Kulaklıklar

1.7K 109 31
                                    

İyi geceler sevgili okuyucularım :)

Yine ve yine sizlerle birlikteyim.Bundan bir şikayetim yok aksine yazdıkça rahatlıyorum :D

Neyse keyifli okumalar :)))))

<><><><><><><><><><><><><><><><>

Lunaparktan geldikten sonra yatmıştım.Ama bir türlü uyuyamadım.

Nedenini bilmediğim halde uyuyamadım.Ben.Günde on iki saatten fazla uyuyabilen insan.

O yüzden laptoptan birkaç yeni hikaye keşfettim,okudum.Tek tük olan yorumlara-yazar burda okuyuculara gönderme yapar- cevap yazdım.

Dizi izledim,yarım saat kadar penceremden uyuyan cass'e baktım.

Sonrada sabaha karşı beş gibi uyuyakaldım.

Ama malesef ki birkaç saat sonrada yani 7,buçukda,annem biz işe gidiyoruz kardeşini bakıcıya bıraktık. Vasıtasıyla uyandırdığı için bu sefer yine uyuyamadım.

Uykusuzluktan samıt bir halde saat 12'ye kadar müzik dinleyip evde salak salak dolaştım.Facebook hesabımı da dondurmuştum.Bir tumblr vardı.

12 buçuk gibi televizyonun önünde belki uyuklarım diye açıp izlemeye başladım.

Tam uyumanın eşiğindeydim ama

ding-dong.

Kapı.

Şansıma sıçayım.

İlk başta açmamaya kara vermiştim.Ama uyku semesiyle filmlerdeki gibi kapıyı falan kırarlar annem kızar diye gidip açtım.

Biliyorum biraz salaklık var bende.

"Ben geldim,Canım sıkılmıştı,dvd aldım,mısır patlatsana"

Defol git barkın.Cehennem ol barkın.

Cehhenem köpekleri seni parçalasın barkın.

"Uykum var,uyuyamadım,uyumak istiyorum,seni çekemem,filmini de" dedim.Ama salak çoktan evime girip dvd oynatıcıya filmi koyuyordu.

Kodumun salağı.

"Castiel!Buraya gel oğlum!"

Cass havlayarak ve kuyruğunu sallayarak yanıma geldi ve eve girdi.

Bu " Ben parçalamaya hazırım bir problem mi var?" demek sanırım.

"Dvd'nide al evimden çık.Ben uyuyacağım,yoksa cass'in gazabına uğrarsın" dedim sakin ama meydan okuyan sesle.

"Ama filmi daha görmedin." dedi cass kısmını takmayarak.Bu çocuk neden cass'i takmıyor?

"Neymiş?"

"3 Harfliler Marid" dedi filmin kapağını göstererek.

Biraz inceledim,güzel bir filme benziyordu.

"Ama benim uykum var." dedim kendimi acındırmaya çalışarak.

"Dün gece niye uyumadın?" dedi ve tişörtümün içine girmiş kız kulesini zincirinden tutup çıkarttı.

Ses etmedim.

"Uyku tutmadı" dedim.

"Neden?" dedi.Sorduğu soruya bak.Neden tutmadı acaba.Ne bileyim ben.

"Kulaklıklarınla uyumayı denedin mi herzamanki gibi?" dedi.Şimdi bu soru beni aşırı şaşırttı.Kulaklıkla uyumayı sevdiğimi nerden biliyor lan bu?Doğru ya bugün takıpta uyumayı hiç düşünmemiştim.

Erkeklerin Piçlikleri 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin