Sağol Dedik Ya Be!

1.3K 115 62
                                    

Merhaba kankalaaar bu aralar aşırı derecede mutluyum ve birilerini ilgi manyağı yapmaktan bölüm yazamadım okuyunca kim olduğunu anlarsınız asdfghjkl.
Öncelikle şunu söylemeliyim 15-20 kişi okusa yeter ya yazarım diyen birini 20 bin küsur okuduğunuz için gerçektende çok teşekkür ederim.Benim için cidden Kıymetli olan yorumlarınız için oylarınız için ve daha nicesi için.Saçmalıklarımı,
huzursuzluklarımı, bazen iyi bazen de kötü olan şansımı,ve kişiden kişiye göre değişen yazarlığımı okuduğunuz için de ayrıyetten teşekkürler.
Merak etmeyin bu bir final yada veda konuşması değil.Daha değil.
Biraz daha yazarsam saçmalayacağımı hissediyorum o yüzden iyi okumalar!!
©®©®©®©®©®©®©®©®©®©®

Tabikide yine hangi gün olduğunu hatırlamıyorum ama geçen hafta veya ondan önceki hafta olması lazım.

Kahvaltı etmişiz,barkın ben uyurken hazırlamış,2 bölüm dizi bitirmişiz ve saat 3 gibiydi sanırım.Öğleden sonraydı orası kesin.

Birdenbire barkının telefonu ilgimi çekti.Öküzde iphone 6 var tabi nasıl kendini belli etmesin.

Kaptım telefonunu masadan.Karıştırıcam elbette bu sefer oyundan fazlasını bulacağımı umuyorum.Tam kilidi açtım ki elimden kaptı.

Gözlerimi kısarak sordum.

"Ne saklıyorsun sen orda?"

"Hiçbirşey."

"Peki o zaman."dedikten sonra bir on saniye kadar durakladım.Tabii ardından ani bir şekilde üstüne atlayıp telefonu kaptım ve kaptığım gibi koşmaya başladım.

Evet evet alkışa gerek yok asdfghjl.

Yine bir tweety ve sylvester midir nedir küçükken favorilerimden olan kedi gibi kovalamaya başladı beni.

Bende yine ronaldo olarak depar atıyorum.

Odalardan birine girip kapıyı kilitledim.Saniyelik farkla kapıya yapıştı salak o sırada gülmekten telefonu düşürdüm hatta asdfgjll.

Sonra düşen telefonun iphone olduğu kanısına varıp yere oturdum,kapıya yaslanıp telefonu aldım ve seslendim;

"Kapıyı kırmaya falan kalkarsın diye söylüyorum hemen arkasındayım ve çekilmem."

Hemen ardından koşan adım sesleri anında durmuştu.Bende görmese bile piç smile atıp klidi açmak için ilk şifreyi girdim.

1907?.Yok.

1881?.Yok.-Barkın'ın tam bir Atatürkçü olduğunu bildiğimden-

0704?Yok-Ronaldo ve Ramos favorilerimiz-

1902? Bingo.-Real Madird'in kuruluşu-

İlk önce karı kız numaraları varda benden mi saklıyor diyerekten rehbere girdim.Ama annesi ve benden başka kız yoktu ki ben"Sevdiceğim"diye kayıtlıydım.

Kaçıncıya değişiyor bilmiyorum ama bir ara "Fenerbahçem"diye kayıtlıydım ve buna çok gülmüştüm tabi sonradan Barkının en koyusundan fenerli olduğu aklıma gelince duygulanmıştım da.Piç ya insanı nasılda bir kerede kapıyor.

"Neyse ya şifreyi bulamayacaksın nasıl olsa."dedi kapının arkasından.

"Şuan rehberdeki sevdiceğim yazısına bakıyorum."dedim.

"Sen burda benim kızacağım birşeyi saklıyorsun demi?"diye ekledim.

Demeye kalmadı galeriye girdiğimde 30 küsur uyurken ki fotoğraflarım vardı.

Erkeklerin Piçlikleri 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin