Bölüm 6: Yeni Ortak= Yeni Bir Sır

175 18 1
                                    

Zach'ten;

Uçaktan indik.Z'nin yüzü solgun görünüyordu. Aklı hala o olayda olmalıydı ne konuştuklarını tam anlayamamıştık ama bu olay Z'yi derinden etkilemiş görünüyordu. Uzun zaman sonra ablasının ölüm konusu tekrar açılmıştı. Tam atlatacakken yeniden canlanmıştı anıları. O anı rüyasında tekrar yaşamıştı. Şu anda ruhsuz bir beden gibi görünüyordu. bana tutunmasa yığılıp kalacak gibiydi. O sırada telefonuna mesaj geldi.

Zoey'den;

Telefonuma mesaj gelmişti. Yavaş hareketlerle telefonu cebimden çıkardım.Tanımadığım bir numaradan geliyordu.'İstanbul'a hoşgeldin küçüğüm. Bu arada orda seni kaçırıp sana kötülük yapmayacaktık. senin peşinde olan insanlar var. Sana zarar vermelerinden korkuyorum. Dikkat et. Kutuyu keşfetmişsin. Onu kimle beraber yaptığını ve üstündeki yazıyı hatırlamıyorsun sanırım. Çok yakında herşeyi öğreneceksin. Ama şimdi zamanı değil.Numarayı gizlemeye gerek duymadım vermeyeceğini biliyorum. Seni  korumada  yalnız  değiliz. İkimizde sana çok değer  veriyoruz. Eğer birşey sormak istersen bu numaraya mesaj atabilirsin. Bana guvenebilirsin bunu sakın unutma.' Mesajı okuyunca şok olmuştum.
Zach" kim mesaj atmış"dedi

"Hiiiiçç Çeşme'deki yazlıktan bir arkadaşım mesaj atmış. Çok yakın arkadaştık."dedim ve adını hemen Berra olarak değiştirdim. Yazlıkta gerçekten Berra diye bir arkadaşım vardı. O yüzden sorun olmayacaktı. Zack inansın diye ona mesajlardaki ismi  gösterdim.

"Tamam hadi gel gidelim" dedi. Arabaya bindik. Telefonum titredi 'Şu Zach fazla mı korumacı bana mı öyle geliyor yoksa ;-) annene  mesaj atmayı unutma yoksa manzaralı odayı kaparlar benden söylemesi  ortağımın selamı var. Ortağım sır neyin olduğunu öğrenince çok şaşıracaksınız  ama beni gördüğünüz  kadar şaşıramazsınız. En yakın zamanda tekrar görüşmek dileğiyle '  kimsiniz siz yaaa. Ama  her kimseniz en kısa zamanda çözeceğim. Manzarayı sevdiğimi nerden biliyorlar? Anneme oda hakkında mesajımı attım. Kadına geri mesaj yazdım.' Ortak hakkında ipucu ver' yolladım.mesaj geldi'erkek, ablandan 1 yaş büyük ' dedi.
'Peki. Sen ne yapmayı seversin yani nelerden hoşlanırsın? Madem beni koruyorsunuz sizi tanımam lazım '
'Eskiden en çok kardeşimle  ilgilenirdim. Hâlada öyle ama uzaktan zor oluyor'
'Neden? Nerde ki?'  Konuşurken okulun önüne gelmiştik.
' Eğitimi  için başka yerde diyebiliriz. Ben burda seni koruyorum.'  Tam cevap yazacakken ayağım taşa takıldı. Zach kolumu tutmasa yeri öpecektim.
'Ufaklık hâlâ sakarsın. Bir düzelemedin gitti. Hiç değilse yanında  Zack'in varda kurtarıyor seni kahramanın :-D ;-)  sana bu kadar yakın olupta dokunamamak kokunu içime çekememek beni çok üzüyor. Seni özledik...'
Yazardan;
' Ablamda özlemiş midir acaba beni ?' Affetmiş midir beni onu orada bıraktığım için '

'Emin ol ufaklık o seni çok özledi. Kendini suçlama sakın o kaderini kendi çizdi. Hem o sana küsemez ki ' mesajı yazdıktan sonra kadının gözünden bir damla yaş düştü. Kıyamazdı ona. Aklına kardeşini kurtarırken verdiği söz geldi. Tutamayacağını düşünüyordu. Ancak yinede çabalayacaktı. Yaşamak için değil  sözünü tutabilmek için. Tam umutsuzluğa düşmüşken alevlerin ara sında ortak belirmişti. Onu kurtarmıştı.o günden beri ortak hem onu hem de Z 'yi koruyor.

Zoey ve Zach odaya yerleşmiştir. Zoey derin düşüncelere dalmışken Zach'te onu izliyordu. Zach en son dayanamayıp

''Takma bu kadar kafana biraz başka şeylere odaklan. Hem sen bana bugün hiç satasmadın alınıyorum haa. Doğru söyle başkası mı var? Benim yerime artık ona mı sataşıyorsun.''bu dedikleri Z 'nin yüzünde bir sırıtmaya yol açmıştı.

Z''Yok merak etme sen hâlâ benim bir numaramsın.''

Zach''Ohh beee rahatladım. Olmasında zaten benden başka satasacağın hatta etrafında benden ve bizimkilerden başka erkek olmasin lütfen rica ediyorum.''

Z'' Oldu canım başka''dedi sırıtarak

Zach''haaa yani istediğim erkekle gezerim tozarım istediğimi yaparım diyorsun''dedi sırıtarak

Z''Aynen öyle diyorum'' sırıtarak

Zach''Allah Allah izin vermiyorum efendim benden başka erkeğe bakamazsın sen yasaklıyorum''

Z''Beni ne engelleyecek?''

Zach''arkadaşıma söylerim ******* hikayesini yazmayı bırakır hatta tamamen siler''

Z''büyüksün Zach''

'' gel buraya''deyip Z ye sarıldı..

1hafta sonra

Araları gün geçtikçe daha iyi olmuştu. Odada boş zamanlarda Z çok düşünmesin diye Zach suratını komik şekillere sokup şebeklik yapıyordu. Onun bu hali Z'yi güldürüyor birbirlerine daha çok bağlanmalarını sağlıyordu. Z Yine o hareketlere gülerken sordu

"Neden beni güldürmeye çalışıyorsun?"

Zach"Senin gülüşün  Dünya'yı güneşten çok aydınlatıyor. Onları bu gülüşten mahrum bırakamam" zoey iç ses oooo bizimki romantiklesmeye mi baslamış ne '  zoey iç sese 'lan bi git yaa anı bozuyon olooom'  iç sesi'bizim kız kafayı yedi  sözler ağır geldi heralde'

Zach"Sen benim aydınlığımsın bu aydınlık bana bile fazla geliyor ki Dünyayı aydınlatıyor."dedi

Z" Şey ee teşekkür ederim daha önce kimse bana böyle iltifat etmemişti bir şaşırdım"

Zach" Sen bu doğadaki iltifatları en çok hak edensin. Şaşırdım doğrusu sana böyle iltifat etmemelerine."Zoey hafiften kızarmıştı.

Zach"oy oy utanırmıştaa" Z Zach'in omzuna yumruk attı hafiften

Z"Gıcık yaaa"

Zach"kızım acıdı ama yaa"

Z"Ben hafiften vurmuştum."dedi masum yüzle

Zach"El ağır olunca. Hafif buysa ağırı merak ediyorum doğrusu"

Z" Deneyelim istersen"

Zach"Yok ben almim" Z sırıttı.

"Noldu koktun mu Zach?"

"Ne korkcam yaa ben sen yorulma diye şey ettim"

Z"Yaw he he"

Zach" Gel bakim sen buraya gösterecem ben sana yawı da hee yide "dedi ve Z yi kovalamaya basladı. Z en son bıktı yatağın yanında durdu. Zach'te Z ye çarptı. Beraber yatağa düştüler. Gülmeye başladılar. Zoey Zach'e iyiki yanımdasın diyerek sarıldı ve birlikte uyudular.
Baya geç geldi farkındayım. Özür dilerim. Sınavlar yaklaştı. Sınavlara  çalışıyordum. Gece yazarken uyumuşum ama hala yazdığımı sanıyordum. Telefon yere düşünce farkettim. Batarya çıktığı için bölüm silinmişti. Tekrar yazmak zorunda kaldım. Bu arada telefonum geldi. Artık bölümleri uzatmayı düşünüyorum. Sonuçta heryerde yazabileceğim. Ama şu sıralar sık bölüm yayınlayamaaya bilirim. Şimdiden özür dilerim. Kitabımın adını değiştirmeyi düşünüyorum. Fikri olan varsa söyleyebilir mi?
Bu arada multi Zach :-)

Gizemli AkademiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin