Öncelikle hepinize tekrardan merhaba. 8k olmuşuz, az çok birilerinin hayatına dokunabilmişimdir, bi faydasını görebilmişsinizdir umarım. Sizi gerçekten ayrı ayrı çok seviyorum, tanıdığım veya tanımadığım... Hepinizin inanılmaz şeyler başaracağına eminim.
♡
Şunu söylemek istiyorum ki, kilo aldım. Ve okulların açılmasına yakın olması azda olsa moralimi bozuyor. Moralim bozuldukça daha da çok yemek istiyorum.
Aslında kilo almamın birinci sebebi yaşadığım psikolojik durum. Ki bence alınan kiloların çoğu da psikolojiyle alakalı olduğunu düşünüyorum. Bir kişi kilo aldım diyip bir çok fast food yerse o kişinin hem psikolojisi hem bedeni nasıl istediği gibi olabilir ki?
Benim cephemde neler olduğunu kısaca anlatmak gerekirse, üstümde çok derin bi baskı var. Yani ne yapmak istediğimi, nasıl yapacağımı, nasıl yollar izlemem gerektiğini bilmiyorum ve beni yorup yıpratanda bu. kararsızım, mutsuzum, memnuniyetsizim. hem dışarı çıkmak isteyip hem sadece yatmak istiyorum. ailesel sıkıntılarım devam ediyor, ne olucak bilmiyorum.
hem her şeyi salmak istiyorum, hem her şeyi salacak gücü ve cesareti de bulamıyorum. stresliyim, stres vücudumdan çıkıyor. saç dökülmesi, regl engeli gibi...ve, hayatıma önceden giren biri şu an hayatına devam edebiliyorken ben hala onun salaklığıylayım. hala devam edemiyorum, konusunu geçiremiyorum.
neyse gerçekten kafanızı sikmeye hiç gerek yok.
Konumuz, DİYET!!!!!
Şimdi yarın Perşembe günü ve artık yediklerime dikkat etmem gerek. şu an vücudumda ödem olduğunu düşünüyorum, onu atmayı istiyorum. Tabii ki ödemle ilk başa çıkma yöntemimiz su!
Su içtikçe, çişiniz gelir. çişiniz de ödemi atar.
(çiş yerine idrar yazıyodum, çok kasıntı oldu böyle devam.)Yeşil çay aynı şekilde bi antioksidan kaynağıdır. bitki çayı tüketin bol bol. (Benim yeşil çay maceramı bilenleriniz vardır, onun için ben tüketmiyorum)
Tuz ve kafein tüketiminize dikkat etmeniz gerekir.
bol bol hareket etmelisiniz.
ödem atmak için bu 4 şey başlı başına geliyor. peki nasıl besleneceğim? hayatımdan neleri çıkartacağım?
ben karantina başlangıcıyla aslında bu diyet, zayıflama kültürüne girdim. spor hep hayatımdaydı ancak aktif değildi. şimdi ise, sporla kendimi mutlu hisseden, sağlıklı beslenmeyi seven biriyim.
hayatımda abur cubut hiç yok diyemem, ama nadir (ayda 2-3 abartmadan) şimdi tamamiyle çıkartacağım.
rafine şeker biraz daha uzak kalacak bu süreçte. yine aynı şekilde tatlı ve tuzlu şeyleri çok sevsem de bir şeylerden feragat etmem lazım.
nasıl besleneceğim?
beslenmemde hiçbir zaman kesin bir şey olmuyor benim. genelde sevdiğim şeyleri tüketmeyi seviyorum. ekmek yemeyin diye bir şey olduğuna kesinlikle katılmıyorum. ekmek çok sağlıklı bir karbonhidrattır. eğer çok fazla bi karbonhidrat yemeyi kesmeniz gereken beyaz karbonhidrattır. tahıllı ekmekleri kullanmanızı öneririm. Onun dışında kahvaltıda yulaf lapasına bayılırım, onu da meyvesiz yemem zaten. böyle işte kısacası.
he bu arada okul açılacak falan filan diye sakın okuldaki sidiklileri kafaya takmayın, aman ben bu kızla kavgalıyım, aman bu çocuk beni seviyor, aman bu benim onu sevdiğimi biliyor falan filan diye ohooooo koskocaman bi hayatınız var ve hayatınızın 4 veya daha az senesini geçirdiğiniz okuldaki insanları umursayıp, takarsanız inanın sıkıntı büyür.
siz siz olmaktan vazgeçmeyin. başkası için başkası olmayın.
ve birinin size yazmaması da bi cevaptır. bu benim hayatımı değiştiren bir bilgi, biri size yazmıyorsa ya konuşmak istemiyordur ya da konuştuğu başkaları vardır.
azradan hayat dersleri✍🏻✍🏻
ama gerçekten boş verin ya. kimsenin kalmasına ihtiyacınız yok. kimseyle doğmadınız, kimsesizlikten de ölmezsiniz.
neyse, yolumuz açık olsun kankamlar bu yeni diyet maceramızda.
sizi çooook seviyorum, mwah.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zayıflama İpuçları✨
Teen FictionAslında ihtiyacınız olan tek şey zoru başarmak; kendinizi sevmek. Bu kitapta size nasıl diyetisyensiz 15+ kilo verdiğimden bahsedeceğim. Asla zor olmayan yollarım, kendince tariflerimle✨ Diğer kitaplar gibi değil, daha farklı, bambaşka hali.. Diğer...