Sende mi?

1.3K 103 90
                                    

Selam!Benim değerli yorum yapan ve oylayan caanım okuyucularım!
Ters köşe olabilirsiniz.
Neyse okuyunca anlarsınız...
İyi Okumalar!
************************************

Normal ve sıradan bir gün olarak başlamıştı aslında.Kahvaltı etmiştik ve ben kitap okuyordum.

Aras televizyon izliyordu aşağıdaki katta.Sömestr tatilinin başlarındaydık sanırsam.Karlar erimişti hava sıcak olmasada hafif rüzgârlıydı.

Kapı çaldığında kayanın geldiğini tahmin ederek yerimden kalkmadım.

Ama bir kızın tiz sesini duyunca ayaklanıp aşağı indim ve ne gördüm biliyor musunuz?

Aras ve bir kız sarılıyorlardı.

"Ne oluyoruz lan!"diye hızlıca yürüyüp kızı arastan uzaklaştırdım.

Yarısı bozuk bir türkçeyle "Aras bu kim?"diye sordu karşımdaki esmer uzuun saçlı kız.

"Bu benim arkadaşım Arya"dediği zaman dönüp şöyle bir baktım ve 'sen hayırdır?' Bakışından attım.

"Arya suda benim kardeşim gibidir"dedi aras bizi tanıştırarak.

Bir kardeşin daha eksikti zaten sağol.

Aras ve Su içeri geçtikten sonra bende yanlarına gittim ama o kadar sıkıldım ki tekrar yukarı çıktım.

Yarım saat sonra bunlardan ses çıkmıyor diyerek aşağı indim ve beni sinir krizine sokacak o görüntüyü gördüm.

Aras.Ve.Su.Uyuyorlardı.

Lan bu çocuk hani.benden başkasıyla uyuyamazdı!?

Bune amk!?

Sinir yok.Tamam.Sakinim.

Tekrar yukarı çıkıp kayayı aradım.

"Efendim yenge?"

"Kaya biri geldi lan eve adı su.Tanıyor musun?"

"Ohoo Su mu geldi.Yenge dikkatli ol.Aras o kıza platonikti."

"Ne demek platonikti?"

"Ya bak şimdi bunlar kardeş gibiydiler aras sana bahsetmemiştir.Bu kızı aras seviyordu ama açılmaya korkuyordu.

Sonra onu baya zengin bir aile evlat edindi.Ondan sonra kızı amerikaya yolladılar okumaya.Aras kıza açıldı kızda onu seviyormuş.Ama kız gideceğini söylediği zaman aras çok fazla kızdı ve ona küstü.Aşkını da tarihe gömdü.İkiside öyle yapmıştı.Su niye dönmüş ki?"

Daha fazla dinlemeyip telefonu kapattım.

Hah şuna bak sinirden ağlıyordum.Ellerim titriyordu.

Buraya kadardı.

Valizimi çıkartıp neyim varsa topladıktan sonra sessizce aşağı indim.

Uyanacaklar diye sessizce iç geçirerek.

Parmağındaki son zamanlarda bana yük olmaya başlayan yüzüğü çıkarttım.Birde not yazdım "Mutluluklar size amınakodularım"

Yanına da alyansı koydum.

Ama sinirim böyle çıkar mı hayır tabikide.

Çekmeceden makası aldım ve kızın o uzun saçlarını kısacık yaptım.

Elimle toplayıp birden kestiğim saçlar şuan uzun peruk gibi duruyorlardı.

Biranda gelip hayatımı sikip atamazsın.Buna izin vermem.Ben gidiyorum.Ama yine götüne sokacak birşey bıraktım.Uzunca saçları kucağına koydum.

Erkeklerin Piçlikleri 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin