Merhaba asklarim😋💕
İki aydır yb atmamışım?? Yeni fark ediyorum bunu.. çok özür dilerim 😔
Siz nasılsınız? Neler yapıyorsunuz?
👉👈
Jin yeterince huysuz hâle gelmiş olan alfayı omegasıyla baş başa bırakıp kapıdan çıkarken jimine kolay gelsin gibi imalar yaparak çokça utanmasına sebep olmuştu.
Jimin dolaba ilerleyip, kıyafetler seçerken jungkook gözlerini ondan çekmemişti.
"Rahat bir şeyler giymek ister misin? Dinlenirsin, yataktan çıkmamak şuan için daha iyi." Jimin onun için rahat kıyafetler çıkarırken banyoya girmişti bu sefer.
"Kraliçe seni hizmetlileri yıkamasını söyledi." Banyodan çıkarken ellerindeki havluyla konuştu jimin.
Jungkook anlamaz bakışlarını onda gezdirmiş ayağı kalkmıştı karnını tutarak.
"Eşim varken neden neden hizmetliler yıkasınlar beni,ayrıca çocukken bile hizmetlilerin bana dokunmasından hoşlanmazdım. Kraliçe saçmalamış yine güzelim." Belini kendi eliyle sarıp bedenlerini birbirine yaklaştırdı. Jimin kafasını nazikçe göğsüne koyarken canını yakmamaya çalışıyordu.
"Eskiden kafama takardım ama sanırım artık umursamıyorum." Jungkook onun saçlarını okşamaya başladı.
"En iyisini yapıyorsun bebeğim." Saçlarına öpücük kondurdu.
"Hadi duş alalım." Jungkook onu kendinden uzaklaştırırken jimin çokluk ekiyle kaşlarını çattı.
"Ben değil sen alacaksın. Biz duşa girince yıkanmak dışında her şeyi yapıyoruz." Jungkook yüzüne sırıtış yayılırken jimin'in belinden kalçasına doğru ilerlerken jimin onu göğsünden nazikçe uzaklaştırdı.
"Ellerini kendine sakla alfa." Jungkook üzgün bir bebek gibi dudaklarını büzerken jimin sessizce gülerek banyoya giderken alfa göğsünü tutarak peşinden geliyordu.
-
Birkaç gün sonra akşam yemeği saati geldiğinde alfa uzun süredir odasında yediği için bu sefer masaya gitmek istemişti. Kralla konuşması gereken bir takım konular vardı.
"Yürüyebilecek misin?" Jimin koluna yaklaşırken jungkook elini uzatıp girmesini sağlamış göz kırpmıştı.
Birlikte aşağı indiklerinde eun ve jin masaya yeni oturuyorlardı, ikili Jimin ve jungkook'a bakarken kocaman gülümsemişti. Kraliçe ve kral sohbet ederlerken kraliçe yemek odasına giren ikiliye göz atıp önüne döndü.
"Jungkook daha iyi görünüyorsun. Jimin iyi bakıyor anlaşılan." Eun göz kırparak önlerine oturan ikiliye söyledi.
" Hemde çok iyi bakıyor, beni öpücükleri ile iyileştirdi." Son cümleyi sessizce söylemiş olsa bile eun duyup eliyle ağzını örterek gülümsedi. Jimin jungkook'a şokla dönerken utanmış yüzünü hafifçe yere eğmişti.
Yemeğe başladıkları sırada serity uzun hanbok ve yapılmış bakımlı saçlarıyla yemek odasına girdi. Yemeğe oturunca kraliçe masada gözlerini devirdi.
"Hizmetli!" Yaşlı kadın hızla kapının ardından kraliçenin önüne geldi. Eğilip saygıyla selam verirken kraliçe sinirle sofrayı gösteriyordu.
"Mezeleri neden değiştirmedin? Sürekli bunları koyuyorsun? Sözümü dinlemeyi bıraktın mı?!" Kadın korkuyla gözlerini kapatırken kraliçe çatalı gürültüyle tabağa vurmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love in the kingdom-Jikook
Fanfiction"Senin için geldim.Bir başkası için değil, sadece sen." alfa:jungkook omega:jimin [Mpreg]