Merhaba bebisler, nasılsınız?
Sınavlar bitmişken rahat rahat yb yazıp atayım dedim,<3
👉👈
Jungkook kendini geri çekerken ağzından sesli bir küfür savurup önündeki bedeni hızla geriye attı fazla güç uygulamış olacak ki serity tökezlerken jungkook arkasını dönmüştü.
Kırılan vazoyu geçip, koridora çıkarken jimin'i fark etti. Hızla ilerleyen omegayı kolundan tutup kendine çevirirken jimin'in bakışları kaçmış gözleri dolmuştu.
"Jimin! Açıklayacağım. Yemin ederim, öpmedim onu ben-" jimin kolunu kurtarıp geriye giderken jungkook düşen omuzlarıyla ona baktı.
"Duydum her şeyi. Açıklamaya gerek yok." Jungkook derin bir nefes verirken ellerini tutup kendine çekerek sarıldı.
"Teşekkür ederim, özür dilerim başkasının dudakları dudaklarıma değdiği için." Jimin sarıldığında karşılık verirken omuz silkti.
"Senin şimdi benim dudaklarımı temizlemen lazım! Odamıza gidelim." Jimin'i kolundan tutarken jimin itiraz etmemiş, iki katın sonunda odalarına gelince jungkook içeri hızla çekmişti onu.
Yatağa doğru giderken üstündeki kalın hanbok katlarını çıkardı, ince bir gömlek ve pijama ile kalırken bu sırada jimin pencereyi açıp perdeyi çekerek odayı havalandırmıştı.
Jungkook gibi oda rahat kıyafetler giyerken yatağa yanına oturmuştu, jungkook ıslattığı mendili elinde tutarken jimin karşısına oturup dizlerini altına alarak oturdu.
"Hadi." Jungkook bezi ona uzatırken jimin ciddi olup olmadığına bakıyordu.
"Ciddi misin?" Jungkook başını sallayıp bezi eline tutuşturdu.
Jimin uzanıp bezi dudaklarında gezdirirken birkaç dakika bu işlemi devam ettirmiş hatta bir ara sinirlenip sertçe yapmaya devam etmişti. Jungkook bitmesini beklerken sesini çıkarmamış işi bitince uzanıp öpmüştü dudaklarını kısaca.
Jungkook uzaklaşmasına izin vermeden, belinden tutarak kucağına almış öpücüğü büyütmüştü.
Jimin dudaklarına karşılık verirken serity'e olan öfkesini eşinin dudaklarından çıkarmaktan çekinmiyordu. Isırmaya başlamışken jungkook sesini çıkarmadan sinirinin geçmesini bekliyordu, şikayetçi de değildi.
Jimin ne yaptığının farkına varmış gibi utançla geri çekilirken odayı omega feromonları sarmıştı bile.
Jungkook jimin'i belinden hafifçe kendine çekip sarılırken çenesini omzuna yaslayıp boynuna ufak bir öpücük kondurdu. Jimin havada öylece kalmış ellerini omuzuna sararken kafasını alfaya yaslamıştı bile.
"Yarın sabah tatil yapmak için, ufak bir adaya gidiyoruz. Herkesten uzak olabileceğimiz bir yere. Hizmetliler her şeyi hazırladı ama gidip bakalım eksik veya istediğin bir şey olursa ekleyebiliriz bebeğim tamam mı?" Jungkook'un yumuşak sesi kulaklarına şarkı gibi dolarken jimin derin bir nefes verip başını salladı sadece.
Alfasının kokusunu soluyarak sakinleşmeye çalıştı. Çünkü onları öyle gördüğünde kısacık bir saniye bile olsa kurdu acı içinde kıvranmıştı, omegasının kırılan onurunu alfası yumuşak dokunuşlarla güzelce geçirmişti.
Zaten omegasının kokusundan her şeyi kolaylıkla anlayan jungkook odadan çıkmak istemediği için sarıldığı bedenden uzaklaşıp sırtını başlığa yasladı. Eliyle vücudunu gösterdiğinde jimin itiraz etmemiş, utanç duygusunu bir kenara bırakıp göğsüne kafasını koyarak kalp atışını dinlemeye başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love in the kingdom-Jikook
Fanfiction"Senin için geldim.Bir başkası için değil, sadece sen." alfa:jungkook omega:jimin [Mpreg]