14.kapitola

361 28 2
                                    

Když jsem se ráno probudila, měla jsem pocit, že u mě v pokoji někdo je. Zoufale jsem se rozhlížela po pokoji, ale nikdo tam nebyl. Přestala jsem a začala se oblékat.
Bylo brzo ráno, a v hospodě to chrápalo. Potichu jsem klíče odložila na pult a vydala jsem se do přístavu.

Nikde ani lodička, tedy až na jednu... Obchodní, která stála dost vzadu.
Měla jsem vykročeno k lodi, ale v tu chvíli mi někdo zakryl oči. Já se lekla a snažila jsem se otočit. Když jsem se násilím otočila... Stál tam..... Jack. ,,JACKU!!" zakřičela jsem a rychle ho obejmula. Chvíli naše obětí trvalo, ale pak jsem ho přerušila: ,,A co teď?" Jack se na mě podíval. ,,Teď musíme najít Perlu a plout k tvému otci." Já se jen usmála a dala mu malou pusu.
Nalodili jsme se na obchodní loď, co právě stála úplně vzadu.

Pluli jsme asi měsíc, když jsme se dostavili do přístavu. Zaslechla jsem jméno, ale už přesně nevím, jak se jmenoval. Něco jako "Irs..Brit... přístav" "počkat.... IrskoBritská princezna.... ItskoBritský přístav!..." Jack se na mé přemýšlení díval a asi to bylo vtipné, jelikož se mi smál. ,,Jacku? My jsme v IrskoBritsku?" Jack jen přikývnul. ,,Teď jdi najít svého otce a já najdu svou loď. Až ji budu mít připlujeme za tebou.." mrknul na mě a já mu skočila do náruče. ,, Díky Jacku." On se na mě jen usmál a dal mi sladkou pusu. Já si pak jen vzala své věci a vydala jsem se do ulic.

Ahojky, omlouvám se, že jsem nebyla dlouho aktivní, ale byl konec školního roku... (To všichni asi známe) takže nebyl čas.
Tato kapitola je trochu kratší, tak doufám, že nevadí.😘

Deník Slečny ViktorieKde žijí příběhy. Začni objevovat