2.3

4.8K 589 88
                                    

En güzel yalandansa en çirkin doğru her zaman en iyisidir.

Bars bir polisti. Amacı aramıza girerek Kasvet'i çökertmekti ve ben Kasvet'in varisinin tek yakını olarak yakalanması gereken bir balıktım. Sonuç olarak da bu oltaya kolayca düşmüştüm.

Beynim tamamen donmuş gibiydi, sadece tek bir düşünce vardı o da her şeyin yalan olduğunu düşünmemdi.

Başından beri bana yalan söylemeyeceğine inanıp güvendiğim kişinin bana hiçbir zaman doğruyu söylemediğini duymuştum.

Aslında o an düşününce daha mantıklı geliyordu, dizimi öptüğü zaman "Böyle olmamalıydık." Demesi, iş için gittiğini söyleyerek gitmesi ve geldiğinde değişimleri olması, siyah odayı saklaması ve orada gördüğüm dosyalar...

Körlüğüm ile yüzleştiğim anlar sayılı olmuştu hep. Genelde Giray vardı hayatımda ve o da benden bir şey saklamaz, saklasa da "Bu konuyla ilgilenme." diyerek açıklamasını yapardı. Aylardır Bars'a saygı duyarak onun hayatını irdelememiş, onunla sevgili olmuştum. Düşmanıyla yatan tek kişi olmadığıma emindim ama bu hissettiğim ihanet duygusunu bir türlü anlatamıyordum.

"Tepkilerine bakılırsa bilmiyordun."

Mustafa durmadan sırıtıp yüzüme bakarken iğrenme dürtümü bastırmayarak suratına baktım. Bunun karşılığında ise sanki alınmış gibi elini göğsüne koyarak gözlerini irice açmıştı.

"Görüyor musun Alex, biz ona kandırıldığını söyleyelim ama o bize iğrenir bakışlar atsın."

Açıkça benimle dalga geçen adamlara daha fazla bakmak istemeyerek gözlerimi pencerenin birisine diktiğimde Alex'in sesi kulaklarımı doldurmuştu. Her halinden eğlendiği belli olan sesiyle "Yeni nesil böyle patron, minnet duyguları yok." Demiş ve ardından küçük bir kahkaha atmıştı.

Canım yanıyordu, kalbimdeki acı tamamen olduğu yere hükmederken buradan kurtulup Bars'a "Neden?" demek istiyorum. Neden benimle oynadın, neden beni sever gibi yaptın, neden gittin? Ve daha birçok soru...

"Madem bazı gerçekler açığa çıktı Bars'a bir video daha gönderelim ha? Hem böylece sen de öğrendiğin gerçeğin tepkilerini verebilirsin güzelim."

Mustafa cevabımı beklemeden yine her zamanki gibi Alex'e işaret verdiğinde görmeye alıştığım kamera ortaya çıkmış ve bize doğru yöneltilmişti.

"Merhaba Bars, sen gerçekten uyanık birisisin."

Mustafa konuşmaya başladıktan sonra kameraya karşı güldüğünde bakışlarını bana yöneltti.

"Başta bu çocuğu gerçekten sevdiğine inanmıştık ama sonra onun Kasvet ile ilgisini öğrenince her şey yerine oturdu. Biliyor musun en zevk veren kısmı ise sana güvenen bu güzelliğin gözlerinde gördüğüm hayal kırıklığı oldu."

Adam gözlerindeki şeytani parlamayla bana bakarken ağlama isteğimi geri plana atmaya çalışıyordum. İhanete uğramıştım ve karşımdaki adamlar bu durum üzerinden alay ederek karşımda konuşuyorlardı.

"Ve işin diğer kısmı ise... Bu çocuğa ihtiyacımız yok. Aslında senin için de büyük bir vurgun olacak Bars. Kasvet'i yıkmak için yakınlaştığın çocuğun ölmesi görevi de boşa çıkartmış olacak. Kısaca sana zarar verecek olan her şeyi yapmaya hazırım. Madem günlerdir Eren'i aramadın senin için önemsiz demektir, şimdi son kez bak ona."

Kulaklarım uğuldarken Alex elinde tuttuğu kamerayı resmen burnumun ucuna kadar getirmişti. Gözlerim şokla açılmış biraz önce öleceğimi alenen söyleyen adama bakarken vücudum kasılmıştı.

Kasvet (bxb)/InterseksHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin