Merhabalar,İyi Geceler!Sevgili okurlar!
Cidden hikayeye beklediğim ilgi gelmedi.Yorumlar çok az.Ve Ben Üzülüyorum :((
Neyse iyi okumalaar :)))
================================
Buse olanları öğrendiğinde bana fenaa kızmıştı telefonda.
Ne var yani.
"Bugün biz forvetle maviye gideceğiz barkınla gelsenize?" demişti çok sevgili arkadaşım.
"Barkın daha yeni yeni iyileşiyor kanka olmaz." demiştim.Ama ısrar etmişti.
Forvet zaten barkınla konuşmuştu.Barkın kabul etmişti.
Gerizekalı.
Hastasın yat evinde uyu.Ne bokum işin var senin barlarda?
8 buçukta ölüp bittiğim bayıldığım araba Lomborghini Gallardo tam evin önünde durmuş kapıya yaslanan Barkınla bekliyordu.
Ben herzamanki bendim.Kot pantolonum ve bu sefer en sevdiklerimden uluyan kurt desenli tişörtümle.
Annemler işteydi ve bende ona buseyle kafeye gidip biraz oturup,fal baktıracağız demiştim.
Annem fallara inandığı için bir sorun çıkartmadı çünkü kendide baktırıyordu.
Barkına doğru ilerleyip karşısında durdum.
"Gerizekalı sen hasta değil misin? Ne mavisi?" dedim.
"Sanada merhaba.Ve biraz iyiyim sadece burnum akıyor şuanlık İdare ederim.Hem boy göstermemiz lazım kuzenimin dediklerinden sonra şu salakların çenesini kapayalım" dedi ve sürücü koltuğuna geçti.Barkını size tarif etmem gerekirse saçları gece siyahı olan Sterling Knight.Evet aynen öyle.
Maviye geldiğimizde forvetler gibi el ele girdik.Bar sahibinin oğlunun elini tutuyorsanız bütün gözler size çevriliyor tabi.
Girdiğimiz anda benim şarterler attı bile.İki tane kızıl saçlı kız "Barkııın" diyerek beni görmezden gelip üstüne atladılar.
Barkınsa "Bir yılışmayın be" diyerek onları kendisinden uzaklaştırdı.
He şöyle yola gel.Adam ol.
Herzamanki yerimize oturduğumuzda Buse ile istek üzerine herkez maden suyu aldı.
Bir faciayı daha kaldıramam.
Buse ile 1 saat kadar çocukların yanlarında oturup sohbet ettik.
Gülüştük falan fişman.Gerçi o kadar kızın gözünü dikip bakması biraz rahatsız edici ama.İdare ediyoruz.
"Kanka kalk bi lavaboya gidelim biliyorsun bende astım var burası beni biraz boğdu" dedi.
Kalkıp lavaboya gittik.Ama busenin planı farklıydı.
"Kanka buralarda hep kızlar gelir konuşur.En dikkat çekici biz olduğumuza göre bizi konuşuyorlardır.Biraz saklanalım gelen olur konuşmaları dinleriz" dedi piç smile sırıtarak.
Sende benim kadar az şeytan değilsin Buse.
"Seninkinden ne haber?" dedim.
"Herzamanki gibi öküz,2 dakika geç kaldım diye gitmiş koşarak ona zor yetiştim." dedi.
Öküz işte.Futbolcudan başka bir bok olmaz ondan.
Sonra kapı sesini duyduk.Tuvalet kabinindeydik.Sırf konuşulanları duyalım diye neler çekiyoruz aq.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkeklerin Piçlikleri 2
Non-FictionKolay sinirlenebilen,inatçı,aşırı derece olmasada egolu,şanslı görünse bile şansla alakası olmayan.Bu benim.Nasıl görünüyorsam oyum.Değişmem. Ve buda benim hayatım.Nereye gidiyor bilmiyorum ama sanırım başımı belaya sokmayı çok iyi biliyorum. Ha bir...