8.

663 37 0
                                    

Ahojky! Je pozdě ale nudím se takže jo, píšu zas (vydávám až zítra odpoledne).Snad zase dostanu trochu hype :d trochu klesla aktivita takže budu ráda za sdílení například na instagramu
:3 Also jako média vám dávám Nihachu<3
Užívejte :D
______________________________

~Dream~
Vystoupili jsme z letadla kde na nás čekal Quackity a Tommy. Tommy běžel zamnou a začal mi sahat na ksicht a smál se, samozřejmě vlogoval. Quackity a Gogy se začali objímat, vím že Alex a George jsou nejlepší kamarádi jestli jsem to pochopil správně. Tommy něco mlel do kamery a já se smál. Tommy byl odjakživa plný života a dělal pořád nějaké kraviny (kanál Tom Simons to ukazuje) . Všichni jsme měli hlad takže jsme si koupili ve stánku na letišti něco k snědku a šli na parkoviště. Tommy nemá řidičák a ani auto takže jsme jeli taxíkem . Po půl hodině jsme dorazili do města kde jsme si koupili oběd a jeli dalším taxíkem který nás odvezl až k Tommymu domů. Šli jsme k Tommymu do pokoje a snědli si oběd. Nechtěli jsme zapnout stream protože Niki a Jack ještě nedorazili.

Večer když dorazili Niki a Jack tak jsme si opekli marshmallowny a povídali si. Já celou dobu koukal na George ale okolí jsem vnímal.

~George~
V 23:00 nám Tommy sehnal další taxi který nás odvezl do hotelu. Já a Dream jsme měli společný pokoj, jediný problém byl že tu byla jen jedna manželská postel. „Zkusíme je od sebe rozdělit " řekl Dream a pokoušel se posunout jednu půlku postele a já tu druhou. „Nehne se.." řekl jsem a podíval se na Dreama. „Mám říct o jiný pokoj?" řekl jsem a sedl si na postel. „Jestli ti to nevadí, tak ani mně. Přece jsme už vedle sebe spali." usmál se na mě. „Dobře, tak to necháme takhle." řekl jsem a lehl si. Ani jeden z nás se nepřevlékl ale bylo nám to jedno. Lehli jsme si a usnuli.

~Dream~
Vstal jsem v 10 ráno a George ležel pořád vedle mě. Vypadal krásně. Vstal jsem z postele a šel si vyčistit zuby. Uslyšel jsem kroky. „Dobré ráno." řekl George když vešel do koupelny. „Můžu se vychcat? O samotě? " začal se George smát a čekal na moji odpověď. „Jasný, v pohodě já jdu" zasmál jsem se a odešel z koupelny s kartáčkem v puse. Čekal jsem než se George vychčije a vrátil se do koupelny. George si vyčistil zuby a šel se převléct. Já jsem se převlékl v koupelně. Šli jsme pro Niki a Jacka, Alex spal u Tommyho.

V 12 jsme si šli do města najít nějakou restauraci. Našli jsme nějakou kousek od hotelu a najedli se. Zavolali jsme si taxi a jeli za Tommym. Když jsme dorazili Tommy zapl stream ale byl tam sám. Po půl hodině jsme dali pryč green screen. První vešla Niki potom Alex a nakonec Jack a George. Chat šílel. Začal šílet 100x víc, když jsem tam přišel já. Měl jsem na sobě masku takže mi nešlo vidět do obličeje. Chvilku potom jsme ještě streamovali a odpovídali na otázky. Po hodině streamování jsme vypli stream a Tommy pro nás něco připravil.

~George~
Jeli jsme busem a vystoupili před hernou. Byli jsme v herně s automaty, casinem a barem. Tommy běžel k automatům jako malé dítě. Dream si šel zahrát kostky společně s Quackitym. Jack, já a Niki jsme se šli podívat jak hraje Tommy, Jack ho i natáčel na vlog.

„TO SI DĚLÁŠ PRD*L!" zakřičel Tommy. „TADY MAJÍ AUTOMAT NA PLYŠÁKY!". „No a?" řekl jsem a čekal až dořekne co je na tom tak úžasného. „TY NEVIDÍŠ TOHO DREAMA A ENDERMANA?!" otočil se na mě a vykulil na mě oči. Byl tam malý plyšák Dreamovo skinu a jeden větší endermana. Každý si to jednou vyzkoušel ale nikdo nic nevyhrál, až na mě. Vyhrál jsem malého Dreama. Šel jsem ho ukázat Dreamovi. „Jeeee, to jsem já" zasmál se Dream a prohlížel si plyšáka. Usmál jsem se a zůstal tam s nima. „Chceš si zahrát s námi?" zeptal se Quackity. „Nee, to je dobrý, budu se dívat" řekl jsem a usmál se. Dream vyhrál 20$ a Quackity 12$. „Nechcete si dát něco k pití?" zeptal jsem se. „Jasně, skoč pro ostatní a půjdeme k baru." řekl Quackity. Šel jsem pro ostatní a společně jsme si dali něco k pití.

~Dream~
Tommy si nemohl dát nějaký tvrdý alkohol, sice vypadal na 18 ale nechtěl nic. Já, George a Quackity jsme to asi přehnali... byli jsme opilí. Niki, Jack a Tommy nás od toho baru odvedli. Když Niki a Jack hráli proti sobě a Tommy fandil, my se vytratili a šli zase k baru. Barman na nás divně koukal, ale neřekl ani slovo. Dali jsme si zelenou, možná dvě, tři a potom si toho Tommy všiml. Bylo načase jít. Já se opřel o Tommyho, George o Jacka a Quackity o Niki a šli jsem na bus.

Vysadil nás na hotelu. Tommy a Quackity jeli k Tommymu. Já a George jsme dokulhali do výtahu. 5. patro. Vylezli jsme z výtahu a šli do pokoje. Ale spát jsme nešli...

-pokračování příště

(845 slov)

Is This A Dream? [CZ] ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat