Bölüm 2 aynı oda mı? oww hayır

310 23 0
                                    

''mavi değil öküz mavisi'' dedi zoey. sonra zoey ve zach hariç hepsi gülmeye başladı. zach tam bir cevap verecekken zoey'nin annesi gelir.

''zoey burdasınınz demek bende sizi arıyodum. bakıyorumda tanışmışsınız. size çok önemli birşey söylemem gerek.''

''noldu anne bir sorun mu var?''

''tatlım şimdi onlar okulumuza yeni geldiği için alışma süresince bir kız bir erkek kalacaklar. bunun için okulumuzun 100 kızını belirledik. karşınızdakiler onların okulunun en başarılı 6 erkeği, sizde bizim okulun en başarılı 6 kızısınız. dolayısıyla onlarla aynı odada kalıcaksınız bir kız bir erkek olarak.''

''anne ben josephle kalıyorum demi''

''hayır siz ikiniz hayatta aynı odada kalmamalısınız.''

''ama anne iki sene önce buraya geldiğinde beraber kalmıştık''

''kalmasına kaldınız ama iki gün sonra sizi ayırmak zorunda kaldık o yaptıklarından sonra.''

''ne yaptılar ki'' dedi zach

flashback

aynı odada kaldıkları akşam gece saat 4'te labaratuarı havaya uçurmuştular. sonraki gün ise okulun en s*rtük kızlarının şampuanlarına saç kabartıp sonrada döken sprey kutusunu boşaltmışlar o da yetmemiş gibi parfüm kutularına böcek çeken suyu koymuşlar kızların üstüne böcekler çöktü kızlar ülke değiştirdiler.

flashback son

hepsi gülmeye başlar

''ama anne fenamı oldu. okulun s*rtüklerden kurtuldu'' dedı zoey

''bak işte ona birşey diyemem bende gıcık oluyodum o s*rtüklere''dedi müdüre tekrar gülmeye başlarlar

''hadi söyle artık kim kimle kalacak'' dedi joseph

''Joseph-Kathrina,Isaac-Amelia,Nick-Clara,Austin-Victoria,Darius-Maddie son olarakta Zach-Zoey''

aynı oda mı oww hayırr diye düşündü zoey ''ama anne yaa be-''dedi zoey

''sus''dedi müdüre

''ama an-''

''sus''

''ama''

''sus''

''be-''

''vazgeçtim alışana kadar değil kalıcı olarak kalıcaksınız siz 6'nız anlaşıldımı?''

''anlaşıldı''

''şimdi gençlere odaları gösterin''dedi müdüre

zoey'den

off yaa ben bununla şimdi kalıcı olarak mı kalıcam yaa olamaz. Ne yapıp edip vazgeçirmem lazım annemi odalara doğru gitmeye başladık koridor duvarları açık mavi rengindeydi. anneme göre mavi özgürlüğü mutluluğu temsil ediyordu. insana baktıkça huzur veren bir görüntüsü vardı.koridorda gizli bölmeler vardı. çoğu insan farkedemiyordu. öğretmenlerimiz bu bölmelerin çoğunu bize söylemiyordu zaten ben bile 6 tanesinin yerini biliyordum. neden hep 6 diye soracak olursanız ben sadece birini keşfettim diğerlerini bizim kızlar buldu hepimizin kendi yeri vardır. birşey olduğunda üzüldüğümüzde yalnız kalmak istediğimizde buraya  gelirdik. ben bunları düşünürken bizim odaya gelmiştik odanın kapısını açtığımda yatağımın yan tarafına başka bir yatak eklendiğini farkettim. odama kırmızı ve siyah renkler hakimdi. duvarlarım dolaplarım yatağım hepsi siyah ve kırmızı renklerden oluşuyordu. odamı özel olarak seçmiştim manzarası süperdi çünkü.

zach''odan güzelmiş''

ben''sağol''

zach''ne düşünüyosun''

ben''okul bitene kadar sana nasıl katlanacağımı düşünüyorum''

zach''senmi ben mi?'' hafif sırıttım.

ben''gel sana okulu gezdireyim''

zach''olurr''sırıttı. 'gülüşüne kurban yaaa' ne diyon iç ses bana bak bakim yine içtin mi sen? 'çouğk datluua' anlaşıldı içmişin sen yine 'isyaeeaaaoonnn' tamam sus lann. iç ses? sızdın mı lan hemen neyse benim işime gelir.

ben''nerden başlayalım gezmeye?''

zach''farketmez''

ben''o zaman sırayla gidelim''

Zach''olur''

önce kütüphaneyi gösterdim.kütüphanemiz baya büyük duvarlarda ve odanın ortasında kitap rafları var. iki yanda ve kütüphanenin en arkasında masalar var.kütüphane sarı renkte.kütüphaneyi geçtikten sonra normal derslerin sınıflarının olduğu koridora geldik.

zach''burası da baya büyükmüş gez gez bitmedi''

ben''okul 7 katlı ne bekliyodun ki ''

''o da doğru''

''ee gel sana dövüş dersinin olduğu yeri gösterim.''

zack''tamam hadi'' onu koridorun sonuna götürdüm elimi duvara koydum elimi tarayınca duvarda küçük nokta belirdi. yüzümü taradı sonra duvar içeri göçtü ve açıldı.'' burası aynı zamanda savaş sırasında bisey olursa saklanmanız için''

zach''anladım'' içeri girdik yürüyen merdivene bindik ve aşağı indik. ''bayağı büyükmüş burası dışarıdan gözükmüyordu'' o sırada birden karşımızda dövüş hocamız belirdi. hoca dediğime bakmayın benden iki yaş büyük o yüzden direk adıyla hitap ederim hoca zaten bana kafayı takmış sinir oluyoorum ya geçen gün sıkıştırdı beni köşede soru falan sordu hoca moca demedim Allah ne verdiyse daldım. yabancı olabilirim ama babam türk müslümanız anlayacağınız türk kızıyım ayağınızı denk alın haa. neyse konumuza dönelim. hocamızın adı Ezra Caleb

ezra''ooo bakıyorumda ders haricindede gelmeye başlamışsın''

''sana özel değil Zach'a sınıfları gezdiriyordum''

ezra''neden sen gezdiriyorsun''

''sanane. hadi zach gidelim biz odaya'' dedim ve dövüş odasından çıktık koridorda yürürken 

zack''ezra sana asılıyormu bana mı öyle geliyo''

''pezevenk işte naparsın dövüş hacası ama beni bir türlü yenemiyo hihihihihi''

zack''imanlı türk kızı olduğunu her yerde belli edebiliyorsun.''

''nerden anladın ki hem sen ne bilecen türkleri müslümanları hristiyansın oğlum sen''

zack''yoo gayette türküm ve müslümanım hatta 10 yaşında-''

''tamam anladım devamını getirme''tam odaya gelicekken birini gördüm. hayır bu o olamazdı değilmi

lanet yaaa.

bölümleri günlük veya iki günde bir paylaşabilirim. fazla zamanım olmağı için bölümler biraz kısa oluyor.

Gizemli AkademiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin