Jak to se mnou a Jackem dopadlo? Když mám otce v Irskobritsku, nevlastní rodiče v Port Royal a Jack líta všude možně..
Sama jsem nevěděla, jak se rozhodnout. Všechny strany by mě jen oplakávaly. A aby princezna jen tak zmizela, taky nešlo.
Však do Jackem jsem se víc než zamilovala a k překvapení jsem to cítila i z jeho strany. Dobrodružství, které on sám prožívá je mou náplní a chci toho prožít ještě mnohem víc. S piraty jsem se stejně zbýžila víc než dost, i když se to moc nesluší pro královskou rodinu, lásce neporučíš. Ta si dělá co chce a kdy chce. To je na lásce to nejlepší.. Nebo nejhorší? Pro tento případ asi oboje. Pro mě nejlepší a pro mé blízké nejhorší.
Když jsem se rozhodla, že popluji s Jackem. Nechtěla jsem jej ranit. A ani samu sebe. Proto jsem s nimi udělala dohodu. Samozřejmě i Jackem, který se na to nijak vesele netvářil. Jeho přítomnost v Irskobritsku a v Port Royal není tak příjemné už jen z důvodu, že po něm mnoho lídí pátrá.
Dohoda však byla o tom, že každy půl rok se musím objevit u rodičů v pořádku, živá a zdravá a půl rok se objevit u otce.. Pro Jacka se dohoda stahovala také. O jeho maličkost v den kdy se jejich dcera dostaví, nebudu pátráno.. Stále pro něj stojí šibenice, na které ho vidět rozhodně nechci.
A teď.. Teď s Jackem a posádkou smrdutých pirátů odplouvám na pospas čirému moři. Co pro nás chystá..? Těžko říci.
Stojím u kormidla vedle muže, který mi udělal ze života ráj, o kterém jsem snila už jako malá...
Jacka jsem objala a společně jsme hleděli do dálky kde se nám otevíraly nové světy...
Jack spokojeně zaklapl kompas a něžně mě políbil.. Slunce i s polibkem zapadlo za obzor...
A my se nechali vést něžnou láskou...
-----------------------------------------------------------------
Příběh Viktorie je u konce. Já se chci omluvit za chyby, které jste při čtení našli a za dlouhou pauzu. Snažila jsem se příběh nějako dopsat, ale jelikož mě ke konci vůbec nic nenapadalo, musela jsem se trochu vrátit nazpět. Omluvte proto poslední kapitoly.
Teď mám v plánu psát další příběh na JD. Jmenuje se Balada srdce. Doufám, že aspoň tento příběh bude za něco stát...XD
Přeju vám krásný, už bohužel, poslední týden prázdnin.
ADEL
ČTEŠ
Deník Slečny Viktorie
PertualanganPříběh o slečně Viktorii, která se snaží najít svého otce. Propluje celý svět pod velením kapitána Jacka Sparrowa a zjistí o sobě mnoho věcí, které nevěděla. •dokončeno•