27

3.7K 305 121
                                    

Merhaba aşklarım

Yaklaşık 2(?) Ay olmuş bölüm atmayalı.. inanamıyorum 🤠

Ama ilham vs asla yok, sizde öneride bulunmazsanız final yakındır hemde alelacele bir şekilde:(((😔😔😔

👉👈

"Ne? Prens jimin hamile falan değil." Jungkook anlamamış bakışlarla yaşlı betaya bakarken beta utançla başını eğdi.

"Ah ne- üzgünüm efendim bana yanlış bilgi vermiş olmalılar! Özür dilerim!" Beta hızla alfanın huzurundan giderken jungkook anlamamış bakışlarıyla arkasından bakmış Jin'in yanına gitmek için oturma odasının olduğu kata çıkmıştı.

Hamile dedikodusunun nasıl yayıldığını hâlâ anlamış değildi, en azından abisiyle konuşup bunu öğrenebilirdi.

Oturma odasının kapısını açıp içeri girmiş elindeki çayla pencereden dışarıyı izleyen jin'in yanına adımlamıştı. Jin onu görünce gülümsemiş tekli koltuğa oturarak kardeşinede karşıdaki koltuğu işaret etmişti.

"Hyung.. az önce yanıma geldiler. Bir beta jimin'in hamile olduğunu duymuş? Bunun hakkında bir şey biliyor musun?" Jin başını olumlu anlamda sallamış ellerini gerginlikle saçlarında gezdirmişti.

"Jungkook bende bunun hakkında konuşmak istiyordum. Biliyorsun biz eunla yaklaşık iki senedir evliyiz. Ve çocuğu başlarda erteledik ama istesek bile çocuğumuz olmuyor artık. Kraliçe bu konuda sürekli baskı yapınca hamilelik testi yaptı eunda hizmetliler onu görmüş ayrıca Jimin yorgun argın olunca ona ait sanmışlar." Jungkook başını olumlu anlamda salladı.

"Anladım.. hekimlerle görüştünüz mü?"

"Evet eun'un omegasında sorun olduğunu söylediler. Ne olduğunu tam olarak bilmiyoruz bile. Ben ilişkimi seviyorum jungkook, çocuk umurumda değil. Tamam kabul çocuğumuz olsun isterdim ama olmayacaksa olmasın. Bu eşimden değerli değil. Ama annem o kadar baskı yapıyor ki.. babamıda doldurmaya çalışıyor. Babam bende bir şey olmayacaksa jungkook'un omegası var dedi. Annem onu çok dolduruyor."

"Gerçekten.. kraliçe haddini fazlasıyla aşıyor. Yatak odanıza karışma hakkını kendinde nasıl buluyor?"

"Bende anlamıyorum.. taht için endişeleniyorlar. Eun kendini çok yıprattı. Aile düzenini bozuyor gibi hissediyor.. onu böyle görmek istemiyorum."

"Gerçekten haklısın hyung..ama bizde istemiyoruz. Yani istemiyoruz derken.. yani-"

"Hey jungkook. Bana anlatmaktan çekinme. Ben senin abinim!" Jungkook bakışlarını abisine dikip nefesini verdi.

"Gittiğimiz tatilde jimin'i düğümlemek istedim.. bilirsin her alfa yavru ister. Jimin henüz saraya alışmak istediğini çocuk istemediğini söyledi. Tamam onu anlıyorum ama alfam kırılmış hissediyor. Buna engel olamadım."

Jinde kafasını sallamış düşünceli bir şekilde elindeki fincanı masaya bırakmıştı.

" Jimin haklı aslında. Henüz birkaç aydır evlisiniz. Bu konuyu ona aç içinde kalmasın. Konuşup anlaşın alfa elbet yavru olacağı garantisini alırsa eminim rahatlayacaktır jungkook. Jimin saraya aileye alışmalı şuan, bir yavru bunu zorlaştırır."

Jungkook kafasını olumlu anlamda salladı. Bakışları bahçenin güzel çiçekleri, nergis ve karahindibaların havadaki izlerini takip ederken yutkundu.

-

Abisiyle konuştuktan sonra jungkook eşinin uyandığını düşünerek odalarına çıktı. Yoldan döndüğünden beri yaptığı tek şey düşünmekti ve yorulmuştu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 15, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

love in the kingdom-JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin