9

6.4K 542 141
                                    

Merhaba!(๑→‿←๑)

Nasılsınız?

👉👈

Yaklaşık 10 dakikadır kapının önünde duran alfa, hiç bu kadar endişeli olduğunu hissetmemişti.

Şuan kapının önündeyken bile omeganın kokusunu buram buram alıyor dışarı çıkmak isteyen alfasına karşı koymaya çalışıyordu.

"Siz ikiniz bu gece bu katta beklemeyin. Çıkın dışarı" kattaki nöbetçi alfaları dışarı çıkarıp derin bir nefes aldı.

Pelerinini çekiştirip kapıyı usulca açtı ve odada gözlerini gezdirdi boş görünüyordu ama koku burnunu yakarken gözlerine yatağa çevirdi.

Omega yatakta sırt üstü yatıyordu ve vücudu tamamen çarşafla örtülüydü. Yüzü kıpkırmızı olmuş dudaklarında ısırmaktan diş izleri çıkmıştı.

Sarı saçları alnına dökülürken terden yapışmış arada ağzından acı dolu inlemeler kaçırıyordu.

Babası ona 'omegalar bu dönemde fazla davetkâr olurlar. Kendine hakim ol ve jimini acıtacak herhangi birşey yapma.'

Bu kadar davetkar olmasını kesinlikle beklemiyordu.

"Ah-alfa..." omega başını zar zor yataktan kaldırmış alfasına bakmıştı ama onu gören kurdu dahada hareketlenmiş deligindeki sıvı yoğunlaşmıştı.

Alfası siyah takımı pantolunu ve biçimli vücuduyla onu süzerken mantıklı düşünemiyordu.

Zaten uzun olan saçlarını bağlamamış eliyle geriye doğru savururken basit bir hareket bile jimini delice inlemeye götürüyordu.

Utangaçlığı gün yüzünde bile değilken alfaya olan arzusu en üst düzeydeydi.

Yatakta usulca kalkıp dizleri üstünde çıplak olmayı umursamadan yatağın yanındaki alfaya emekledi.

Jungkook üstündeki örtü düşünce tamamen çıplak omegayı dizleri üstüne eğilmiş şekilde görünce gözleri kocaman açılmış hırlamamak için zor durmuştu.

Bembeyaz bi vücudu biçimli kıvrımlara sahip olan omega toz pembe göğüs uçları ve kıvırdığı ince beli sayesinde dahada ortaya çıkan dolgun kalçalarıyla inanılmaz görünüyordu.

Yüz ifadesindeki , gözlerinde barınan arzu alfayi çileden çıkarmıştı.

Tek istediği omegayı burada günlerce becermek, birlikte aşk yapmaktı.

"J-jimin." Karşısındaki insan ilk defa onun kekelemesini sağladı.

Jimin elini uzatıp alfanın eline dokunmuş kendine doğru çekiştirmişti.

"H-hadi gel alfa sana ihtiyacım var." Dahada yakınına giren omeganın kokusu ciğerlerini yakarken derince yutkundu.

"Jimin.. Tanrım, lütfen dur. Kontrolü kaybedemem." Omega usulca uzaklaşmış dudakları büzülürken gözleri dolmuştu.

"Beni istemiyor musun? Senin omegan değil miyim?" Sesi titrerken gözyaşları kızarmış yanaklarını buldu.

Deliğinden hâlâ sıvısı akarken şimdide kırılmış hissediyordu çünkü red edilmişti.

"Hayır! hayır! Sen benim omegamsın. Sadece şuan çok güzelsin minie, ve seni incitmek istemiyorum. Beni anlıyorsun değil mi?" Jungkook yatağa usulca otururken jiminin gözyaşları durmuştu.

"Gerçekten beni güzel buluyor musun?" Omeganın kokusu ekşiliğini azaltıp eski yoğun ve şekerli haline gelirken jungkook'un dudakları kıvrıldı.

love in the kingdom-JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin