25. kapitola

151 12 0
                                    

Ráno mě probudil sluneční svit, který se vkrádal do mé postele. S nechutí jsem se přetočila na bok a chtěla jsem spát dál. Bohužel se mi to nepovedlo, tak jsem raději vstala a vyšla jsem ven na palubu kde nebyla ani noha. Překvapeně jsem se zatvářila a vyšla zpět do přístavu. Potřebuji najít Jacka. Kde sakra je?! Napadla stále a jen ta hospoda, proto jsem se vydala tím směrem.

Hospodyně mi však oznámila, že pokoj si nikdo nebral, až tedy na mladý pár, a že nikoho nevyhazovala, pokud nepočítá ty, co se tu porvali. S povzdechem jsem raději vyšla z hospody. Mohl ležet v nějaké uličce, co já vím. A s Gibbsem může být kdekoli. Ale je určitě tu. Perlu by jen tak neopustil.

,,Wille! On tu musí být!" zaslechla jsem vykřiknout slečnu, která vyběhla právě z té hospody. ,,Ale kde?" Pronesl muž, jehož jméno mi bylo povědomé. Will... Will Turner, jasně! Vyběhla jsem za párem a s usměvem jsem pozdravila ,,Ahoj.." Dívka se na mě nevěřícně a možná i žárlivě zadívala.

,,Ty jsi Will?" Oba nechapali, co se tu momentálně děje.

,,Jo, já jsem Will.. Will Turner." pronesl muž.

,,Super.. ou, pardón, já jsem Viktorie." snažila jsem se o milý představení, však dívka odstrčiola Willa a arogantně se představila. ,,JO, já jsem Elizabeth."

,,O tobě mi Jack říkal taky." doširoka jsem se usmála.

,,Jack? On je tu?" začal se zajímat Will.

,,Jo je. Tedy musí tu být, připlula jsem s ním a včera se trochu nalévali.." ,,S Gibbsem.." přerušil mě Will. ,,Jo, s Gibbsem. No a za noc se mi trochu stratili. Musíme je najít." pronesla jsem vážně.

,,Jo, kde je Perla?" přešel však na jiné téma Will.

,,Co!?"

,,Potřebuju Perlu." no jistě, aby mohl zachránit otce, potřebuje Perlu. Určitě mu jen tak řeknu kde je Perla a on sám odpluje a na Jacka se vykašle. Však navzájem se potřebují.

,,Nejdřív Jack, a pak Perla! Jacka potřebuješ taky!" pronesla jsem rozzuřeně.

,,Dobře tedy. Jdeme najít Jacka." urazil se Will a odcházel do nynějších uliček.

Prošli jsme mnoho uliček, však Willovi došlo, že kdysi, když s Jackem hledali Gibbse, byl rozvalený mezi prasaty a hrozně smrděl. Proto jsme se vydali k místním chlívům. Ani by mě nepřekvapovalo, kdyby tam právě oba leželi. Jack, i když nikdy na mol nebyl, se pořádně neumí bránit, když má i trochu v krvi.

U chlívů to smrdělo mnohem víc, než piráti po měsíční práci na palubě za horkých dní. Will si vzal dva džbery vody a vešel. Gibbs, překvapivě, ležel mezi prasaty a spokojeně oddychoval. Jack však rozvaleně ležel na slámě. Stébla měl všude zastrkané v košili, dredech a kdo ví kde ještě.

Will džber vylil na Gibbse, který se s překvapením probudil.

,,Wille!" vykřikl překvapený Gibbs, načež Jack vystřelil do sedu.

,,Will Turner!" zamumlal a zpět si lehl do slámy. Přešla jsem k Jackovi, chyhtla jsem ho za ramena a zalomcovala jsem s ním. ,,Jacku!" ,,Viktorie!"

----------------------------------------------------------

Dostali jsme se zpět k Perle kde Jack spokojeně sledoval, jak ostatní nakládají jeho oblíbený rum i se střelným prachem. Myslím, že byl dostatečně připraven na Jonese, tedy doufám.

Perla vyplula z přístavu na moře i s Willem a Elizabeth na palubě. Zda ví Will o tom, co má Jack s jeho maličkostí v plánu, těžko říci, však on sám je posedlí srdcem, které bije v truhle Mrtvého muže..

Deník Slečny ViktorieKde žijí příběhy. Začni objevovat