"Άννα θα χάσεις την πτήση σου" φώναξε ο μπαμπάς ενώ ήταν ήδη στην εξώπορτα και με περίμενε με τα κλειδιά στο χέρι.
"Έρχομαι" απάντησα και έβαλα και το άλλο παπούτσι.
Βγήκαμε από την εξώπορτα και μπήκαμε στο αμαξι με προορισμό το αεροδρόμιο.
"Όταν φτάσεις να με πάρεις τηλέφωνο. Και αν χρειαστείς το οτιδήποτε θα με πάρεις τηλέφωνο."
"Εντάξει μπαμπα" ειπα και κοίταζα συνέχεια έξω από το παράθυρο. Δεν ξέρω αν θα μου λείψει όλο αυτό. Έχω ξεκαθαρίσει τα πράγματα στην ζωή μου τα έχω γράψει όλα στα αρχιδια μου και τώρα ξεκινάω μια καινούργια ζωή. Δεν με κρατάει τίποτα πίσω. Το μόνο που με νοιάζει είναι να είναι καλά η οικογένεια μου εδώ και τίποτα άλλο.
Μετά από 1 ώρα σχεδόν φτάσαμε στο αεροδρόμιο. Σε 1 ώρα έφευγε η πτήση μου όποτε έπρεπε να αποχαιρετήσω τον μπαμπα και τον αδερφό μου. Πρώτα αγκάλιασα τον αδερφό μου.
"Μικρέ να προσεχείς και να ακούς τον μπαμπα. Και μην σκοτωθείτε όσο θα λείπω" του ειπα και με αγκάλιασε σφιχτά
"Στο υπόσχομαι" είπε και απομακρύνθηκε
"Αγάπη μου καλό ταξίδι να έχεις και να προσεχείς. Αν χρειαστείς λεφτά πάρε με τηλέφωνο και θα σου στείλω." Είπε ο μπαμπάς ενώ με έσφιγγε στην αγκαλιά του.
"Εντάξει μπαμπα μου. Δεν πάω στην εξορία. Εδώ δίπλα θα είμαι"
"Το ξέρω. Γι αυτό αν γίνει κάτι ένα τηλέφωνο θα πάρεις και θα έρθω με το πρώτο αεροπλάνο" είπε και με αγκάλιασε
"Να προσεχείς μπαμπα μου" ειπα και έφυγα από το οπτικό τους πεδίο.
Είχα αφήσει τις βαλίτσες και καθόμουν στις καρέκλες του αεροδρομίου μεχρι να έρθει το αεροπλάνο.
Αναμνήσεις μου ερχόντουσαν στο μυαλό. Εικόνες από όλα αυτά που έχω περάσει εδώ και τόσα χρόνια. Με τους γονείς μου τους φίλους μου τους γκόμενους. Και άρχισα να βουρκώνω. Μέχρι που με έβγαλε από τις σκέψεις μου το κινητό μου. Ήταν face time από την κολλητή μου.
"Αγάπη μουυυυυυ καλό ταξίδι να έχεις. Να προσεχείς και να τους δείξεις τι εστι Άννα εκεί πέρα"
"Χαχα σε ευχαριστω κουκλάρα μου. Με το που τακτοποιηθώ σας περιμένω εσένα και τα αγόρια να έρθετε να κάνουμε παρταρα"
"Εννοειτεεεεε" ούρλιαξε στην κλήση
"Λοιπόν νομίζω ήρθε το αεροπλάνο όποτε σε κλείνω και θα σου στείλω μήνυμα όταν φτάσω"
Έκλισα το τηλέφωνο και σηκώθηκα για να δώσω το εισιτήριο και το διαβατήριο μου στην κοπέλα που ήταν εκεί μπροστά
"Περάστε" μου είπε και κατευθύνθηκα προς τον θάλαμο για να μπω στο αεροπλάνο.
Αφού βρήκα την θέση μου, έκατσα έβαλα την ζώνη μου, έβαλα τα ακουστικά μου άνοιξα το playlist που είχα για το ταξίδι και έκατσα αναπαυτικά στην θέση.
Νεα Υορκη σου έρχομαι!!!
YOU ARE READING
The boy next door
RomanceΆννα...19 χρόνων μετακομίζει σε μια ξενη για εκείνη πολη και συγκεκριμένα δίπλα στο διαμέρισμα του αγοριού που είναι "μπλεγμενος"μεσα σε όλα. Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες όμως...