Geri Gelen

1.1K 107 49
                                    

Merhabalar sevgili okuyucularım
Güzel bir gün geçirmeniz dileğiyle
İYİ OKUMALAR!
©®7
--------------------------------------------------

Günlerden cumartesi.

Evde kanepeye uzanmış supernatural izleyen ben ve işe gitmek üzere olan Aras.

"Aryaaa,kravatı bağlayamadıııım!"

"Gel başbelası gel"

Merdivenlerden inereken kafasında bağlı olan siyah kravata baktım.Sanki düğünde halayda kendini kaptırmış bir havası vardı.

Kravat bağlayamıyorsun ama uzun yan perçemlerine fön çekebiliyorsun.

Harika.

"Bağlarım ama bir şartım var.Bende gelirim şirkete"dedim.Çoktan yanıma gelmiş ve kravatı uzatmıştı.

"İyi bende cansuya bağlatırım."dedi.

Dediği gibi kravatı sakin sakin bağlarken boynuna doğru hızlıca çektim.Kısaca boğdum.

"Bende.Geliyorum.O Cansuyu da yolarım."diye üstüne basa basa söyleyip yukarı çıktım.

Sahte kocanızın yanında şirketine giderken ne giymelisiniz?

Resmi gidecek olursam ordaki sürtükler şirkette bir bok yapmıyor ama patroniçe gibi geliyor diye laf söyler diyerekten.

Bordo dar paça kot ve krem rengi kazak giydim.Altınada bu aralar topuklu karşıtı olmama rağmen acayip rahat olan 10cm bordo siyah botlarımı.Bununlada yetinmeyip,bordo ruj sürmüştüm.Makyaj yapmayı da sevmezdim ama bordo ve koyu tonlar istisnaydı.

Aras arabada hazır bekliyordu.Yine üzerinde takım elbise ve  vini nin saç modelinin kopyala yapıştır şekliyle.Kısaca müthişti.

Sorun şu ki ondaki saç modelini daha viniyi tanımadan da öyle olmasıydı.Kasten değildi.

"Arya bir saatlik bir toplantı var.Sen benim ofiste keyfine bakarsın.Sıkılırsın diye supernatural 3.Sezonuda aldım yanıma.Plazmaya takıp izlersin.Cips mips istersen söyle getirirler.Resim çizmek istersen selime söyle kağıt kalem verir.Odamı da kurcalama."dedi ben arabaya biner binmez.

Abi ben bu adamı seviyorum ya.

Yeminle  beni tanıyor.

Onayladıktan sonra.Arabayı çalıştırdı ve yaklaşık 10 dakikada şirkete geldik.

Kapıdaki korumalardan biri "Hoşgeldiniz Aras Bey " derken ötekisi de aynı anda "Hoş geldiniz Arya Hanım" dedi.

Alıştı bunlar bana iyice.

İhtişamlı,mavi gri tonlardaki şirkete giriş yaparken.Ödüllere bakmaya dalmıştım ki Arasın elimden tutup çekiştirmesiye asansöre ilerledik.

Ta 20.kata kadar bekle bekle bitmedi zaten.

Aras direk toplantı odasına geçerken kapıda durup onu izledim.

Hemen arkasından götten bacaklı sarışın bir kadın girdi.

O.Etek.Ne.Öyle.

İçeri giren 2. Kadın da aynı,3 de,4de.

Ama yeter sikerim böyle işi!

Abi kısacık ya bildiğin.

Erkeklerin önünden geçerken bahsi geçen kadınlar,zaten öyle bir bakış atıyorlar ki erkekler yiyecek gibi.

Toplantı odasının kapısından içeri baktığımda çoğunluk kadındı.

Ve.Ve.Ve.

Bir tanesi arasın yanına gelmiş elini omzuna koymuş sırıtarak dosya veriyordu.Bide üstelik üstüne eğilmişti.Aras oturuyordu ve toplantı başlamıştı.

Erkeklerin Piçlikleri 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin