Nierozdział; podziękowania i inne takie

327 14 7
                                    

Na wstępie przepraszam za przerwę w publikacji rozdziałów. Obiecuję usprawnić trochę swój grafik, by pojawiały się częściej, ale nie jestem w stanie podać konkretnych cyfr (np. że będą ukazywać się punktualnie co tydzień).

Dziękuję wspaniałej, wszechstronnie utalentowanej i ogólnie rzecz ujmując fantastycznej mumbojumboshrek, która zrobiła, uwaga uwaga, cosplay Niyi! Nie umiem opisać wdzięczności, jaką czuję wobec niej, oraz podziwu dla efektu, moim skromnym zdaniem naprawdę fenomenalnego. Za pozwoleniem Szanownej Pani Cosplayerki, pozwalam sobie podać dalej. (Tak na marginesie – na jej wattpadowym koncie znajdziecie mnóstwo fajnych, zakręconych parodii w stylu kultowych już "Taco na surowo" czy "Mój porywacz – Jezus"). 

Dalej chciałam podziękować Goldie505 z grupy _wild_flowers za recenzję dotychczasowych fragmentów "Idola", którą możecie przeczytać w książce "Kwieciste recenzje!" na koncie owej redakcji. Zapraszam do zapoznania się z nie tylko z nią, napisaną bardzo dobrze i rzetelnie, ale ogólnie całą zawartością konta, bo poziom widzi nawet ślepy. 

A z rzeczy zakrawających o autoreklamę: jeśli podoba Wam się "Idol", możecie obserwować mój profil, by od razu dowiedzieć się, gdy pojawi się na nim coś nowego. Serdecznie zapraszam też do przeczytania innych moich prac (o rycie, w większości, bardziej kryminalnym, choć bxb również w nich nie braknie). Dziękuję bardzo za każdą gwiazdkę, komentarz, a nawet za każde wyświetlenie. Zawsze jest mi miło, gdy widzę, że moja praca do kogoś dociera. 

I na samym końcu dziękuję kusenor za to, że to dobra morda. 

Idol | bxbOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz