mi pusu na tvář. „Tak co? Překvapil jsem tě? Líbilo se ti tam?“ řekl Dream a usmál se. „Bylo to úžasné Dreame, musím ti to nějak oplatit“ usmál jsem se na svého partnera který se ke mně blížil. „Můžeš mi to oplatit ještě dnes“ zašeptal mi do ucha a začal mi dělat znaménka na krku. „Musím do sprchy, počkej“ řekl jsem a mrkl na Dreama. Tak moc jsem ho chtěl ale měl bych se předtím umýt.Spustil jsem na sebe teplý proud vody a hledal v mlze šampón. V tu chvíli jsem uslyšel dveře. Dream se svlékl a vešel do sprchového kouta. Máme velký sprchový kout takže jsme se tam vešli akorát.
🌶Spicy🌶️
Dream mě začal líbat na krku. Udělal si cestičku až dolů k bříšku a zpátky. Slastně jsem vzdychal Dreamovi do ucha a užíval si jeho jazyk který cítil po celém těle. Začal mě líbat. Měl jsem cucfleky všude, vlastně i on. Po chvíli si mě vzal Dream do rukou (ruce si dal pod mé stehna a já mu obmotal nohy kolem jeho těla ) a přitlačil lehce ke zdi. Začal do mě narážet, skákal jsem nahoru a dolů, nahoru a dolů. Neustále zrychloval na tempu. Narážel tak tvrdě že mi tekly slzy, ale užíval jsem si to. Dream mě přitom začal líbat, kousl mě párkrát tak silně že mi tekla krev ze rtu, ale pořád nepřestával do mě narážet. Proud vody nám stékal po celém těle, byl to příjemný pocit. Po chvíli se do mě udělal a položil mě na zem. Ještě jsme se líbali a osahávali a potom jsme se museli znova osprchovat.
🌶️End of spicy🌶️~Dream~
„Sex ve sprše s nejlepším přítelem, lepší věc před spaním neznám“ řekl jsem si v hlavě a políbil George v županu. George mě chytil za ruku a kulhal do schodů přímo do ložnice. Lehli jsme si do postele a povídali si o různých blbustkách a smáli se přitom. George už začínal zabírat a byl velmi unavený. „Dobrou noc Gogy, miluju tě...“ řekl jsem a chytl George za ruku a políbil ho na čele. „Dobrou Dreamie, taky tě miluju“ řekl ospale a usnul. Já po chvíli usnul též.(756 slov)
ČTEŠ
Is This A Dream? [CZ] ✅
FanfictionZnámí streameři GeorgeNotFound a Dream jsou pouze kamarádi přes internet do té doby co se potkají v irl. Co se bude dít? Stane se ship DNF skutečným? Tak to se musíte dozvědět sami. by: dnfchcanka (starý user) -opustila jsem fandom, ale nechavam to...