8. kapitola

411 30 0
                                    

Ráno jsem se probudila s bolestí hlavy. Když jsem se rozhlédla po kajutě, zjistila jsem, že je Jack pryč. Pak jsem si vzpomněla na včerejší večer. Zlekla jsem se a podívala se pod přikrývku jestli jsem nahá. Ano... Byla jsem úplně nahá. Rychle jsem přikrývku stáhla zase zpět a vyděšeně jsem se zadívala do stropu... Po chvíli jsem se vzpamatovala a začala se oblékat už do svých suchých věcí. Když jsem se převlékla, sedla jsem si ke stolu. Všimla jsem si, že vedle map stojí láhev s rumem. Zamýšleně jsem se na láhev podívala, ale pak jsem si řekla, že jeden lok mě nezabije. Vzala jsem si tedy láhev, otevřela jsem ji a napila se. Ne, nebyl to jen jeden lok... Bylo jich mnohem víc. Když jsem dopíjela zbytek rumu, přišel do kajuty Jack. Zděšeně se na mě podíval, ale pak se usmál. ,,Tak se mi líbíš." Znovu se usmál ,,To bylo výjimečně" řekla jsem mu dost zajímavým tónem, přeci jen jsem vypila půl lahve rumu...
Jack přišel ke mě vzal mi prázdnou láhev, postavil mě, sedl si na židli a mě si posadil na klín. Trochu jsem to nechápala, ale byla jsem omámená rumem, tak jsem to neřešila. Po chvíli jsem usla v jeho náruči.

Probudila mě ještě větší bolest hlavy, než ráno. Ležela jsem v posteli a znovu jsem se začala rozhlížet po kajutě. Jack seděl u map a něco si tam mumlal. Já se zvedla a šla k němu. ,,Dobré odpoledne lásko" usmál se na mě Jack. Já se jen ušklíbla, dala mu pusu na tvář a měla jsem to namířeny ke dveřím. V to mě ale zabránil Jack, když si mě k sobě přitáhnul a z pusy na tvář byl dlouhý polibek. Když polibek skončil, já se na něj roztomilé podívala a usmála se. On mi úsměv oplatil a pustil mě. Já tam chvíli stala a zírala na něj, ale pak jsem si uvědomila, že jsem chtěla na palubu. Otevřela jsem dveře a rozhlédla jsem se po palubě a po moři. Když se nic zajímavého nedělo, šla jsem si sednout na příď lodí.
Seděla jsem tam až do večera a jelikož jsem byla dost vyspalá, tak jsem tam seděla poměrně dlouho. Lehla jsem si na záda a dívala jsem se na hvězdy. Po chvíli mě vyrušili kroky, které jsem moc dobře znala. Lehl si vedle mě.....Jack. Já se na něj podívala a usmála jsem se, pak jsem svůj zrak vrátila zpět ke hvězdám. Cítila jsem jak se na mě Jack dívá, ale já se na něj podívat nechtěla, jelikož jsem věděla k čemu by došlo po pár minutách hledění si do očí.... Ale nedalo mi to a stejně jsem se na Jacka podívala. Usmála jsem se a on mi úsměv oplatil. Chvíli jsme se na sebe koukali, až se Jack začal přibližovat. Já mu dala prst na pusu ,,Jacku, promiň... Ale minulý včera mi to stačilo..." Smutně jsem mu řekla. On mi chytl obě ruce, prst s rukou, kterou jsem měla na jeho puse dál pryč.... A dal mi malou pusu. Pak mojí jednu ruku pustil a pohladil mě po vlasech.... Já tuto chvíli využila, překulila ho na záda a sedla si na něj. On si sedl a nechápavě se na mě zadíval. Já se usmála a dala mu ruce kolem krku. On se na mě usmál a začal mě líbat. Po chvíli nás ale vyrušilo: ,,ehmmm kapitáne, nechci vás rušit, ale bude dnes asi velká bouřka..." Jack přestal s líbáním, podíval se a mrknul na mě. Já se usmála a překulila se zpět z Jacka na zem. Jack se zadíval na oblohu a řekl: ,,Ano, máte pravdu.... Viki, ty jdi do kajuty a buď tam celou noc. Gibbsi, vy probuďte posádku a připravte loď." když to Jack dořekl odešel za kormidlo a díval se do svého kompasu. Já ho poslechla a šla si lehnout do kajuty.
Po pár hodinách se loď začala kývat a bouřka byla vážně silná. Za dveřmi jsem jen viděla jak posádka má co dělat, aby loď udrželi v rovnováze...

Deník Slečny ViktorieKde žijí příběhy. Začni objevovat