~19.BÖLÜM

352 12 0
                                    

Selamm küçük ailem 1400 okunma olmuşuz 🥳 beni ne kadar mutlu ettiğinizi anlatamam size 😚🌸

Bu bölüm kına bölümümüz olacak sonunda evleniyorlar yaniiii 19 bölüm olmuş şuan fark ettim. Ve olanları daha hızlı yazmaya çalışacağım.

Şimdi birlikte bölümümüze geçelim ...

___________________________________

Sabah uyandığımda hala yorgundum. Günlerdir düğün için alışveriş,kına , hamam derken çok yorulmuştum. Kına olduğu için erken kalktım ve üstümu değiştirip aşağı indim .

Topraki kahvaltı hazırlarken gördüğüm de yanına gidip yardım etmeye başladım.

"Günaydııııın"~ Meyra

"Günaydın hanımefendi"~Toprak

"Ben ne yapayım Toprak"

"Ben hazirladim zaten her şeyi sadece su tabakları masaya taşıyacağız, bu arada rüzgar da geliyor kahvaltıya"

"Yaa iyi yapmışsın , ben de Elayi kaldırayim o zaman "

Tabakları birlikte masaya taşıdıktan sonra yukarı çıkıp Elayi uyandırdım. Bu sıra da rüzgar da gelmişti aşağıdan sesleri geliyordu. Ela üstünü değiştirdikten sonra aşağı indik.

Hep birlikte masaya geçip kahvaltı yapmaya başladık.

"Toprak abi , biz bu gece kına gecesi yapacağız ya sizde bekarlığa veda gibi bir şey yapacak mısınız?"~Ela

"Bilmem ki hiç düşünmedim "~Toprak

"Ben hallettim onu kardeşim"~Ruzgar

"Lan rüzgar , o kadar işin arasında nereden geliyor aklına anlamıyorum ki "~Toprak

Ben gülmeye başladığımda herkes gülmeye başlamıştı.
Kahvaltımızı yaptıktan sonra saate baktığımda 12 olduğunu gördüm.

"Mey'im biizim kuaför randevusu kactaydi?"

"2 de Ela , Defne de gelir o zamana kadar birlikte gideriz"

"Tamam , sen bindalliyi yanına al kuaföre giderken orada giyersin saçını makyajını ondan sonra yaptırırız , bozulmasın"

"Tamam öyle yapalım "

"Kına kaçta olacak Meyra?"~Toprak

"Saat 6 gibi başlar dedi Banu anne "

"Tamam "

"Bir sorun mu var Toprak?"

"Yok ,yok merak ettim sadece. Kuaförden biz alırız sizi köye birlikte geçeriz"

"Tamam olur biz işimiz bitince ararız sizi "

"Tamamdır"

***

Kuaföre girmiştik ve şuan bindallimi giyiyordum.Ela ve Defne de bana yardım ediyordu. Giydikten sonra odadan çıkıp saçlarımı yapmaları için aynanın karşısına oturdum. Kuaför gelip nasıl bir model istediğimi sorduğunda biraz düşünüp cevap verdim.

"Masa yapalım ama dalgalar biraz doğal dursun onlerden de şelale örgüsü yapalım bindallinin tacını da örgülerin üstüne takalım "

"Tamamdır ben hallediyorum şimdi"

Kızlarda saçlarını yaptırmaya başlamışlardı. O sıra da benimde saçım yapılıyordu. Saçlarımız bittiğinde makyaja başlamıştık.

Bindallim bordoydu bu yüzden bordu tonlarında bir makyaj yaptırmıştım çok fazla abartmadan. Kızlarda elbiselerine göre makyaj yaptırıyorlardi.

~Meftun KaradenizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin