3.2

1.4K 182 31
                                    

Kayıplar beklenmediktir.

Gece camıma vurulmasıyla birlikte gözlerimi açtığımda birkaç saniye ortamı incelemiş ve doğru duyup duymadığımı sorgulamıştım.

Kulaklarıma yeniden dolan sesle doğru duyduğumu anlayarak yatağımdan kalktığımda ilk istikametim pencerem olmuştu.

Perdemi çeker çekmez karşımda bana kocaman gülümseyen Bars'la karşılaşmıştım. Yüzünün yan tarafında olan siyah sürtünme izlerini özellikle sorarak dalga geçmeye karar vererek penceremi açtığımda iri bedeniyle hızla içeriye girmişti.

"Selam."

Elini kaldırıp saçma bir selam verirken bu haline gülerken bulmuştum kendimi.

"S-sel-am."

Cevap vermemle kocaman gülümseyerek bana sarıldığında onu engellememiştim. Sarılmasını kısa keserek ayrılmasıyla birlikte elim sakince yanağına gittiğinde irkilse de sakince beklemiş ve ben de elime bulaşan siyahlığı ona göstermiştim.

"B-bu n-ne?"

Muzip bir tonda konuşmamla kaşları çatılırken, elleri hızla yanağına gitmiş ve sert sert ovuşturmuştu.

"Bir ara saçmasapan yerlere girdim bebeğim, önemli değil."

Geçiştirici cümlesiyle dudaklarımı dişleyerek gülümsememi durdurmaya çalışırken Giray'ın bu işte parmağı olduğuna adım kadar emindim. Doktor'un orada konuştukları gibi Kasvet'e gelir gelmez adamlara emir veren Giray'ı duymuştum, demek ki işleri Bars için biraz daha zorlu hale getirmişti.

En azından artık eskisi gibi görüldüğü yerde vurulmayacak, sadece Kasvet'ten atılacaktı.

İyi yönden bakmak lazımdı.

"Gülme Eren, gülme... Sana gelmek için bi' dağ delmediğim kaldı amına koyayım."

Son kısmı sessizce söylese de duyduğum için bu sefer kendimi kasmadan açık açık güldüğümde, biraz önce kızan Bars değilmiş gibi o da benimle birlikte gülümsemişti.

"Seni yerim çocuk."

Üzerime gelip yanağımdan ve şakağımdan öpen Bars'la birlikte tepkisiz kalırken geri çekilen bedeni ile yatağıma ilerleyip oturmuştu.

"Seni uyandırdığım belli, gel yat hadi. Seni biraz görüp gideceğim zaten."

Eliyle yatağımı pat patlamasına uyarak yerime geçtiğimde uzanmamı sağlayıp baş ucuma oturmuştu.

Elleri sakince saçlarımda gezerken iç çekerek gözlerimi gözlerine odaklamıştım.

"Abim seni burada görmesin, zaten çok kızgın sana."

Ellerimi kaldırarak işaret dilini kullanmamla Bars gözlerini devirirken sakince burnuma vurmuştu.

"Abin umurumda değil güzelim. Beni sadece sen ilgilendiriyorsun."

Gayet açık bir şekilde bildiğim şeyi bana çekinmeden söyleyen Bars ile kendimi geri çektiğimde gözleri sorgularcasına bana odaklanmıştı.

"Ona çok değer veriyorum Bars, abim o benim. Lütfen en azından biraz daha ılımlı davran. Ona da söylüyorum bunları."

Son kısmı hemen ekleme olarak araya sıkıştırmamla sakince yutkunan adamım kafasıyla beni onaylamıştı.

"Elimden geleni yaparım bebeğim."

En azından deneyeceğini duyduğum için rahatlayarak gözlerimi kapattığımda dakikalarca vücudumda şefkatle gezen ellerini hissetmiş ve en sonunda kendimi uykuya bırakmıştım.

Kasvet (bxb)/InterseksHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin