Ahojky, dneska tu máme spicy takže se připravte ;), děkuju za ohlasy :3 Užívejte!
~ig -kissesfornelinka
~tt -hugsfornelinka
~snap -verunkq_1
~discord - nixoy#2246
______________________________~Dream~
Já a George jsme byli opilí, jakože hodně. Nemohl jsem to vydržet. Podíval jsem se Georgovi hluboko do očí a řekl „Georgi, asi bych ti měl něco říct“. George se na mě podíval, „Povídej“. Nevím kde se ve mně vzala taková odvaha, ale zřejmě to bylo tím alkoholem. „Už nějakou dobu k tobě něco cítím, něco víc než přátelství nebo že jsme nejlepší kamarádi. Chci... chci aby jsme byli něco více..“ řekl jsem a koukal jsem se mu přitom celou dobu do očí. Chvíli jsme na sebe koukali. V tom okamžiku se ke mně George naklonil a políbil mě. Ne jen rychlou pusu, začal mě líbat. Začal jsem spolupracovat. George mi umožnil spolupracovat i s jazykem. Líbali jsme se asi 3 minuty. Odtrhli jsme se od sebe. „Dreame, já to cítím stejně“ řekl George a díval se mi do očí.
🌶️Spicy🌶️
Když to řekl začal jsem ho znova líbat a on samozřejmě spolupracoval. Začal jsem mu sundavat triko. Položil jsem ho na postel a pořád do zběsile líbal. On mi začal sundavat triko a kalhoty. Do pár sekund jsme byli oba nazí. Oba dva jsme měli samozřejmě stojáka. George mě chytl za péro a začal si s ním hrát. Začal pomalu pohybovat nahoru a dolů a postupně zrychloval. Já jsem vzdychal a sahal mu do vlasů. „UŽ BUDU!“ řekl jsem a udělal jsem se mu na hrudník, teď byla řada na Georgovi. Vzal jsem si jeho kámoše přímo do pusy. Začal jsem mu kouřit, bylo to poprvé co někomu dělám blowjob, ale myslím že se to Georgovi líbilo. George vzdychal, bylo příjemné ho zase takhle slyšet. „UŽ UŽ!“ řekl George. „Udělej se mi do pusy, prosím“ poprosil jsem a George tak vykonal. Spolkl jsem to a podíval se na George. „Chceš to?“ zeptal jsem se. „Chci.“ řekl a lehl si na břicho. Já jsem automaticky zajel do George ze zadu (jak jinak že) . Začal jsem pomalu protože to bylo Georgovo poprvé. Pomalu jsem do něj narážel a když jsem viděl že si George zvyká, začal jsem zrychlovat. Rychleji a rychleji. George slastně vzdychal přímo do mého ucha. Zajel jsem mu rukou do vlasu. Měl je delší než obvykle takže to byl příjemný pocit. „UŽ BUDU!“ řekl jsem. „TAKY!“ na to odpověděl George a udělali jsme se společně.
❌🌶️End of spicy🌶️❌
Oba dva jsme byli strašně zpocení. Lehli jsme si vedle sebe a usmáli se na sebe vzali si peřinu a šli spát.~George~
Ráno jsem se probudil vedle Dreama, ano pořád jsem byl nahej. Šel jsem si dát sprchu a nemohl přestat přemýšlet o tom co se stalo včera večer.„Vážně? Celou tu dobu jsme se měli takhle rádi, ale kdyby jsme nebyli opítí tak by jsme sji to neřekli? Dokonce by jsme se spolu ani nevyspali... to je ujetý. Ale jak se to mezi námi?...“
Vrtalo mi v hlavě tolik myšlenek, ale ani na jednu jsem si nedokázal odpovědět. V tom mě Dream probudil z mých myšlenek když jsem si čistil zuby. „Dobré ráno“ řekl mi Dream s úsměvem a políbil mě na čelo. „Dobré ránko, jak jsi se vyspal?“ zeptal jsem se s úsměvem. „Až moc dobře“ řekl. Koukal jsem se mu na rty, tak strašně moc je chci, zase. Kousl jsem se do rtu. Dreamovi bylo hned jasné co chci.
🌶️Spicy🌶️
Vyndal mi pomalu kartáček z úst a dotlačil mě ke zdi. Začal mě líbat a já začal spolupracovat, samozřejmě i s jazykem. Líbali jsme se věčnost. Sundal mi triko a já zase jemu. Nakonec mi sundal i kalhoty a začal mě líbat na bříšku, hrudi a nakonec i na krku. Vzdychal jsem a užíval si jeho každý polibek. Začal si hrát s mým kámošem, tentokrát mi dělal handjob. Nejdříve pomalu a potom zrychloval. Když jsem se mu udělal na ruku, začal mě líbat na krku a na rtech. Hezčí pocit než trávit čas s ním, neznám.
❌🌶️End of spicy🌶️❌
Oblékli jsme se a připravili se na snídani.
~Dream~
Když jsme přišli dolů do jídelny na snídani, dělali jsme jakože nic. Seděli jsme vedle sebe a naproti Niki a Jackovi. George mi nenápadně sahal na stehno a jemně ho hladil. Já dělal že nic ale usmíval se.Když jsme dosnídali, šli jsme nahoru do pokoje a připravili si věci na natáčení. „Dreame?“ řekl George. „Ano?“ podíval jsem se na něj, vypadal že se mě chce na něco zeptat ale byl velmi stydlivý. „No, chtěl jsem se zeptat jestli... by jsi byl můj partner..“ zeptal se a podíval se na mě. „BUDU! AH GEORGI! MILUJI TĚ!“ řekl jsem a usmál se a běžel ho obejmout. Objetí skončilo i v jemný polibek. „Budeme to říkát ostatním?“ zeptal jsem se. „Ještě bych to nechtěl nikde vytrubovat.. musíme chvíli vydržet“ řekl, usmál se na mě a pohladil mi tvář. „Dobře, chápu to“ bude těžké tajit co je mezi mnou a Georgem ale chvíli to vydržím.
(838 slov)
ČTEŠ
Is This A Dream? [CZ] ✅
FanfictionZnámí streameři GeorgeNotFound a Dream jsou pouze kamarádi přes internet do té doby co se potkají v irl. Co se bude dít? Stane se ship DNF skutečným? Tak to se musíte dozvědět sami. by: dnfchcanka (starý user) -opustila jsem fandom, ale nechavam to...