15.

467 38 5
                                    

Ahojky! Vitejte u posledni kapitoly teto knizky :). Jsem moc rada, ze ti co ctou tuhle kapitolu neprestala bavit moje tvorba<3 Momentalne si zakladam novy ucet, na kterem budu psat uplne novou a jinou knizku nez ja tahle. Muj user se dozvite na konci kapitoly! Uzivejte cteni! :D
(dala jsem vam spicy scenu na posledni kapitole, to jsem hodna co :P)
______________________________
~George~

*druhý den*
Vzbudil jsem se na Dreamovo hrudi a opatrně vstal, abych ho nevzbudil. Šel jsem si udělat čaj a nasnídat se. Po pár minutách co jsem byl v kuchyni za mnou přišel i Dream. „Dobré ráno“ řekl jsem s úsměvem a podal mu hrneček s čajem. „Dobré“ odpověděl, vzal si hrníček a napil se. „Takže dneska jedeme na oběd za tvoji tetou?“ zeptal se. „Ano, zhruba ve 12 vyrazíme.“ odpověděl jsem mu a podíval se na něj. „Dobře, já si skočím do sprchy.“ řekl a zmizel.

~Dream~
Štve mě, že se neozvala dříve. Nemusel bych se tolik stresovat! Co když na ně udělám špatný dojem?“

Říkal jsem si v hlavě zatímco na mě padaly kapky vody ze sprchy. Snažil jsem se uklidnit co nejrychleji, aby si George nedělal starosti. Ještě jednou jsem se z hluboka nadechl a vylezl ze sprchy. Omotal jsem kolem svého pasu ručník a vyšel schody do druhého patra. Vzal jsem si na sebe jen domácí oblečení, až pojedeme tak si vezmu něco společenského.

~George~
Rád zase uvidím tetu, moc mi chybí. Myslím, že se jí Dream bude líbit. Vždycky chtěla, abych si našel někoho jako je on.

12:00
„Tak pojď už!“ zakřičel jsem ze zdola na Dreama, dneska mu to nějak trvá. „Promiň, už běžím“ řekl a seběhl schody. Taxi nás odvezl před tety dům. Stiskl jsem zvonek a chytl jsem Dreama za ruku. Po chvíli se dveře otevřeli. „Ahoj zlato! Moc jsi mi chyběl!“ řekla teta a objala mě. „Ahoj, ty mně taky! Tohle je on, Clay“ usmál jsem se a ukázal na Dreama. „Dobrý den, rád Vás konečně poznávám.“ řekl Dream a objal jemně tetu. „Já tebe taky a nemusíš mi vykat, jmenuju se Amy. Pojďte dál!“ vyzvala nás do domu. Sundali jsme si v předsíni boty a vešli do obýváku. „Dáte si něco?“ zeptala se. „Já si dám čaj, co ty?“ zeptal jsem se Dreama. „Taky si dám“ odpověděl. „Dobře, sedněte si“. Posadili jsme se u stolu najednou jsem ucítil jak mi Dream podává ruku pod stolem. Byl nervózní, stiskl jsem mu ji a usmál se na něj. Úsměv mi oplatil. „Tak povídejte, jak jste se poznali?“ řekla z ničeho nic Amy a usmála se. „Známe se už dlouho. Seznámili jsme se přes internet a mluvili spolu jen online. Když jsem věděl, že k Georgovi něco cítím tak jsem se za ním rozhodl přijet a říct mu to. Ze začátku to bylo těžké, ale podařilo se to a jsem za to rád.“ řekl Dream a usmál se na nás. Byl sladký. „Ano, pamatuju si že o tobě George pořád mluvil!“ řekla a rozesmála se. „No taaak, ještě mě tady ztrapníš!“ řekl jsem a Amy se začala s Dreamem smát.

~Dream~
Amy je moc fajn, měl jsem zbytečný strach. Povídali jsme si, dali si oběd a šli na zahradu. Když jsme se vsichni jen koukali na nebe vypadlo ze mě: „Máš moc pěknou zahradu“ pochválil jsem ji její zahradu, abych se dostal ke slovu ohledně toho že budeme s Georgem spolu bydlet. (Ne že by se mi nelíbila! To vůbec!). Dal jsem Georgovi ruku na ruku aby pochopil, že je čas. „Děkuju, taky to trvalo“ zasmála se. „Amy, chtěli bychom ti něco říct“ začal George když poznal k čemu se chystám. „Povídejte“ dívala se na nás, nevěděla co čekat, to je jasný. „Budeme spolu mít náš vlastní dům, je dokonce kousek odsud. Napadlo nás, jestli by jsi se s námi na něj dneska podívat.“ řekl jsem. „Já jsem ho ještě neviděl.“ řekl George a chytl mě za ruku. „To je novina! To je super, ano podívám se s vámi. Chcete jít hned?“ řekla a začala radostí tleskat. „Joo pojďme!“ řekl George a ja s úsměvem kývl.

~George~
Nasedli jsme do tety auta a Dream diktoval kudy má jet. Po zhruba 10ti minutách jsme zastavili u krásného malého domku poblíž jezera. Byl moc krásný, bílý s tmavou střechou. Spíše moderní s velkou zahradou. Vystoupil jsem a běžel k domu. Měl jsem strašnou radost. Utíkal jsem obejmout Dreama. „Miluju tě“ řekl jsem v jeho objetí. „Já tebe taky“ řekl. „Tak já se taky přidám!“ řekla Amy a objala nás oba. Zasmáli jsme se a vešli do domu. Byl prostorný, ale ne velký. Tak akorát pro 2-3 osoby. Nábytek už byl na svém místě a byl úplně nový, asi to bude nový dům a Dream to plánoval dlouho.

Potom co jsme si ho prohlédli nás Amy hodila domů. „Děkujeme za oběd a skvělý den“ řekl jsem a objal ji. „Taky děkuju, bylo to úžasné“ řekl Dream a též ji objal. „Nemáte vůbec zač, stavte se zase někdy! Zatím!“ řekla a zamával nám. Mávali jsme a vešli do domu.

🌶️~Spicy~🌶️
~Dream~
Políbil jsem George. Ale stalo se něco nečekaného, George polibek prohloubil a vedl mě do ložnice. Vzal jsem ho pod nohama a přitom mi svlékal tričko, ale nepřestávál mě líbat. Hodil jsem ho na postel a začal ho líbat. Sundaval jsem mu triko zatím co on mi dělal mokré cestičky svými rty na mém krku. Po chvíli líbání jsem se mu rozhodl sáhnout na jeho citlivé místo. Opatrně jsem nahmatal límec jeho kalhot, cítil jsem že už mu jsou velmi těsné. Rozepnul jsem mu zip a sahnul mu do boxerek. Jemně mi zasténal do ucha a to mě nabudilo. Začal jsem si s ním hrát. Každou chvíli jsme zrychloval a zrychloval. George mi po každém zrychlení zasténal do ucha. Když se udělal, rozepnul jsem si svoje kalhoty a pomalu proniknul do George. Zasténal ještě víc než předtím a já se v něm začal pomalu pohybovat. Zrychloval jsem každých pár sekund a přitom George líbal a někdy jsem se odlepil když se chystal zasténat. George se víc nabudil, vůbec se neunavil a začal mi předjíždět nehty po zádech, dravě mě líbal a žadonil o neustálé zrychlení. Přitom hladil moje vyrýsované břicho. Líbilo se mi to víc a víc, ale už jsem skoro byl. Chvíli jsem se to snažil v sobě držet, protože to bylo až moc příjemné. Nechtěl jsem, aby to skončilo. Když v tom mi George zasténal do ucha: „Už to nemusíš v sobě držet“. S těmi slovy jsem se do něj udělal a lehnul si unavou vedle něj. Políbil mě a usmál se. „Miluju tě“ řekl jsem. „Já tebe taky“ odpověděl a usnuli jsme.
🌶️~End of spicy~🌶️

~George~
Ráno jsme se probudili a začali jsme si balit, chtěli jsme začít už dnes abychom to měli z krku a za 3 dny se začali stěhovat...
______________________________
! DULEZITE ! ______________________________
Tohle je konec! Jeste jednou Vam dekuku za vsechny prectení a hvezdicky, jsem moc rada ze se Vam tahle knizka libila. Muj novy ucet bude oznacen v komentarich! Mam Vas rada<33

ig: d4ytobl33dout
<3

Is This A Dream? [CZ] ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat