Seven Ve Sevilen

952 79 13
                                    

Merhabalar kankiler! Bugün sizlere yine denemelerimden birini takdim edeceğim.Ama siz nasıl algılarsınız bilemem,ister tavsiye olarak alın,ister okuyun geçin.
Ben bunu sadece paranın diğer yüzünü de görün diye yazıyorum.
Başlayalım öyleyse?
˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙

Seven Ama Sevilmeyen;

Seven taraf her zaman hayallerde yüzer.Yatmadan kafasını yastığa koyduğu gibi düşler başlıyordur.

Birine platonikseniz siz onu seviyorsunuz da o sizi sevmiyorsa,işler karışır.

Ki zaten hem sevip hem sevilmek bana göre zor denk gelen şeylerden.

Çocuğun sizden haberi bile yoksa,uzaktan ama öylesine çok seven bir platonikseniz.

Vay halinize.

Kendini göstermeye çabalar.Sonucunda rezillikler.Efendime söyleyim,tanışma çabaları,uzaktan uzaktan bakmak,sevgilileriyle kendini karşılaştırmak.Zor iş be.

Ben üşenirim kesin.

Çocuğa hayransınızdır,ve sizden haberi bile yoktur.

İşte işler burda karışır.

Hele ki siz çocuğu çocuk başkasını seviyorsa arap saçı.

Seven ne yapmaz derler mesela.

Hakketen ne yapmaz ki.Herşeyi yapar.

Seven sevilmek ister,farkedilmek ister.Oda beni sevsin mutlu olalım işte der.

Asıl sorun ordadır bazen de.

Bazen sevmez.Ve biz o bizi sevmiyor diye.Sevgimizi nefrete dönüştürebiliriz.Yaparız işte bazen.Çocuğun aşık olduğu varsa.Neyini seviyor be onun ben daha iyiyim ondan,deriz.

Dememeliyiz işte aslında.

Başına gelince anlıyor işte insan.

Birşey illeki buluyordur onda.Bok var derler ya işte tam ondan.

Seviyordur ve siz ona gidipte ilanı aşk ederseniz.Ve gerçekten ama gerçekten seviyorsanız.Çocuk yada kız,sizden kaçar köşe bucak.

İşte o zaman ağzınızla kuş tutsanız dönüpte size bak-maz.

Bakacağına bakmıştır o.

Acı gerçek ama bu.

Tabi sevdiğiniz insan yürüyen egoysa ve birisiyle çıkıyorsa,sosyal paylaşım sitelerine ne kadar sevdiğini falan yazıyorsa.Kaç sevgili değiştirdiğine bakın.Bir yılda 10 tane falansa hatta fazlası.3-4 hafta yada maximum 2 ay bekleyin ayrılır.

Sorsan ölüyor aşkından.

Çok gördük bunları.

Seven sevilmek ister.Sevilen sevmiyorsa sevmesin ister.

Herkes birşey ister.Bazıları 3'ün 1'ini alır.Buna da kader der susarız.

Sevilen Ama sevmeyen;

Belkide en zoru bu insanlarla düşer.

Şimdi diyeceksiniz ki neresi zor aq seviliyor daha ne?

Ama demeyin.Seviliyor aq da sevmiyor.

Şimdi bir hayal edin.En sevmediğiniz insan.Size en itici gelen,gıcık olduğunuz,gelipte size ilanı aşk etse.

Ne yaparsınız?

Sevmiyorsunuz.Ama o deli gibi seviyor.

Sevmeye mi çalışırsınız?

Hadi işleri biraz daha zorlaştıralım.

Sizde bir başkasını deli gibi seviyorsunuz.

Sizi seveni sevmeye mi çalışırsınız?

Yoksa sevdiğinizi sevmeye devam mı edersiniz?

Belkide çocukluk aşkınız,belki de çocuk da sizi seviyor.

Ve siz gidipte size deli gibi aşık diye ona mı aşkım diyeceksiniz?

Böylesine bir başkasını severken?

Dermiydiniz?

Ben dememiştim.

Belki doğru belki yanlış uzun zaman önceydi ama dememiştim.

Tabi ben bir başkasına deli gibi aşık değildim.

Ama kardeşim.Ben seni sevmiyorum.Sen seviyon diye illede seni mi sevmek zorundayım?

İstemedim.Belkide çok büyük günahtı.Ama istemedim işte ne kadar yalvarırsa yalvarsın.Çaresiz mi?

Bende öyleydim.Etsen bir türlü etmesen bir türlü.

Hadi bakam ne pok yiyecen.

Ama benim de yapacağım birşey yoktu.

Sevmiyordum olmuyordu.Böyle şeyleri ben mi kontrol ediyorum amınakoyim?

Ne yani ben diyeyim "Aaa beni mi seviyorsun?Tamam ya ben hemen kalbimi kurup geleyim de seni seveyim" falan mı?

O kadar beni kınamıştı birde.Sen beni sevmiyon,diye.

Hatta aynen "Nolet olsun bu hayat nolet olsun bu sevgi,ben seni çok sevmiştim sen nodon bono böyle yopton"gibi iğrenç birşeydi.

Kendinizi birde yerine koyun ve düşünün.Bana da böyle olsa ne yapardım diye.

O yüzden diyorum ya sevmeyenleri kınamayın.

Her iki taraf içinde zordur.

Körkütük aşıklara hele.Çocuk onun ağzına sıçsa,bin kızla çıksa,sövse bile sevmeye devam eder.Umud eder.

Herşey zor abisi.

Eğer ki birini çok seviyorsanız oda sizi çok seviyorsa değerini bilin derim.Zor denk gelen şey nasıl olsa.

Sevip de sevilmemek de zoor.Sevilip de sevmemek de.

©®©®©®©®©®©®©®©®©®©®©

Erkeklerin Piçlikleri 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin