~16.BÖLÜM

421 13 2
                                    

Selam arkadaşlar, biliyorum sizi biraz beklettim ancak hiç beklemediğim bir anda her şey üst üste geldi.

Bir çok olay yaşadım çok kısa süre içinde ve mental olarak kendimi bölüm yazmaya hazır hissetmiyordum.

Bunları yaşadığım kısa süre içinde yani 4 gün içinde çok hızlı bir şekilde 500 okunmaya ulaştık 🥳🥳

Evet arkadaşlar çok kısa bir süre de 500 olduk, ancak oy sayımız da artış göremiyorum ve bu da kitabımızın etkileşimini düşürüyor.

Bu yüzden sizden ricam 5 saniyenizi bile almayacak, yıldıza dokunmanız. Bu benim için o kadar değerli ki....

Sizi, daha fazla bekletmeden bölüme geçeyim...

16.BÖLÜM - MK

Toprak üstünü değiştirmek için kendi odasına gittiğin de bende giyinme odama girip siyah tatytımı ve üstüne de beyaz tişörtümü giyindim. Saçımı da dağınık bir şekilde topuz yaptıktan sonra elimi yüzümü yıkayıp aşağı kahvaltıya indim. Günaydın diye bağırarak indiğimde Toprakın çoktan inmiş beni beklediklerini gördüm.

"Güünaayyddıınnnnn"

"Günaydın Mey'im, yüzünde güller açıyor hayırdır 😉" ~Defne

Defne imali bakışlar atarken kafamı Elaya çevirdiğim de o da imali bakışlarını üstümde gezdirdi.

"Şey, ne bileyim bir enerjik uyandım da"

"Hmm ondan yaniiiii" ~Ela

Ela i'yi uzatarak söylediğin de Topraka dönüp kurtar beni dercesine baktım. Toprak bu halime gülmemeye çalışırken kızlara dönüp konuşmaya başladı.

"Sanırım siz dün geceyi soruyorsunuz?" ~Toprak

"Ehh, yani gibi gibi" ~Defne

"Iıı, şey oladabilir, olmayadabilir. Sonuçta sizin özeliniz yaniiiii" ~Ela

Ela tekrar i'yi uzatarak söylediğinde tabağımda ki cevizi alıp ona doğru fırlattım, yüzüne gelmişti.

"Kızım saçma saçma konuşmayın. Düşündüğünüz gibi bir şey değil"

"E ne gibi o zaman, şahsen ben gördüklerime inanmayı tercih ediyorum yengeciğim"~Defne

"Yanii şimdi dün gece birbirimizi koala gibi sararak uyuyan biz değildik dimiiiiii" ~Ela

Ela tekrar i'yi uzatarak söylediğinde içimden sabır dilemeye başladım.

"Ya sabır, ya sabır"

"Defne! Ela! Size dinleyin diyoruz değil mi? Önce dinleyin sonra yargılayın!" ~Toprak

Toprakın sert sesine karşılık olarak kızlar susmayı tercih etmişti. Toprak bana doğru dönüp

"Sen mi anlatmak istersin? Ben mi anlatayım?" ~Toprak

Dedi. Biraz düşündükten sonra ben anlatmaya karar verdim.

"Dün gece Elayla Rüzgar heyecandan bizi unutup gidince bizde Toprakla boş boş yürümek yerine sahil kenarında bir mekana gittik. Sonra Toprak her zamankinden isteyince bende o ne içerse ondan alayım dedim garson da elinde rakıyla gelince şaşırsam da içmeyi kabul ettim. Başta amacım sadece Toprak yalnız içmesin ona eşlik ediyim tek bardak yeter diyordum ama sonra biraz fazla kaçırmışım. Sarhoş olduğum için gerisini düzgün hatırlamıyorum "

~Meftun KaradenizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin