Selamlaarrr , ben geldimmm . Biliyorum sizi çok bekletiyorum ama cidden yazmaya mecalim kalmıyor.
Uzatmadan bölüme geçelim...
___________________________________
Toprak telefonumda ' babam ' yazısını gördükten sonra gözlerimin içine baktı. Güven verircesine gözlerimi kapatıp açtıktan sonra müsaade isteyip masadan kalktım. Telefonumu açıp kulağıma götürdüm.
-Alo
-Meyra
-Efendim
-Hala onunla evlenmek istediğine emin misin kızım?
-Eminim baba
-Gercekten seviyor musun?
O an sadece düşündüm. Ben Topraki gerçekten seviyormuydum? Bakışları, hareketleri, içi ve en güzeli o vicdanlı temiz ve saf kalbi geldi aklıma. Kendi kendime gulumsedigimi fark ettim. Bu mu ydu gerçek sevgi . Aşk diyemiyorum buna çünkü aşk, bir insanı arzulamaktı ve elde ettikten sonra bitecekti.
Benim Topraka karşı olan duygularım onu elde etmeme rağmen bitmiyordu. Sevdaydı bu , öyle herkese nasip olmayan sevda. Sevdanın nasip olduğu kişiler şanslıydı bence , ya Toprak o da bana sevdalı mıydı? Seviyormuydu beni gerçekten?
Derin düşüncelere dalıp gittiğimde beni ordan çıkaran babamın karşıdan gelen sesi oldu.
-Meyra , cevap vermeyecek misin?
-Verecegim baba , benim Topraka karşı olan duygularım basitçe tanımlayabileceğimiz o sevgi yada aşk kelimesinden ibaret değil. Sevda benimki , o çok nadir kişiye nasip olan güzel duygu. Yani basit bir 'seni seviyorum' cümlesinden ibaret değil.
Tam o anda babam teelfonu kapattı. Bir cevap bile vermeden , verse de ne diyecekti ki zaten?
Arkamdan gelen Defne ve Elanin aynı anda adımı seslenmeleri ile arkama dönerek onlara baktım. Şaşkın ve sorar gözlerle bakıyorlardı bana . Hızla yanıma geldiler.
"Az önce telefonda söylediklerin doğru muydu Mey'im?"~Defne
Yüzüm kızarmıştı hemde bayağı. Kendim bile inanamıyordum.
"Ohaa yüzü kızardı şuna bak"~Ela
"Ama ben demiştim ya ,baştan yenge demiştim"~Defne
"Off Defne ya , söyleme şöyle. Ya tamam siz artık biliyorsunuz da Toprak benimle gerçekten evlenmek istemiyor ki sadece yardım ediyor"
"Ne belli istemediği, belki istiyor ama senin gibi söyleyemiyor"~Ela
"Olabilir mi ki öyle bir şey?"
"Neden olmasın ki ? Bunu bize zaman gösterebilir"~Defne
Haklilardi ama her ne kadar seviyor olsam da Toprakla sadece oyun için evlenecektim ve geri bosanacaktik. Bu sevda karşılıksız olduğu için en doğrusu buydu. Belki başkasını sevemezdim bundan sonra ama Topraki da sevmediği biriyle evli bırakmazdim.
***
Alışverişler yapılmış her şey hazırdı artık. Bugün de son kez yarın ki gelin hamamı için hazırlıklar yapılmıştı. Hep birlikte Banu annegilin evinde kalıyorduk. Yarın birlikte hamama gideriz diye düşünmüştük. Saat gece 1 e geliyordu.
Kızlarla birlikte ucumuzun yattığı Defnenin odasına gittik. Yatak çift kişilikti ve biz 3 kişi sigabiliyorduk. Biraz sohbet ettikten sonra yatıp uyuduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Meftun Karadeniz
Chick-Lit-Karadeniz aşığı Meyra ve Trabzonlu Toprak'ın hikâyesi... Meftun ; Gözü başka bir şey görmeyen, tutkulu aşık. ⚠️Wattpad 'de Meftun Karadeniz isimli ilk kitaptır. Kurgu tamamen şahsıma aittir. Tüm hakları saklıdır. ~23.08.2021 #1 #karadeniz ~10.06...