Kankalaar! Nasılsınız?
Olay şu şekilde ben eve geldikten ve kolyeyi aldıktan sonra uyuya kalmışım ve Buse'yle lunaparka gideceğimi unutmuşum bugün asdgh.Devamınıda buyrun okuyun :)))
^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^Kapı hayvan gibi çalınınca doğal olarak uyandım.
Ne zaman uyuya kaldığımıda bilmiyorum.En son bölümü yayımlamıştım.
Tek bildiğim kapıya hayvan gibi vuran şahısı geberteceğim.
Kapıyı açmak için aşağı indim.Saat sekize geliyordu ve annem mesaj atmıştı "Dolapta yemek var biz mesaiye kalıyoruz 12 de falan kardeşini bakıcıdan alır geliriz"
Görünce havalara uçtum tabi.
Kapı deliğinden baktım Buse salağı.
Lunaparka gideceğimizide unuttum.
Kapıyı açtığımda uykusuz olduğum için agresiftim.
"Kanka yine uyumuşsun günaydın daha giyinmemişsin bile.Oha! O kolye ne lan! Harika birşey!Nerden aldın kız?" dedi buse hızlıca ben bile zor anladım.
"Sus Buse" dedim ve onu içeri çektim.
Tabi ben ve dikkatsizliğim.
En son bardaki 3 kız+forvet+barkın
Bi bitmediniz amk.
Buseyi odama sürükledim ve kapıda bekleyenleri içeri aldım.
"Bunlar niye burda mal? biz ikimiz olacağız sanıyordum" dedim Buse dolabımı kurcalarken.
"Onlarıda çağırdım kalabalık iyidir, ki zaten barkın seni gece gece lunaparka gitmeye yollamazdı." dedi dar paça siyah kotumu yatağımın üzerine fırlatırken.
Üstüne birşey seçmeye çalışıyordu.En sonunda siyah kareli gömleğimi seçti.
Ben seçmeye üşenirdim büyük ihtimal elime ne geçerse giyerdim.Bu yüzden Buse burda.
Giyindim,aşağı indim ve cass'e köpek mamasını&suyunu verdikten sonra diğerleriyle birlikte dışarı çıktım.
Üç kızı pek sevmiyorum açıkçası sarışın olan Barkına yiyecekmiş gibi bakıyor birde.
Buda sinirimi bozuyor doğal olarak.Sahte mahte sevgilim lan.
Bakma oyarım.
Kazar tuzlar yakarım!
Halâ bakıyor mk.
Sokuk.
Gallardo hepimizi almadığı için yarım saatlik yolumuz vardı.Forvet ve Buse önde Buse forvetin koluna girmiş şekilde yürüyor.
Bizde arkada, iki kız solumda, sağımda barkın,barkının yanında o sarışın var işte.
Ben normal odun misali yürüyorum.
"Ee tatlım kolyeni bende çok beğendim nerden aldım demiştin?" dedi sarışın olan.
"Sevgilim özel yaptırdı" dedim.
"He yani birtane başka kopyası yok" dedi.Var amk sana hediye edeyim hemen mala bak.
"Başka kopyası yok" dedim sakin olmaya çalışarak.
"Oha yakut mu o?" dedi solumdaki kızlardan biri.
"Sanırım" dedim.Ne sanırım amk basbaya yakut o.
"Peki Barkıncım senin sevgilin varmı?"
dedi yine sarışın olan.
Sanane aga sanane varsa var sanane.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkeklerin Piçlikleri 2
Non-FictionKolay sinirlenebilen,inatçı,aşırı derece olmasada egolu,şanslı görünse bile şansla alakası olmayan.Bu benim.Nasıl görünüyorsam oyum.Değişmem. Ve buda benim hayatım.Nereye gidiyor bilmiyorum ama sanırım başımı belaya sokmayı çok iyi biliyorum. Ha bir...