~7.BÖLÜM

738 17 0
                                    

7.BÖLÜM - MK

Toprak kapıyı açmaya gittiğinde bende peşinden gittim. Kapıyı açtığında karşısında abim duruyordu. Abim beni görmüyordu, Toprakın büyük bedenin arkasında olduğum için küçük bedenim fark edilmiyordu.

"Selamün Aleyküm, ben Toprak"

"Aleyküm Selam, ben de Yağız. Meyranın abisiyim"

"Hoşgeldin, bizde seni bekliyorduk" ~Toprak

Toprak kapının önünden çekildiğinde abim beni görmüştü. Karşısında beni gördüğünde kocaman gülümseyip yanıma geldi ve sarıldı.

"Hoşgeldin abicim, çok özlemişim"

"Bende bir tanem, bir günde bu kadar özlediysem bundan sonra ne yapacağım bilmiyorum" ~Yağız

"Deme öyle abi ya, sürekli konuşacağız, hiç kopmayacağız ki biz"

"Biliyorum abicim, bırakmam ben seni zaten fındığım" ~Yağız

"Hadi gel içeri geçelim sana menemen yaptım"

"Ne dedin sen!" ~Yağız

"Menemen yaptım dedim"

"Meyra! Tehlikeli sulardasın. Soğanlı yaptım de bana" ~Yağız

"Ay abi sence?"

"Kızım sen var yaa bir tanesin, kimse senin gibi yapamıyor şu menemeni" ~Yağız

"Eee el lezzeti olunca tabii"

Deyip güldüm. Abimde saçlarıma dokunup cevap verdi. Bu sırada Toprakta abim ve beni izliyordu.

"Sen egonu tatmin et bakalım"

"Aşk olsun abicim, ben ve ego?"

Abim kolunu benim omzuma atmıştı. İçeri girdiğimizde abim kızlarla da tanıştı. Daha sonra da hazırladığımız masaya oturup kahvaltı yapmaya başladık.

"Meyra, sen boşa iş arama gel sana menemenci açalım" ~Yağız

Abimin söylediğine hep birlikte gülmüştük.

"Sen iste ben sana her zaman yaparım abicim, menemenciye gerek yok"

"Kalbimi nasıl fethedeceğini biliyorsun küçük hanım" ~Yağız

Abime bakıp gülücük attıktan sonra kahvaltı etmeye devam ettik. Abim Toprak ve Rüzgarla da muhabbet edip kaynaşmıştı. Kızlarla da arada konuşuyordu. Kahvaltımızı bitirdiğimiz de abimler masayı toplamış bizde kızlarla makineye doldurmuştuk. Ela bu sırada çay demleyip bir şeyler de hazırlamıştı.

"Ela, ben bunları içeri götüreyim mi?"

"Olur canım bizde kalanları getiririz" ~Ela

Elime tabaktaki atıştırmalıkları alıp içeri gittim. Masaya yerleştirdikten sonra abimin yanına oturdum. Abim kolunu bana attıktan sonra kulağıma eğilip konuştu.

~Meftun KaradenizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin