Sırf Size Özel Bölüm!

1.1K 79 20
                                    

Panpalar ben geldim.Malum okullarda açıldı  çoğumuz için. Bende size minik bir itirafta bulunmak için sizlerleyim. Sadece bunun için değil tabi.

Şimdiiii konumuz. Yani ilk konumuz.Yaşım.

Yorumlar Yorumlar Yorumlar. Bana anılarımı komik bir dilde yazmam için  ilham veren değerli yorumlar.

Ben burada yaşamı siz değerli okuyuculara 17 diye tanıttım. Ammavelakin,ben 18 yaşındayım hatta ve hatta bu ayın 30'unda 19 a gireceğim.

Nedeğğn bize yalan söyledin Nedeğğn kısmına gelirsek.

Okuyucularımın çoğu 14-15-16 yaşlarında olduğu için.

Kendilerinden büyük bir kıza  hatta ablaya yorum yapmak, eleştirmekte sorun yaşarlardı. Kendimden biliyorum.

Utanmalar ablalar falan fişman.

Bende 1 yaş küçültürsem belki çekinmezler dedim.Ama hikayenin devamı gereği itiraf etmek zorundayım.

İsterseniz 12 yaşında olun umrumda değil. Ben yaşa bakmam.Yada "12 yaşında ezik" falan demem.Asla.

Barkın piçi üst sınıfta demek zorundaydım.Çünkü aynı yaştayız deseydim olayı çakardınız.

Burda okeylediysek.Asıl konuya geçiş yapalım Panpalar.

Benim en tecrübeli olduğum zaman ortaokul çağımdı. Ordan başlayalım.

6.Sınıfların olduğunu sanmıyorum ama,yinede birkaç bişeyler söyleyeyim.

Bizim bu sene tam bir felaket.

Eski sisteme göre 3 kere yani 6,7,8 de sbs ye girmiştik.Anam ağladı.

Sınıfları karma yaptılar. Falan.

Bizim saçma okulumuzda,popüler olma çabası her okulda olduğu gibi vardı.Ve inanın kii.Teneffüste kitap okumaktan başka bir bok yapmazdım.Soğuktum kaynaşmak istemedim. Yalnız kurt oldum.

Bu ortamda orospular her yerdedir.

Şöyle okulun cool kızları

-öyle sanan daha doğrusu - amaçları çevre edinmek, herkes tarafından sevilmek,sinir olduğu kızları dövmek,üst sınıftaki batuhanları falan etkilemek gibi abuk subuk amaçları vardır.

Ve bu sadece 6 değil 7-8 ler içinde geçerlidir.

Kızımızın kurduğu hayal,bütün gözlerin onun üzerinde olması

Abuk subuk ara sokakta olan kavgalara polat alemdar misali 10-20 kişiyle gidip,yine polat alemdar misali sağ kolunu "Mematii" diye bağırarak yanına çağırması,kavgada kızın saçının birazını yolup "belalı" lakabını elde etmektir.Bunlara biz popüler olma çabasında diyoruz.

Bikere abisi yapmacık olmayacaksın. Okulda herkesle takılmaya çalışmalar falan neden?Kız çevresi olsun istiyor.O neden?

"Çok tanınırsaaam popüler oluruam"

Popüler olsan nolur amk kızı?

"İşte böğğle fotolarıma 200 beğeni falan gelieer" ya bu olmamış annesi bunu bidaha doğur.

6 'da 7'de ve 8'de daha doğrusu ergenlik çağından itibaren böyle vakalara her okulda rastlanır.

Bende çok iyi hatırlıyorum,sekize geçtiğim sene. Bir insan evladıyla konuşmadım. Sesim sadece derslerde çıkardı. Bide formayla falan gelmezdim.Kafama öyle eserdi. Konuşmaya çalışanlar olurdu, kısa cevap verirdim,umrumda olmazdı falan.Benim o zaman tek derdim sınavlardı. Arkadaş ortamı falan heeç umrumda değildi.

Birden şimdiki değişlerinizle okulun bad girl'ü oldum. Ki bana hala saçma geliyor. Böyle herkes benden korkmalar falan. Benden önce adım gidiyor. Anlamadım gitti yani. Cesaretini toplayan konuşmaya geliyordu. Ama ben kısa cevaplar verdiğimde hem sinir oluyorlardı hemde uzun konuşturmaya çalışınca hazır cevap olduğum için biraz iki büklüm olup gidiyorlardı.

Ortalığın amına koymuştum anlayacağınız. Hemde aynı zamanda hayvan gibi ders çalışarak.

Aslında sorun biraz şu; Başkaları popüler olmak için yırtınırken,ben bakkaldan ekmek alıyormuş gibi yapmıştım bunu ve hiçe çaba göstermemiştim.Anlattığım yapmacıklar baya sinirlenmiştiler bana.

Bunları yazıyorum çünkü dikkat çekmek istediğiniz,bunun için yırtındığınız batuhanlar buna değmez. GERÇEKTEN.

Onun yerine kitap okuyun kahve için. Ne diye bana bakacak diye yırtınasınız ki?

Söyleyeceklerim bukadar hakim bey.

Hikayenin yada herneyse işte onun devamı hakkında son bir haftadır yaşadığım ekşınlara ve bulunduğum duruma bakarak söylüyorum.

Hani olur ya serilerin adı olur işte

Erkeklerin Piçlikleri -2-..........

Heh isim buldum ona işte şuanki duruma bakaraktan.

Anıları okududukça neden böyle bir

isim seçtiğimi anlayacaksınız.

Bende şimdi sizi olanlar hakkında tahmin yapmanıza doğru sürüklüyor ve kitabın adını açıklıyorum. Artık bu ne demek aq? diye düşünün,tahmin yürütün  durun asdfghj.

Erkeklerin Piçlikeri -2- Teddy Bear

Erkeklerin Piçlikleri 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin