Herkesin boşa giden bir dilek hakkı vardır.
Haftalardır uyuyor olmamdan kaynaklı kendimi dinç hissederken saatlerdir yanımda uyuyan Giray'ı rahatsız etmeden öylece yatıyordum. Hafif kıpırdanmanın ardından yavaşça gözlerini açan Giray ile gözlerimiz kesiştiğinde birkaç saniye öylece durarak sakince gözlerime bakmıştı.
"Gerçekten uyandın."
Yeni uyanmasından kaynaklı boğuk çıkan sesi ile konuştuğunda hâlâ uyanmama inanamıyor gibi duruyordu. Onu gerçekten bu kadar korkuttuğumu bile düşünmezken bunu görüyor olmak kendimi kötü hissettirmişti.
"Konuşmamız gerek."
Ellerimi kullanarak havaya yazdığım kelimelerden sonra derin bir nefes alarak bana baktığında itiraz edeceğini anlayarak hızla ellerimi yeniden hareket ettirmiştim.
"Konuyu konuşup kapatmak istiyorum ve gerçekleri bilmek. Lütfen."
Emin olmayan bakışlarla bana baksa da kafasını sallayarak beni onayladığında her şey için kendimi hazırlamıştım. Zaten genel hatlarıyla tüm gerçeği biliyordum artık, öğreneceğim detayların beni daha fazla yıkacağını pek sanmıyordum.
Herkesin boşa giden bir dilek hakkı olurdu ve benim dileğim de Bars için boşa gitmişti.
Yatağımda doğrularak oturur pozisyona gelen Giray ile ben yaralarımdan kaynaklı yatmaya devam ettiğimde kendi açısından olayları anlatmaya başlamıştı.
"Birkaç gündür sizinle konuşmadığımdan kaynaklı gergindim, seni görmek için aradığımda Bars sürekli bir bahane sundu ama sonunda görüntülü aradığımda suratını gördüm ve işlerin çığırından çıktığını anladım. Hızla arabaya binerek Kasvet 'ten ayrılarak dağ evine olabildiğince çabuk geldim."
Kısa bir es verip dinlenirken heves ve dikkatle onu dinliyordum. Bakışları kararırken sanki o anı yeniden yaşıyormuş gibi gerilen çehresi ile yutkunmadan edememiştim.
"Kaldığınız eve geldiğim anda dışardaki polis arabalarını gördüm. Size bir şey olduğundan korkarak eve girdiğimde Bars'ı masanın başında düşünürken buldum. Dağılmış haldeydi tam ona neler olduğunu soracakken yanına gelen memurun ona 'Komiserim.' Dediğini duymamla da bir an kendimi kaybettim. Çevredekilerin müdahalesiyle ayrıldığımızda Bars olaya karışarak hakkımda işlem yapılmasını önleyerek olanları anlattı ama sadece kaçırılma meseleni."
Durup yutkunduğunda derin bir nefes alıp devam etti.
"Beraber verandaya çıktıktan sonra detaylıca konuştuk. İki gündür kayıp olduğunu ve kimlerin elinde olduğunu bildiklerini söyledi, yerini tespit etmek için uğraşırlarken adamların içine gönderdikleri köstebekten haber geldi."
Aklıma o an Çetin gelirken istemsizce gülümsemiştim. O bana hep iyi davranmıştı.
"Arada... arada Bars'a atılan videoları her izleyişimde içimden bir şeyler koptu Eren. Yanında olamamak benim için büyük bir acı oldu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kasvet (bxb)/Interseks
Dla nastolatkówEren hem Interseks bir bireydi hem de konuşamıyordu. karşına bir anda çıkan Bars'ın ise bir görevi vardı. 21.08.21 Eşcinsel konulu bir hikayedir, bunu bilerek başlamınızı isterim. Homofobikler ve aşağılayıcı yorum yapanlar engellenecektir. +18 içer...