Selamün Aleyküm arkadaşlar bu bölüm 8.bölümün devamı olarak geliyor...
İyi okumalar dilerim...
_______________________________________
Kahvaltıyu uzun uzun yaptığımız için öğle yemeğini atlatmıştık. Akşama doğru karnımız acıkmaya başlamıştı.
"Def'im, Ela'm akşama ne yapsak ya yemek?"
"Ayy hiç bilmiyorum ki, evde de her şey var, ne istersek yapabiliriz" ~Defne
"Et sote ve pilav mı yapsak? Canım çekti birden"
"Oluurr yapalım, hatta yanına ben yayla çorbası yapayım. Annemfen öğrenmiştim daha güzelini içmedim şimdiye kadar" ~Ela
"Kızlar bizde yardım edelim size" ~Toprak
"Aynen, biz ne yapalım?" ~Yağız
"Ben fırın sütlaç yapabilirim, güzel yaparım yani" ~Rüzgar
"Ciddi misin Rüzgar?" ~Ela
"Evet, ciddiyim. Hatta Toprak arada gelir bana yapar yeriz" ~Rüzgar
"Aynen, Rüzgarın fırın sütlacı güzel olur" ~Toprak
"Tamam, o zaman bizde kızlara yardım edelim" ~Yağız
Hep birlikte mutfağa girdiğimizde görev dağılımı yapmıştık.
Toprak et sote için etleri doğrarken bende sote için soğan, kapya biber, yeşil biber, soğan, sarımsak ve domates doğradım.Ela çorbayı ocakta karıştırırken Toprakın doğradığı etleri alıp tavaya koydum.
Toprak tavayı alıp ocağa gittiğinde doğradığım malzemeleri götürüp ocağın yanına bıraktım. Ela çorbayı karıştırmayı bırakıp ona seslenen Rüzgara bakmaya gitti.
"Ela, sütler nerede bulamadım da?" ~Rüzgar
"Bir dakika geliyorum Rüzgar" ~Ela
...
Yemekleri yapmıştık ve yemiştik. Üstüne fırın sütlaçları da yemiştik. Rüzgar gerçekten sütlacı çok güzel yapıyordu. Hayran kaldım desem fazla olmazdı.
Masayı da toplayıp makineye yerleştirdikten sonra çay demleyip salona geçtik.
Ela elinde çekirdek kaseleri ile geldiğinde yerimde zıplayıp konuştum.
"Ela'm bir tanesin sen yaa, bende diyorum çayın yanında ne eksik"
"kızım ne sandın, ben çekirdeksiz yaşayamam" ~Ela
Hep birlikte gülüşerek ve sohbet ederek çekirdek çitleyip çay içiyorduk.
Birden kapıyı yumruklama sesi geldiğinde abim, Toprak ve Rüzgar birbirine bakıp üçü birden ayağa kalktı. Kapıyı açmaya gittiklerinde bizde kızlarla arkalarından gittik.
Toprak kapıyı açtığında karşısında babam duruyordu .
(Murat = Meyranın babası)
"Baba!" ~Yağız
"Baba mı?" ~Toprak
"Çekil şuradan!" ~Murat
Babam Topraka kapının önünden çekilmesini söylemişti. Babam henüz kızlat ve beni göremiyordu. Abimler önümüzde oldukları için biz onların arkasında kalıyorduk.
"Beyefendi siz benim evime benden izinsiz giremezsiniz!" ~Toprak
"Kızım bu evde olduğu için bal gibi de girerim!" ~Murat
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Meftun Karadeniz
Chick-Lit-Karadeniz aşığı Meyra ve Trabzonlu Toprak'ın hikâyesi... Meftun ; Gözü başka bir şey görmeyen, tutkulu aşık. ⚠️Wattpad 'de Meftun Karadeniz isimli ilk kitaptır. Kurgu tamamen şahsıma aittir. Tüm hakları saklıdır. ~23.08.2021 #1 #karadeniz ~10.06...