2

240 3 0
                                    

Emir

-Večeras izlazimo.-kaže Rijad odlučno.

-Kakav je plan pošto s tobom izlazak nikada nije izlazak.-uvijek napravi neko sranje.

-Ovako,idemo prvo negdje u bar pa tek onda u klub.

-U redu.-progovorimo još koju i svako sa svojim poslom.Ubi me papirologija danas.

Ja sam Emir Hadžić,po priči ljudi sam glavna neženja Sarajeva.To je i istina pored ostalih tračeva.Tu je i da sam kurvar.Pa dobro i to je istina.Jednostavno ne planiram da se ženim iako imam 30 godina.Šta će mi to u životu.Hvala Bogu lijep sam,zgodan,bogat,uspješan...Ma za poželiti.U javnosti sam striktno poslavan dok sam privatno lud 100 na sat.Šta smo sve nas trojica radili,pa to je za nepovjerovati.Jednom smo pijani išli u po noći na Baš Čaršiju.Policajci su nas priveli i proveli smo noć u ćeliji.Ali je bilo nezaboravno.Emir je najluđi kada se napije.Budala je htjela da razvaljuje štandove i da krade robu.Na drugo mjesto dolazim ja.Ipak su mene za osamnaesti oživljavali.Malo sam pretjerao sa alkoholom pa su mi ga ispumpavali.Al haj to,nego kada sam pijan uskočio u fontanu u centru grada...E to je bilo ludilo.Sakib je donekle normalan kada se napije.Sada smo se malo smirili,jer ipak,poslovni smo ljudi a i imamo svi oko 30-tak.

Završio sam s poslom i tako u odjelu otišao u bar.Nisam imao vremena da se presvlačim.Kada sam otišao tamo,budale su me čekale za šankom veću polu pijane.Šta će tek u klubu da rade?Da jebe eto šta.

-Ooo evo i nama našeg Emira.Je li šta sam ja rekao?Da u 8 budemo u baru.Sad je 15 do 9 Emireee?-kada sam rekao da su polu pijani pogriješio sam.Rijad je pijan skroz na skroz.Sakib se valja od smijeha.Već vidim da sam šofer večeras.Ja najbolje od svih podnosim alkohol.

-Rijade popusti me i ovako mi glava puče.
Viski.-kažem konobaru.

-Drmni ti koju i idemo u klub.

To njegovo koju je ispalo sjedenje 4 sata za šankom.Ja sam pripit dok su oni pijani ko guzice.
Zaputili smo se ka klubu.Čim ulazimo tu su pogledi mnogih.Znamo da smo jebozovni,ok?

-Idemo za separe sve sam ja sredio.-kaže Rijad.Dobro je.Čim priča kako treba,dobar je.Smjestimo se i ja krenem do šanka jer konobar očigledno neće doći.Probijam se kroz gužvu i odjednom udarim od djevojku neku.Zamalo je pala i u zadnjem trenu sam je uhvatio.Stojim tako i gledamo se.Plavuša sa zelenim očima.Imala je crveni karmin a na sebi kožne pantalone i neki crni top ili šta već.Izgleda jebeno dobro.Duga plava kosa do kukova je bila blago uvjena.Sva je prirodan čak joj je vjerujem i kosa prirodna,tjst. nije farbana.Bulji i ona u mene kao i ja u nju.Sviđam ti se aa?

-Jesi li završila?-kažem i uspravim je.

-S čim?-pita pogubljeno.

-Pa sa buljenjem.

-To bi i ja isto tebe mogla da pitam.-kaže mi odsječno.Bori se za sebe i neda se.Sviđa mi se to.

-Kako da ne.-kažem i produžim do šanka.Naručim piće i stojim u uglu i posmatram je.Došla je s još nekom curom,vjerovatno joj je drugarica.Nije joj sesra jer ni malo ne liče.Ona je plavuša i sićušna dok je druga brineta i visoka.Kažem konobaru da dostavi piće i vratim se u separe.

-Pratimo te druže,ko je ona mačka?-pita Sakib.

-Koja mačka?

-Pa ona što si je držo.-ništa njima nije promaklo.

-Nemam pojma neka cura,slučajno sam udario u nju i to je to.

-Pa kako se zove mali,haa?-kaže i smije se.

-Mali ti u gaćama.Otkud ja znam kako se zove nemojte me srkletiti.-slab sam na žovcima.I najmanja stvar me može iznervirati.

-E mala je top.Seksi senorita.-laže Sakib.

-Nije loša.-kažem.Ma šta nije loša.Bomba je.

-Ti nisi dobar.Šta nije loša?Jesi li ti slijep tobejarabi?

-De ba popustite.I ovako je više nikad u životu vidjeti neću.Ko je jebe.Ma gdje je više ovaj konobar?

-Ja se javljam da budem kandidat.-kaže Rijad.

-Za šta bolan?

-Pa da je jebem.-ovaj nije normalan.

-I ja se pridružujem.-kaže Sakib.I ja bi rado i ja bi.

Već je pola tri ujutru i mi smo mortus.Ova djojica su safatali neke i već se žvale ovdje.Oko mene se vrti neka crnka ali ni blizu onoj plavuši,mački.Počne mu rukama masirati kurac i već zna šta je čeka.Ali nisam danas raspoložen za nju.Ja bih prije plavušicu.Mogu samo drkati na nju i ništa više.Ovu što se vrti pošteno odjebem i okrenem se prema budalama.Ne mogu sami kući,valja ih voziti.

-Haloooo.Idioti.Sjašite s tih lujku i kući polazite.-oni prestanu i okrenu se.

-Mogo si i ti Emire nešto izjebati.Nadrndan si nešto.

-Jebi se.Polazite.

Jedva uspijem da ih ubacim u auto.Čim su sjeli zaspali su.Jebo ih konj.Kako ću ih sad izbaciti.Ma skrhaću ih kod mene ma kauč.
Dovedem ih nekako kod mene,probudim i jedva smjestim.Jadan ja sa njima.Odem se istuširati i legnem.Cijelo vrijeme mi je plavuša u mislima.

Ko si ti plavušo?

MOJ ZGODNI BOSANACWhere stories live. Discover now