15

148 4 2
                                    

Emir

Jeboteee. Danas Lamija i ja slavimo godinu dana veze. Eee. Godinu dana. Pa da mi je neko pričo da ću godinu dana biti s nekim ne bi mu vjerovo. Večeras je izvodim na večeru i u spa. Ona je moja kraljica i tako će se i osjećati večeras. Kada vidim poruku od nje,poziv pa to ne bih mijenjao ni za sta na svijetu. Ispuni me takav mir da mi je potrebna samo ona. Sada bih je oženio i učinio svojom ali sam skeptičan. Ne želim da me ostavim jer ne znam koliko je ona sigurna u vezi nas. Sad mi Rijad reko mlakonja ili papučar al nek sam. Ako ću vidjeti njen osmijeh kada učinim nešto lijepo za nju pa biću papučar do kraja života. Ona je sva sretna jutros me nazvala da mi čestita godinu dana. Misleći da ja ne znam da ne to danas. Kako neću znati. Na današnji dan prije godinu dana me učinila najsretnijim čovjekom poklonivši mi sebe...

. . .

Čekam je pred njenom zgradom i ona kao po običaju kasni. Izlazi i oci ne pomjeram s nje. Rekao sam joj da idemo na večeru i da ponese kupaći. Ona u dugoj svečanoj haljini na kojoj mi oči ispadaju. I ja sam u odjelu skockan ali ne mogu biti kao ona nikad. Prilazi nasmijana i ljubi me.

-Sretna godišnjica ljubavi.-kaže sa osmijehom od uha do uha.

-I tebi isto živote.-na ovo me opet poljubi i zaputi se prema kolima.

Kad stignemo pred restoran hvatam je za ruku i vodim. Kad uđemo unutra momentalno svoju ruku premještam na donji dio njenih leđa. Neka ovi šupakmeraklije vide čija je. Moja. Moja i moja.

-Nešto si mi danas posebno raspoložen.

-Kako neću biti. Lamija na današnji dan prije godinu dana si mi poklonila najljepsi poklon. Poklonila si mi sebe i pored svega mi dala šansu. Hvala ti do neba na tome. Za svaki osmijeh si ti zazlužna. Za svaku emociju,za svako dobro raspoloženje... Za sve Lamija. Hvala ti puno.-vidim kako joj oči suze i samo da ne zaplače. Ako ona zaplače zaplakaću i ja.

Nemam ništa protiv toga da muškarac plače zbog voljene osobe. Muška suza je najteža. Kao i suza majke. Ko je vidio da mu majka plače,moje saučešće. I dan danas me proganja to što nisam mogao da pomognem mojoj mami. Što nisam ubio kretena pa sad bio u zatvoru. Više bi volio da sam u zatvoru nego da sam vidio mamu kako plače svake noći.

-Hvala ti puno Emire. Ne znam šta da kažem osim da te volim puno.-priđem i ne marim za ljude okolo i novinare koji me prepoznaju i ocigledno snimaju. Priđem joj i pred svima je poljubim. Ja kad hoću poljubac niko me ne moze zaustaviti. Njoj nikad nije ni zasmetalo.

Naručili smo večeru i usta nismo zatvorili. Nama nikada nije falila tema za razgovor. To je ono kada nađete srodnu dušu. Da ja prije dvije godine vidim sebe sada... pa očigledno bi se Emir prije dvije godine odgalio smijati.

-Emire gdje idemo i što će mi kupaći?-ljubav moja pogubljena.

-Jesi li ga ponjela?

-Jesam.

-E super onda.

Sjedamo u kola i ja vozim prema centru gdje se nalazi spa. Rezervisao sam apartman za djakuzijem i svim tim sranjima poput saune i tih vragolija. Ne volim saune i pretjeranu toplotu. Stižemo u centar i ona je ostala šokorina.

-Jesi li očekivala ovo ili...

-Iskreno nisam htjela ništa da očekujem. Ali sam prijetno iznenađena.

-Odlično idemo.-ulazimo unutra i ja uziman ključ i penjemo se.

Kada ulazimo u apartman i ja se iznenadim. Dobro im je. Na sredini se nalazi bazen a u čošku djakuzi. Vidim i dvoje vrata to su očigledno sauna i tursko kupatila. Preko puta bazena se nalazi krevet. Apartman ima i terasu a ja sam zaboravio reći Lamija da ponese pidžamu. Neka otiću ja kod mene i donjeti odjeću. Sve je osvijetljeno led trakama.

-Emire ovdje je prelijepo.

-Hajde idi se presvuci ja ću ovdje.-ona odlazi a ja samo čekam da je vidim u kupaćem. Izlazi ona i šta je ovo. Znao sam ja da je ona zgodna jer to i ne krije ali ovoliko...

-Ljubavi oči će ti ispasti.-pucne mi prstima ispred očiju i da je jebem prezgodna je. Odlazi odmah u djakuzi. Ko žena. Dolazim s njom i ulazim i ja. Kako uđem tako ona uključi neki kurac i poče neka struja nešto al to ubi u bubrege.

-Lamija gasi ovo!!!-ona se samo smije i ugasi. Prilazi do mene i ljubi me.

Tako smo se čitavo veče ,,igrali'' sa tim ludorijama. Najjače je bilo kada me odvela u tursko kupatilo i krenula da me kupa. Osjećao sam se kao Sultan Sulejman. Iako sam ja zgodniji i ljepši od njeg. Ujutru sam se probudio s njom u mom naručju. Ovo ne bi mijenjao ni za šta na svijetu. Vidjevši nju kako spokojno spava sa blago otvorenim ustima je nešto najljepše. Blago je poljubim u usnice i izvučem se polahko iz krevete da je ne probudim. Napravim kafu i naručim doručak. Ljudi su i donjeli doručak a ona se ne budi. Ušuškam se opet kraj nje i krenem da je ljubim po licu. Ona se meškolji i kreće se buditi.

-Dobro jutro ljubavi.-nasmije se ona i poljubi me. Otrči do wc jer joj se pripiškilo kako ona kaže. Vraća se u krevet i pokriva se.

-Jel' ti hladno?

-Ne nego volim da sam ujutru pokrivena.

-Ili ti fali moj zagrljaj?

-Kako možeš biti toliki narcis?-na ovo se oboje nasmijemo i posvetimo se doručku. Posle doručka se odemo obući jer se mora kući ići. Obučeni smo i na putu prema kući.

-Iii kako ti je bilo?

-Nikad ljepše u životu.-beba mala.

Ostavim je pred njenim stanom iako bi volio da sam pred mojim i krenem u svoj. Spremam se i zaputim se na posao.

MOJ ZGODNI BOSANACDonde viven las historias. Descúbrelo ahora