Čauky :3 dneska máme díl 4 :D děkuju moc za hvězdičky <3 mám radost že si to někdo čte ^^ vemte si něco k pití a k snědku a příjemné čtení >-<
(16.11.21 omlouvám se! slečna mě upozornila na to že Dream nemá modré oči! v tu chvíli mi to nedošlo :') děkuju, opraveno! :])
______________________________~George~
Seděl jsem v obýváku na gauči a koukal na Netflix. Koukl jsem na mobil jestli mi už neodepsal Dream, žádná notifikace.„Stalo se něco? Udělal jsem něco? Neee to je blbost, nic jsem neudělal"
Šel jsem do kuchyně pro něco k snědku. Dal jsem si lívance s nuttelou a borůvkami.
Potom co jsem dojedl tak jsem šel dát nádobí do myčky. Když jsem dal poslední talíř do myčky tak jsem uslyšel zvonek. Umyl jsem si ruce, otřel pusu od nuttely a šel otevřít dveře.
Otevřel jsem dveře a...
„Je to možné? Vždyť, vždyť vypadá jako-"
...viděl jsem vysokého, krásného blonďáka, měl pár pih a úsměv na tváři.
„Ahoj Gogy" řekl a usmál se.„JE TO ON! JEHO HLAS TO JE, TO JE DREAM!"
Začli se mi hrnout do očí slzy, objal jsem ho a ucítil jsem konečně jeho vůni. Podíval jsem se na něj a topil se v jeho zelených očích. Dream se na mě podíval, usmál se a řekl „Taky tě rád vidím, ani nevíš jak moc jsem se tě nemohl dočkat". Usmál jsem se a pozval ho dál.
~Dream~
Nemohl jsem se na něj přestat dívat.„Tohle je vážný, něco k němu cítím"
„Dáš si kafe?" zeptal se Gogy. „Dám, děkuju". „Takže jsi na cestě na výlet jo?" zasmál se George a díval se mi přímo do očí. Ne že bych se styděl že jsem se vymlouval ale, když se mi podíval do očí, zčervenal jsem. „No uhm, hehe" řekl jsem a usmál se. „Řeknu ti, jsem rád že jsi přijel dřív, nemohl jsem se dočkat. Ale měl jsi mi říct abych ti připravil pokoj. " řekl George když mi donesl kafe. „To je dobrý, chtěl jsem tě překvapit, postel si připravím sám.". „Tak na to zapomeň, můžeš si to tady zatím prohlednout a já ti připravím postel." Kývl jsem a zvedl se z gauče abych si prohlédl dům zatím co mi vystydne kafe. Měl moderní dvoupatrový barák. Kuchyň, ložnice, obývák, dvě koupelny a pokoj pro hosty. V pokoji pro hosty budu spát.
„Máš hotovo" řekl George a došel zpátky do obýváku. „Díky" odpověděl jsem a usmál se. „Zítra by jsme mohli někam zajet, co ty na to?" zeptal se Gogy. „Já bych šel někde po městě aby jsi mi to tady ukázal". „Dobře".
10:00 večer
„Jdu si dát sprchu" řekl jsem a vyrazil do koupelny. „Umm dobře". Když jsem se podíval na Gogyho, byl celý rudý. Nevadilo mi to a šel jsem do koupelny.
~George~
Musel jsem vypadat jako idiot když Dream řekl že si jde dát sprchu, zčervenal jsem jako rajče. To nejhorší ještě přijde..
Dream vyšel z koupelny jenom v boxerkách. Myslím že jsem měl odvrátit pohled jinak by se nestalo to co se stalo. V kalhotech jsem měl boner af. Naštěstí byla druhá koupelna kousek odemne takže jsem do ní vběhl a šel si dát sprchu.Pořád jsem myslel na Dreama jak přišel v boxerkách. Boner byl pořád tvrdší a větší. Nezbylo mi nic jiného než se udělat. „GEORGI JDU SI UDĚLAT VEČEŘI, CHCEŠ TAKY?" zařval Dream. „JO, DÍKY" zařval jsem zpátky a čekal až zapne plotnu nebo mikrovlnku. Po té co ji zapl jsem se začal dělat. Po 10 minutách jsem byl. Umyl jsem se, znova. Potom jsem vyšel ven a šel po schodech nahoru pro pyžamo.
Vyšel jsem z pokoje a dolů po schodech, Dream už připravoval stůl. Udělal lívance, sice jsem je měl ale, bylo mi to jedno. Dali jsme si večeři a napadlo nás kouknout na Netflix. Koukali jsme na "End Of F#%*ng World". Dream usnul asi po pěti dílech. Přikryl jsem ho a šel nahoru si lehnout.
Napsal jsem Alexovi:
„Dream přijel zamnou, tys o tom věděl?"„Nevěděl, vždyť měl přijet až 21."
„Já vím, prý chtěl přijet dřív"
„Tak jsi rád ne?"
„Jsem, akorát usnul tak jdu taky spát, dobrou"
„Dobrou"
(698 slov)
ČTEŠ
Is This A Dream? [CZ] ✅
FanfictionZnámí streameři GeorgeNotFound a Dream jsou pouze kamarádi přes internet do té doby co se potkají v irl. Co se bude dít? Stane se ship DNF skutečným? Tak to se musíte dozvědět sami. by: dnfchcanka (starý user) -opustila jsem fandom, ale nechavam to...