Merhabalaaaar! Kankalar ben geldim!
Size,Okullar açıldı moralinizi yüksek tutun bölümü yazdım!
Yeni Bölüüm!
Hadi şimdi güzel güzel Okuyun sonra yorumlaraaa :*
♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬
Annem ve babamın da isteği üzerine okuluma başka şehirde başlamaya karar vermiştim.
Bundan tam bir hafta önce. Cumartesi sabahı yani okullarda açılmadan iki gün önce otobüse çoktan binmiştim.
Annemin baskılarından ailemin ilgisizliğinden orada başıma gelen talihsizliklerden kötü anılardan,barkından o kadar bıkmıştım kii.
Yurtta kalacaktım. Hani şu çok bahsedilen yeni sayfa şeysinden açacaktım. Sıkıntı olmayacaktı,eskisi gibi sadece dersler.
Bazen kaçıp gidesiniz gelirdi ve ben bunu yapmıştım.
Olayım gizemlilik olduğu için nereye gittiğimi söylemeyeceğim meraklanın durun asdfghjk.
İlk önce daha önceden kayıt olduğum yurttan anahtarları alıp iki kişilik odama gittim.
Oda arkadaşı ne kadar kötü olursa olsun göze almıştım değil mi?
Çok zorlarsa döverim.
Oda güzeldi cam kenarında bir yatak vardı, onun yanında komidin diğer tarafındada soğuk duvara bakan ikinci bir yatak. İkinci katta.
Bahsi geçen oda arkadaşım daha gelmemişti ve bu yüzden cam kenarında olan gece uyuyamadığım zaman dışarıyı izleyebileceğim yatağa ben kuruldum.
Yaklaşık iki saat sonra yani yurttaki kuralları falan öğrendikten hemen sonra çok sevgili oda arkadaşım geldi.
Ama nasıl?
Çakma sarışın, eylül 'ün ve sonbaharın soğukluğuna rağmen kısacık şort ve sporcu atletiyle, ağzında sakız patlatarak ve 4 bavuluyla.
Ben Şok.
"Silaam şekeriiim! " dedi ve bavullarını çekiştiree çekiştire geldi odanın ortasına önce odayı sonra masumca kitap okuyan beni süzdü.
"Ahh biliyormusun erkekler katı yukarıda okulun yurdunda olmak kadar güzel bişey yok ahahaha! Eeeee sen neden yatıyorsun pardon?
Önce kalk bir bakayım şu bavullarımı yerleştir, sonra toplan o yatak benim kızlar gelecek bir saate hadi ya!"
Dedi. Evet. Bana.
Sen kimsin lan?
"Babanın uşağı mı var lan senin karşında? Siktir ordan! " dedim ve yaygarayı koparttım.
Sonrası: Adının simge olduğunu öğrendiğim kızla feci kavgaya tutuşmam, yurda geldiğim ilk günden kız dövme ve pencereden sarkıtma suçundan dolayı müdür beyin odasını boylamam.
"Müdür bey bu ikisini kavga ederken buldum ve şu kız diğerini pencereden sarkıtıyordu olaya müdahale sizin."
Dedi bize müdürün odasına kadar eşlik eden hoca olduğunu düşündüğüm insan.
"Ya kızım!Sen manyak mısın? Ya düşseydi kızcağaz? " dedi çokta tatlı olmayan keltoş müdürümüz.
"Beni babasının uşağı sanıyor hocam!Ben bu kızla bir gün daha aynı odada kalırsam katil olurum!" diye itiraz ettim.
"Hocam yalan!Ben sadece yardım istedim! " dedi yanımdaki ve ağlamaya başladı ama yapmacık olduğu nasıl belli nasıl belli.
"Tamam yeter bakarız adın ne senin? Hangi okuldan geldin? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkeklerin Piçlikleri 2
Non-FictionKolay sinirlenebilen,inatçı,aşırı derece olmasada egolu,şanslı görünse bile şansla alakası olmayan.Bu benim.Nasıl görünüyorsam oyum.Değişmem. Ve buda benim hayatım.Nereye gidiyor bilmiyorum ama sanırım başımı belaya sokmayı çok iyi biliyorum. Ha bir...