From the next episode

1.3K 125 22
                                    


Gelecek Bölümden:

Saçlarımdan dökülüp gözlerime dolan su damlaları eşliğinde nefesimi düzene sokmaya çalıştım ve beni sımsıkı tutan bedene farkında olmadan da olsa iyice sokuldum. Suyun soğukluğu ve yaşadığım şok sebebiyle tir tir titriyordum. Hyunjin'in bulunduğumuz noktadan Sunji'ye bağırdığını duyabiliyor ama hiç de hoş olmadığını tahmin ettiğim kelimelerini bir türlü seçemiyordum.

Az önce, havuzun dibinde kendi kendimle verdiğim savaşı düşündüm. Yüzmeyi bildiğim halde nasıl çırpmadığımı ayaklarımı, zihnimden akıp giden tonlarca düşüncenin beni nasıl daha da aşağı çektiğini ya da nasıl da umursamazca uzanmak istediğimi o tonlarca soğuk suyun bedeni altında.

Hyunjin peşimden atlamamamış olsaydı bir başkası da elbette kurtarırdı beni biliyordum. Oradan geçen bir öğrenci ya da ihanetine uğradığım arkadaşlarımdan herhangi biri, hatta belki Sunji'nin kendisi çekip çıkarırdı bedenimi ittiği suların arasından.

Mesele kurtarılmak değildi; mesele bunu istememiş olmamdı.

İşte o an düşündüm.

Bencilliğimin büyüklüğü müydü beni böylesine korkutan yoksa o soğuk ışıklar karşısında aklımda dönen tek ismin onunki olmasından mıydı bilmiyordum ama eğer ölürsem bundan pişman olmama sebep olacak tek kişiyi de kaybetmek istemediğimi artık adım gibi biliyordum.

Bu yüzden onun omuzlarına yasladığım titrek ellerimde kalan son gücü de kullanarak kendimi yükselttim ve dudaklarımı onun dudaklarına bastırdım.

Sonra herkes sustu.

Ya da en azından ben öyle sandım.

Çünkü uyandığımda hiç tanımadığım bir odadaydım ve yattığım yatağın boş tarafı en az kafam kadar acıyan gözlerle bana bakmaktaydı.




(Selam, umarım hikayeyi unutmamışsınızdır; yeni bölüm yakında. Bol bol yorum yapıp düşüncelerinizi benimle paylaşın lütfen. Oy kullanarak destek olursanız çok sevinirim. Sevgilerime, S.)

Juliet Is DeadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin