Selam küçük ailemm 2000 olmamıza çok az kalmış🥳
Cidden yazdıklarımın okunması beni motive ediyor. Sizi daha fazla bekletmeden bölüme geçelim...
___________________________________
Sabah uyandığımda Toprak hala uyuyordu. Saate baktığımda 8.30 olduğunu gördüm. Banyoya gidip elimi yüzümü yikadiktan sonra giyinme odasına geçip ne giyecegimi seçtim.
Meyranin giydiği elbise ...
___________________________________
Saçlarımı açık bıraktıktan sonra beyaz spor ayakkabılarımı da giyip Topraki uyandırmaya gittim.
Yatağın kenarına diz çöküp Toprakin omzuna elimi koydum ve konuşmaya başladım.
"Toprak!"
Cevap vermemişti.
"Toprak!"
"Efendim "
Uykulu bir şekilde cevap verdiğinde gülümseyip konuştum.
"Hadi uyan kahvaltıya inelim"
"5 dakika daha uyuyayım öyle inelim"
Hala uykulu bir şekilde cevap veriyordu.
"Toprak , beklerler kahvaltıya bizi de hadi uyan inelim"
"Tamam güzelim , gideceğiz 5 dakika daha "
Hala uykulu çıkan sesiyle cevap vermişti. Bir dakika , güzelim mi demişti o bana.
Uykulu olduğu içindir yoksa neden güzelim desin ki? Evet evet , altında başka bir neden aramaya gerek yok .
Toprak gözlerini açtığında gözlerimle buluştu. Gülümseyip diz çöktüğum yerden kalktım. Toprak da tamamen kendine geldiğinde bana doğru döndü.
"Günaydın"~Toprak
"Günaydın, hadi hazırlan da aşağı inelim"
"Tamam , 10 dakika bekleyebilir misin beni?"
"Tabii ki beklerim "
Toprak göz kirpi banyoya ilerledi. Elini yüzünü yikadiktan sonra da giyinme odasına gidip üstüne beyaz bir gomlek altına da siyah bir pantolon giymişti.
Saçlarını da elleriyle yana attıktan sonra bana baktı.
"Gidelim mi ?"
"Olur hadi inelim"
Odadan çıktığımız da merdivenlerden indik. Mutfağa girmeden önce Toprak kulağıma eğilip fısıldadı.
"Elini tutabilir miyim?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Meftun Karadeniz
ChickLit-Karadeniz aşığı Meyra ve Trabzonlu Toprak'ın hikâyesi... Meftun ; Gözü başka bir şey görmeyen, tutkulu aşık. ⚠️Wattpad 'de Meftun Karadeniz isimli ilk kitaptır. Kurgu tamamen şahsıma aittir. Tüm hakları saklıdır. ~23.08.2021 #1 #karadeniz ~10.06...