10

6.8K 552 203
                                    

Merhaba!!!

8k için boool kalp💖💝💞💕

Nasılsınız bakalım?

👉👈

Hemen hemen 2 günden beri omega ile vakit geçirdikleri yatakta zorluklarla kalktı alfa.

Omega hâlâ göğsünde uyurken çırılçıplak bedeni ve beyaz ayakları alfanın vücuduna şarmaş dolaş sarılmıştı.

Jungkook önce yumuşak sarı saçları okşamış jiminin hemen hemen kızgınlığı bittiği için  orduya bakması gerekiyordu.

Usulca omegayı yumuşak yastıkların üstüne yatırıp üstüne ipekten bir örtü örtüp naif bedenini pamuklar arasına aldı.

Hâlâ dikkatle uyuyan omeganın yanağını usulca  öpmüş giyinmek adına dolabına gitmişti.

Kılıcını pelerini gömlek ve pantolununu giyerken hazırlanmış saçlarını özensizce bırakmıştı.

Odadan çıkıp mutfak kısmına girdi. Hizmetliler gelen prensle birlikte işlerini bitirip önünde saygıyla eğildi.

"Prens jimin birkaç saate uyanır siz kahvaltısını şimdiden odasına götürün. Ayrıca belirttiğim için odanın yakınında alfa yada beta istemiyorum."

"Pekala efendim." Yaşlı omega kadın kahvaltıyı hazırlamak adına prensin çıkışını beklemiş çıkınca işine dönmüştü.

~

Omega heryeri sızlarken kafasını yumuşak yastıklardan kaldırdı. Henüz neler olduğunu idrak edemezken gözleri boş odada ve yatağının yanındaki masanın üstünde olan geniş kahvaltı masasına kaydı.

Yerinde doğrulurken önce çıplak oluşu ardından birer birer her an aklına doldu.

Gözleri eş zamanları büyürken kafasını yastığa gömüp atacağı çığlığı  kendince bastırıp geniş yumuşak yatakta yerinde tepindi.

"Ben.. neler yaptım öyle?! Tanrım yüzüne bakamam artık!" Elleriyle yüzünü kapatıp ağlarcasına sızladı.

Ağrıyan vücudunu yerinden oynatıp odadaki hamama doğru ilerledi. Kendini geniş küvet kısmına bırakıp sıcak su küveti yavaş yavaş doldururken jiminin tek düşündüğü alfanın onun hakkındaki düşünceleriydi.

Ya onun arsız ve hemen elde edilen biri olduğunu düşünüyorsa?

Ayrıca sabah uyandığında hiç olmazsa alfayı yanında görseydi endişeleri azalabilirdi ama alfa yanında yoktu. Pişman olduğuna dair düşünceler aklını kurcalarken küvet çoktan dolmuştu.

Aldığı duştan sonra kendini aynanın karşısına bırakırken gördüğü manzarayla durakladı.

Bornuzunu biraz aşağı çekip boynunu açığa çıkardı ve yer yer morarmış boynu bazıları yeşilimsi renkler almıştı.

Kan yüzüne hücüm ederken bir yandan alfaya minnet duyuyordu. Kızgınlığı hep zor geçmiş acılar içinde kıvranmıştı ama şimdi vücudun iyi hissediyordu.

Alfa ona sahip olmamış hep zor durumda kalırken omegadan yardım bile istememişti. Tek düşündüğü omega ve rahat geçmesini ıstediği kızgınlığıydı.

Omega bu yönden mutluluk duyuyor kendini özel hissediyordu fakat utancı çok büyüktü. Alfaya karşı sarf ettiği sözler, tiz inlemeleri ve daha fazlası için yalvaran bakışları aklına gelince 'bunları ben demiş olamam'diyordu kendine.

love in the kingdom-JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin