Günün ikinci bölümüdür. Buna dikkat ediniz. ✨
Bilgilendirme: Konuşamayan bireyler bağırabiliyor/çığlık atabiliyor. Sağlıklı bireyler gibi temiz bir ses çıkmasa da yüksek oktavlı seslere ulaşabildikleri bilinmekte. (Araştırmadan sizlere bir şey sunmamaya özen gösteririm. :) )
İyi oğlanlar bazen kötü şeyler yaparlar.
Aradan biraz zaman geçmişken yaklaşan adım seslerini duysam da tepki vermeyerek tavana bakmaya devam ettim. Yapraklı yoldan ayrılan ayaklar tahta zemine bastığında yanıma atılan şeyle bakışlarım oraya kaymıştı.
Diğer elinde olan iki tane sandalyeyi başarılı biçimde yere koyup temizlediğim zeminde uygun bir yere koymak için yerlerini ayarlarken yanıma baktım.
Gördüğüm pikeyle gülümserken Bars arkasını dönmeden konuşmuştu.
''Sandalyelerin üstüne örtmek için getirdim.''
Tek söylediği bu olurken omuz silkip pikenin üzerine yatmış tavanıma bakmaya devam etmiştim.
Buradaki oyuktan gözüken ağaçta kuş yuvası vardı ve oraya odaklanıp kalmıştım. Yavrular gözükmese de yuvaya konup bir yerleri didikleyen kuşu izlemek stres gidericim gibi olmuştu.
''Festivale gitmek istiyorsan hazırlanmaya başla.''
Yeniden sessizliğine bürünen Bars başımın ucunda dikilip bana bakarken onu korkutucu derecede büyük görmüştüm. Ayrıca haklıydı, duşa girmem lazımdı ve güneşe bakacak olursak saat 4 civarı olmalıydı.
Kafamı sallayıp yerden kalktığımda Bars'la konuşmak için ona doğru adım atmıştım ki eğildiği gibi yerden pikeyi alıp arkasını dönmüş ve yerleştirdiği sandalyelerin sırt kısmına atmıştı. Hareketine karşı derince nefes verip gülümsemekten başka bir şey yapmazken arkamı dönüp eve doğru ilerlemeye başladım.
Nasılsa onunla konuşacaktım, bırakayım da ikimiz için de düşünecek zaman olsundu.
Yüzümdeki gülümsemeyle eve girip merdivenlerden çıktığımda odama girip dolabımdan şort-askılı takımlarımdan birini alarak iç çamaşırı da eklemiş ve banyoya ilerlemiştim. Banyoya girdiğimde hâlâ bozuk olan kilidi psikolojik olarak rahatlamak amaçlı çevirdiğimde duş için hazırdım.
Küvetin içine girip soğuk suyu açtığımda kısa süreli nefesim kesilse de vücudum alıştığı andan itibaren gayet rahatlatıcı bir duş olmuştu. Hızlı davranarak yıkandıktan sonra üzerimi giyinerek çıktığımda kapıda Bars'la göz göze gelsem de gözleri ıslak olan saçlarımda oyalanmış ve yine benden hızlı davranıp odasına girmişti.
Onu düşünmeden odama girip elimdeki eşyaları kirliye attığımda dolabımın kapılarını açıp sınırlı sayıdaki kıyafetlerimin içinden giyebileceklerimi çıkartarak yatağımın üzerine atmıştım. Öylece yatağın önünde durup elimi çeneme koyduğumda gözlerim kıyafetleri teker teker süzmüş ve elediklerimi hayalimde yok saymıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kasvet (bxb)/Interseks
JugendliteraturEren hem Interseks bir bireydi hem de konuşamıyordu. karşına bir anda çıkan Bars'ın ise bir görevi vardı. 21.08.21 Eşcinsel konulu bir hikayedir, bunu bilerek başlamınızı isterim. Homofobikler ve aşağılayıcı yorum yapanlar engellenecektir. +18 içer...