Asklarim!!!!
Nasılsınız? Okula gidiyorsanız benim gibi çok yoğun geçiyordur eminim😖
Umarım güzelce atlatıp iyi puanlar alırsınız.
👉👈
Omega üstündeki hanbok parçalarından kurtulup rahat şeyler giyerken yatağa uzanıp eline bir kitap aldı.
Bu kitabı çok seviyordu.
Kitabı okumak istese bile aklını oyalayan alfa ve serity denen bir prenses vardı. Alfaya çok kırgın hissediyordu çünkü hemen kendisinin oturması gereken yere serity oturtmuştu.
Serity ile ilgili geldiğinden beri kendini iyi düşünmeye itmiş alfa seviyorsa kendisininde sevebilecegini düşünmüştü.
Ama serity denen o prenses fazlasıyla egoistti. Ayrıca kendisini sevmediğini açık bir dille belirtmişti.
Bu prensesin alfa ile arasını bozmasından delicesine korkuyordu.
Kitaptaki aynı cümleyi 4 kez okurken sıkıntıyla kapağı kapattı.
Saat gece yarısını geliyordu ve alfa hâlâ ortalıkta yoktu.
Içindeki merak duygusuyla kapıyı açıp usulca dışarı çıktı.
Üstünde kısa ipek bir şort ve ince kısa kollu ve tişört vardı. Bir ceket geçirip yavaş adımlarla kimseye görünmeden kendi oldukları katı dolaştı.
Üstünde resmi olmayan kıyafetler vardı ve kraliçe bunu görse asla yakasını bırakmaz imalardan kurtaramazdı kendini jimin.
Kendi oldukları katta dolaşırken hizmetli omega bir kızla karşılaştı. Kız önünde eğilip selam verirken prensi değdirmiyordu gözlerini.
"Şey öncelikle iyi geceler. Prens jeon nerede biliyor musun?"
"Efendim prens, prensesle bahçede yürüyüşe çıktılar." Jimin'in başından aşağı adeta kaynar sular dökülürken üstündeki ceketin kol kısmını avucu içine aldı.
Sinirden dişlerini sıkarken kurdu yerinde durmuyor git ve ona haddini bildir diyordu.
Ama bir tarafı alfa onun yanına uğramadan gittiği için kırgın hissediyordu.
Sonuçta yanına gelip yürüyüşe çıkacağını söylese jimin buna kızmayacaktı. Prense güveni tamdı ve serity birşey yapsa bile alfa ağzının payını verirdi.
Ama haber bile vermeden gitmesine kırılmıştı , ve sinirlenmişti.
Kendini hızla merdivenlere atıp çıkış kapısına giderken buldu. Kış bahçesinin olduğu tarafa yürürken adımları hafiflemişti bu sefer.
Baskın yapmış durumuna düşerek kendini küçük düşürmek istemezdi.
Kış bahçesinin olduğu tarafta nergis çiçekleri arasında gördü ikisini.
Çiçeklerin kuşattığı bank'ta oturuyor birşeyler konuşuyorlardı. Yani prenses konuşuyor jeon dinliyordu.
Jimin derin bir nefes alıp yüzüne yumuşak bir gülümseme yerleştirdi.
"Alfa?" Tırnağını avucuna geçirirken çekingen sesiyle fısıldadı.
Fısıltısı ortamdaki sesleri keserken jeon'un bakışları direkt olarak onu bulmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love in the kingdom-Jikook
Fanfiction"Senin için geldim.Bir başkası için değil, sadece sen." alfa:jungkook omega:jimin [Mpreg]