Bölüm 11: İtiraflar

99 7 0
                                    

Jette Clara ve ben birlikte oturuyorduk. Beraber konuşmayalı bayağı bir zaman olmuştu. Clara ne olursa olsun beni destekleyen ve dinleyip en mantıklı ve doğru şeyleri söyleyen biriydi. Tamam diğer kızlarda beni destekleyip dinliyor ama konu erkekklere kayınca cıvıtıyorlardı. Ama Clara ve ben erkeklere pek güvenmediğimiz için bu konuda doğru kararları hep beraber çözerdik. Erkeklere pek ilgimiz yoktu. Ancak görevlerde erkek oyalama etkileme  vb. işleri bize verirlerdi. Bu sefer de öyle oldu. Ama gerçek işimiz Zach ve Joseph'i içeri almak olacaktı. Şimdi Clara'yla beraber kimliklerimizi ezberliyorduk. 15 dakika içerisinde eski sevgililerimden en yakın arkadaşlarımın yüzlerine ve bilgilerine kadar ezberlemiştim. Hazırdık artık. Alışıldık konular zaten.

Clara"Zach'le aranız bayağı iyi heralde."

"Neden ki?"

"Ne bileyim birlikte gülüşüyorsunuz, eğleniyorsunuz, o seni gıcık ediyor sen onu. Birbirinize fazla küs kalamıyorsunuz. Hemen barışıyorsunuz. Falan filan işte." Oha lan cidden dışardan böyle mi gözüküyoruz.

"Yani arkadaşız işte"

Clara"Isaac gibi yani"

"Yani Isaac kardeşim gibi ama Zach... off bilmiyorum kafam karıştı bir anda yaa"

Clara"Tamam canım zorlama kafanı bu düşüncelerle emin olduğun zaman tekrar konuşuruz üstelemeyeceğim. Düşün karar ver ama önce şu görevi tamamlayalım. Anlaştık mı?"

"Sağol sen de olmasan bizim kızlarla kafayı yerdim. Konuşturana kadar susmazlardı. Üstelerlerdi yani bu yüzden karar verene kadar birşey söylemeyeceğim."

Clara"önemli değil e tabi ne de olsa ben farkı. Neyse bak ben sana ne diyeceğim sen de Amelia ve Isaac yakınlaşmasının farkındasın değil mi? Deli gibi kavga ediyorlar. Sürekli birbirlerine gıcık oluyorlar. Her fırsatta laf sokuyorlar birbirlerine. Isaac onu sinir ettikçe mutlu oluyor. Bence bunlar birbirlerini seviyorlar. " Clara bu konularda konuşmayı pek sevmezdi. Ama sırf kafamı dağıtmak için söylediği kesindi. Kafamı dağıtma konusunda haklı olduğunu düşünerek renk vermedim.

"Mantıklı"

Clara"Hatta şuanda Zach'in Isaac'e bunu sorduğuna adım gibi eminim baksana suratı kıpkırmızı kesildi bir anda." Onların tarafına baktığımda cidden de  kıpkırmızı olduğunu gördüm o sırada telefonuma mesaj geldi.
Nick'Yedek dinleme cihazı getirdim. İstersen onların yanında yanlışlıkla düşürebilirim. Böylece ne konuştuklarını duyarız. Biraz daha beklersek Amy meraktan patlayacak çünkü. ;-) ' bu çocuğu bu yüzden seviyorum yaa. Boşuna elektronik kafa demiyoruz buna sonuçta.
'Tamam kardeşim' yazıp gönderdim. Clara o sırada

"Kimle konuşuyorsun sen bakayım yüzünde güller açtı birden."sırıttım. Sen şimdi görürsün.

"Kimle olacak seninkiyle"

"Ne diyorsun yaa Nick benimki falan değil" cidden profosyonel ajanız ama birbirimize yalan söyleyemiyoruz. Bu konu da ayrı bir ironi işte.

"Ben Nick diye birşey demedim. Sen kendi ağzınla söyledin. Kendi kendini yaktın. Bize doğru kıs kıs gülerek gelen Nick'e baktım. Gözlerinden duyduğu belli oluyordu. Ben de gülerek ona göz kırptım. O sırada Clara'ya  kaydı gözlerim. Ve bir çift kızgın bakışla karşılaştım. Şirince gülümsedim. Nick'e döndüm hemen. Bizim halimizi gördüğünden gülmemek için kendini zor  tutuyordu. Elini çak anlamında kaldırdı. Bende eline beşlik çaktım. Dışardan Clara'yı sinir ettiğimiz için çakmış gibi gözüküyordu. Ama öyle değildi. Sayın dinleme cihazım sizi şöyle kulağıma doğru alayım ben. İki taneydi. Birini Clara'ya doğru uzattım.

"Al kız sevdiceğin seni de düşünmüş."

Clara"şöyle deyip durma senin saçını başını yolarım kızım."

"Vah canııım senin devreler yandı. Mahalle karılarına döndün iyice."

Clara"haklısın bak" deyince gülmeye başladık. Üstümde hissettiğim gözlerle arkaya baktım. Zach bana bakıp gülümsüyordu. Niye gülümsüyor bu mal şimdi ben gülüyorum diye gülümsemez demi? Yok yok yine saçmalıyorum ben tabi kafa gitti ben de Nick'in onlara yaklaşmasıyla dikkatini ona ona verdi. O sırada Nick'in onlara sorduğu soruyla Clara ve benim devreler koptu.

Nick"tuvalete gidiyorum bir şey istiyor musunuz?"

Zach"Ne var b*k mu getircen gelirken"

Nick"olur valla Isaac sen ne istiyorsun?" dedi o arada koltuğun altına takmıştı bile cihazı. O sırada Zach onun kafasına kitap attı. Oha lan kaç sayfa o. Nick  o sırada çoktan sıvışmıştı. Alem bu çocuk yaa. Neyse biz şunları bir dinleyelim önce.

Isaac"Ne alakası var şimdi"

Zach"lan oğlum dalıp dalıp gidiyorsun. Telefon şifreni kızın doğum tarihi lakabı ve tanıştığınız tarih var. Yastık kılıfının içinden kızın uyurken ki fotoğrafı çıktı. Başka ne düşünebilirdim ki." Ve Isaac bembeyaz olur.

"S-sen nasıl buldun bunları? Bak Amy'e onun fotoğraflarını çektiğimi söyleme öldürür yoksa beni lütfen. Zaten dövüyor sürekli beni geçen gün onu gıcık ederken sandalye fırlattı. Birinden kaçtım ama diğeri beni sırtımdan vurdu.kaderimden kaçamadım deyip sırtını gösterdi. Sanırım morarmıştı. Zach'in suratını buruşturmasıyla iyice emin oldum. Amy'nin suratı düşmüştü birden. Sessizce 'o kadar sert attığımı bilmiyordum. Canını çok yaktım mı acaba ?' Clara'ya baktığımda onunda Amelia'yı izlediğini farkettim. Amy devam etti.
"Kızım kendine gel beter olsun o da öyle yapmasaydı bana ne ya bir de üzülüyorum. Tövbe tövbe " manyak lan bu kız kesin bu da boş değil buna Amelia'yı dinlemeyi bırakıp bizimkilere yöneldim. Amy de sustu zaten.

"Bak oğlum seviyor mussun sevmiyor musun?" Amy kulaklıkla oynamaya başladı birden. Bozuldu heralde. Sürekli 'çalış çalış' diyordu. Kızdaki şansa gel itirafı kaçıracak. Neyse biz dinleyelim şunları.

"Bana diyene bak sen söyledin sa-" n'oluyor lan bizim ki de bozuldu. Ayy ben unuttum. Kesin Nick metal yere yapıştırdı. Off bu Jeti ben kızlarla tasarladım metal yerlerde algılayıci sensör var dinleme cihazı gps benzeri şeyleri eritiyor. Ve akıllı ben bunu Nick'e söylemeyi unuttum. Bravo bana. O anda arkalarında Nick vardı. Gözleri şaşkınlıkla büyümüştü. Isaac ne dedi de böyle oldu bu. Ooof tam Zach'le ilgili birşey derken mi erirsin anlamıyorum yaa. Zach Nick'i farkedince ona birşeyler anlatmaya başladı. 5 dakika sonra Nick tamam anlamında Zach'e kafa salladı ve buraya doğru gelmeye başladı. Yan tarafımızdaki koltuğuna oturdu.

"Lan oğlum Isaac tam Zack'e birşey diyordu cihaz eridi. 'Bana diyene bak falan dedi sonra kesildi. Sen duydun mu ne dedi?"

Nick"Yok yaa duyamadım."

"Zach sana ne söyledi bakayım."

Nick"Hiçbir şey söylemedi yaa ne söyleyebilirdi ki"

"Bende onu soruyorum"

Nick"Üstüme gelmeyin yaa"

"Tamam be ama şimdilik susuyorum. Dönüşüm muhteşem olacak" dedim ve Clara'yla kötü kız kahkahası attık. Cidden bu kahkahayı çok güzel yapıyorduk. Nick'te biraz tırsmış gibiydi. O sırada anons yapıldı ve inişe geçtik.

Normalde bu bölümde operasyon olacaktı. Ama diğer bölüme sarktı.
Multide Clara var. :-)))

Gizemli AkademiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin