Caukyy, chtěla bych vám strašně moc poděkovat za 100+ přečtení a tolik hvězdiček :D! Děláte mi strašnou radost <3 užívejte 6. díl ;3
______________________________~George~
Ráno jsem se probudil ale...v posteli jsem nebyl sám. Uviděl jsem jak Dream leží vedle mě, to nejhorší teprve začalo...„MĚL JSEM KOLEM NĚHO RUCE A NOHY?!"
Zčervenal jsem jako rajče a pomalu jsem vylezl z postele abych nevzbudil Dreama. Byl takový roztomilý a dokonce se usmíval, asi se mu zdálo něco hezkého.
Šel jsem dolů ale nějak jsem neměl hlad. Z večera si jen pamatuju jak jsme tancovali a potom jsme šli domů, nic víc... Vůbec nevím proč vedle mě ležel Dream. Ale nějak zvlášť mi a asi ani jemu nevadilo.
Projížděl jsem twitter a instagram a nevšiml si že Dream už vstal. Cítil jsem něčí ruku na mém rameni, Dream. „Dobré ráno ospalče" řekl jsem a podíval se na Dreama. „Dobré, jak jsi se vyspal?" zeptal se a promnul si oči. „Já dobře, ale nepamatuju si ze včera skoro vůbec nic takže jsem byl v šoku že jsi vedle mě ležel.". „Když jsem tě odváděl domů tak jsi se trochu motal. Když jsme přišli před barák tak jsme seděli na lavičce a povídali si o random věcech, potom jsi mi sáhl na stehno...
„No do pr**le..."
... řekl jsi že mě máš rád a odešel, našel jsem tě ležet na zemi v chodbě tak jsem tě donesl do postele.
„Já jsem takovej kretén..! "
Chtěl jsi abych tam s tebou zůstal a spal vedle tebe, vypadal jsi že ti bude blbě tak jsem radši zůstal a usnul." „Ježiši, promiň" řekl jsem a začal se smát. Dream se pousmál a řekl „V pohodě, nevadilo mi to".
Tentokrát jsme zůstali doma protože se nám nikam nechtělo. Napadlo nás si zahrát minecraft. Mám dva počítače takže jsem jeden půjčil Dreamovi. Hráli jsme skywars a build battle.
Na oběd jsme si zašli na čínu naproti obchoďáku. Když jsme šli domů tak mě Dream vzal za ruku. Ne že by mě chtěl držet za ruku ale všiml jsem si že koukal na muj náramek. „Odkud ho máš?" zeptal se. „Na trhu, máma mi ho koupila když mi bylo 14" řekl jsem a usmál se. „Od 14?to už ho máš celkem dlouho". „To teda".
~Dream~
„Dreame pojď semnou" řekl Gogy. Podíval jsem se na něj a kývl . Zavedl mě do parku a sedli jsme si na lavičku, objal mě kolem ramen a ukázal na oblohu. „Dneska bude rudý Měsíc a vypadá to na červánky.". Já se usmál a řekl „Chceš tu zůstat?", George kývl a opřel se o opěradlo lavičky. Čekali jsme asi hodinku dokud nebyl Měsíc úplně rudý. Koukal jsem na George.„Je tak krásný..."
V očích se mu odrážel svit rudého měsíce a usmíval se. Povídal mi o tom když mu bylo 14 a proč jeho maminka zemřela. „Mamka věděla že už tu dlouho nebude, proto mi koupila tenhle náramek. Tenhle náramek znamená že tu bude navždy semnou... Týden potom co mi ho koupila zemřela v nemocnici." řekl a podíval se na mě. „To je mi líto Gogy..." řekl jsem a objal jsem ho. „To je dobrý". Koukali jsme spolu na Měsíc dokud bylo ještě vidět na krok.
Šli jsme zpátky domů když v tom mi zazvonil mobil. Volala mi máma.
„Ahoj zlato, jak se máš? Ani jsi se neozval."
„Ahoj mami, promiň měli jsme nabitý program" zasmál jsem se.
„Vážně? Doufám že si to užíváš, my jsme teď na pokoji.. A co ty? Kde vlastně jsi?"
„Jsem u George, můj kamarád z Londýna"
„Ohh dobře tak ho pozdravuj, jen jsem se chtěla ozvat, my už půjdeme spát tak se mějte a dobrou noc!"
„Budu, budu, dobrou noc"
Típl jsem hovor.
„Mám tě pozdravovat od mamky" usmál jsem se na George. George se usmál a rozběhl se. „POJĎ ZÁVOD!" zakřičel a utíkal vpřed. Rozeběhl jsem se za ním.
„PRVNÍ!" zakřičel George a lapal po dechu. Začal jsem se smát a doběhl za ním. George odemkl dveře a sundal si boty. „Jdu hned do sprchy." řekl Gogy. „Dobře, dáš si něco k večeři?". „To je dobrý, nemám chuť". Na to odešel do koupelny.
„DREAME!!" zařval na mě George z koupelny. „Ano?" zeptal jsem se. „MOHL BY JSI MI PŘINÉST RUČNÍK? JE V POKOJI". Zrudl jsem. „J-jojo" vykouktal jsem ze sebe a šel pro ručník. Vzal jsem ručník a šel do koupelny, otevřel jsem dveře abych podal Georgovi ručník. Ucítil jsem Georgovo ruku jak sahá po ručníku. Nakonec si ho odemne vzal. „Díky" poděkoval George. „Není zač" řekl jsem a zavřel jsem dveře.
Dal jsem si sprchu v druhé koupelně a vyčistil si zuby. Když jsem vyšel z koupelny, George už spal. Šel jsem si tentokrát lehnout k sobě a šel spát.
(800 slov)
ČTEŠ
Is This A Dream? [CZ] ✅
FanfictionZnámí streameři GeorgeNotFound a Dream jsou pouze kamarádi přes internet do té doby co se potkají v irl. Co se bude dít? Stane se ship DNF skutečným? Tak to se musíte dozvědět sami. by: dnfchcanka (starý user) -opustila jsem fandom, ale nechavam to...