3.

733 43 0
                                    

Ahojky againn, slíbila jsem vám dva díly za tento den tak tady ho máte :p vemte si něco k snědku a příjemné čtení <3
______________________________

[ 13.7. ]

~Dream~
„Tak jedem?" zeptal jsem se když táta naložil poslední zavazadlo. „Jedem" odpověděl a šlápl na plyn.

Po hodince jsme dojeli na letiště. Dali jsme kufry na pás a běželi na letadlo. Stáli jsme ve frontě. Byla tam pěkná štíhlá paní která kontrolovala letenky a nasměrovala lidi kudy mají jít. Už byla řada na nás ale vyskytl se problém, moji letenku táta nechal doma. „Nebylo by možné koupit letenku tady?" zeptala se mamka zatímco táta hledal moji letenku v kapsách. „Je mi líto madam ale, letenku by jste koupila ale musel by tady mladý pán letět až v dalším letadle". Přišel jsem za mamkou a řekl „Mami to je dobrý, doma můžu být sám. Jste pryč jen chvíli a navíc to tu stojí 2x tolik než na internetu. Já to zvládnu. " Mamka se na mě usmála, objala mě a dala mi nějaké peníze. „Dobře, běž si zpátky pro kufr...ještě jednou promiň". Táta se mi taky omluvil, všechny jsem objal a šel si zpátky pro kufr. Můj kufr našli a vrátili mi peníze.

Jel jsem taxíkem zpátky domů a napadl mě skvělý nápad. Když vím kde Gogy bydlí a že nemá nic v plánu... Proč za ním nejet a nepřekvapit ho? Koupil jsem letenky, dobalil si ještě nějaké věci na natáčení a napsal mamce.
„Ahoj mami, tak jaký je let?"

„Skvělý, je mi líto že jsi s námi nemohl letět.."

„Neboj mami, to je v pořádku... mám jiné plány :)".

„Vážně? A jaké?".

„Pojedu za mým kamarádem abych ho překvapil, vrátím se chvilku potom co přijedete vy domů."

„To je super! Tak si to užijte a pozdravuj ho!"

„Budu mami, zatím pa"

[ Druhý den, ráno ]
Vstal jsem v 5:30 abych stihl letadlo. Dal jsem si ranní sprchu a snídani. Oblékl jsem se a vyčistil zuby. Vzal jsem peníze které mi dala mamka a samozřejmě i své, dal jsem je do peněženky a vyrazil.

Po hodině autem jsem dorazil na letiště kolem 8h. Šel jsem dát své kufry na pás a připravil si letenku. Byla tam zase ta paní. „Oh, to jste vy? Ale že jedete někam jinam.. Jakto?" zeptala se. „Jedu za mým kamarádem" i když nevím proč se tak vyptávala, tak jsem ji to řekl a usmál se. „Prosím pane, užijte si let", „Díky". Sedl jsem si na své sedadlo a pustil si do sluchátek nové video od Gogyho.

„Je tak hezký... CO TO SEMNOU JE!!?"

~George~
„Hele, Dream olajkoval mé nové video" usmál jsem se. Bylo 11h ráno a já nemohl přestat myslet na den kdy se konečně potkáme s Dreamem. Dreama jsem ještě nikdy neviděl ale jak se popisoval tak musí být strašně hot.

„Co když, co když... Ho miluju?"

Blbost.

Vstal jsem z postele a protáhl se. Podíval jsem se na mobil a psal mi Quackity. Co asi chce?

„Hej ty vole, víš že Clay nejel na dovolenou? Prej zapomněl letenku doma takže teď trčí doma sám"

„COŽE? JAKTO ŽE MI TO NEŘEKL?"

„Nevím o tom nic, to ti psal nebo co?"

„Joo napsal mi že má ale něco v plánu takže něco chystá"

„Ten kretén mi to neřekl"

„Nevadí, napíše ti určitě později, teďka mi neodepisuje tak mu zkus napsat"

„Okej, díky"

[ chat s Dreamem ]
Čau Dreamie, takže dovolená nevyšla? To je mi líto...co budeš teď dělat?

~Dream~   
„Do p*či, napsal mi Gogy, co mu mám odepsat"

Když jsem viděl jeho jméno na zamknuté obrazovce tak mi přejel mráz po zádech.

[ zpráva od Gogyho ]

„Čau Dreamie, takže dovolená nevyšla? To je mi líto...co budeš teď dělat?"

Doprdele, Quackity ty trubko měl jsi radši držet klapačku"

Ahoj, no teďka zrovna někam jedu takže plány nějaké mám :) A co ty? Jak je?

Dobrý dobrý, před chvílí jsem vstával a Alex mi napsal takže jsem se chtěl ujistit. Kam jedeš?

„K*rva"

Jedu jen na menší výlet, nemůžu se dočkat až se uvidíme :)

„Snad jsem tu situaci nějak zachránil"

Já taky :D...

Psali jsme si takhle asi hodinku dokud jsem neměl signál

~George~
Jsem rád že se Dream těší až za ním pojedu, já se taktéž těším.. a moc.

„Nechci aby byl můj kamarád... Chci aby jsme byli něco víc... "

Psali jsme si tak hodinu když z ničeho nic Dream přestal odepisovat, bylo mi to líto ale asi už dorazil na místo a nestihl odepisovat. Tak jsem si šel dát sprchu a nasnídat se. Pustil jsem si netflix a můj oblíbený seriál.

~Dream~
Potom co jsem si přestal kvůli slabému signálu psát s Georgem tak jsem usnul. Usnul jsem na dlouho takže když jsem se probudil tak jsem vystupoval z letadla. Jel jsem taxíkem a nadiktoval taxikáři Georgovo adresu, kterou jsem si napsal na papírek který jsem měl v mém krytu na mobil. Po 40ti minutách jsem dorazil na místo.
Georgův barák.
Byl krásný, krémový s hnědou střechou a malou zahradou. Vystoupil jsem z taxíku, zaplatil taxikáři a šel ke dveřím. Zazvonil jsem a čekal až dojde Gogy otevřít. Klepal jsem se a myslel jsem asi umřu horkem, měl jsem strašnou trému ani nevím proč..

„Ah Gogy, jen kdybys věděl co k tobě cítím"

V tu ránu se otevřeli dveře...

(882 slov)

Is This A Dream? [CZ] ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat