25

103 5 0
                                    

Anna's POV:

Έριξα νερό στο πρόσωπο μου και σκουπίστηκα με την πετσέτα μου.

Εβαλα την κρεμα μου και ξεκίνησα να βάφομαι.

Αφού τελείωσα και με το μακιγιάζ πήγα πάλι στο δωματιο και άνοιξα σιγά σιγά την ντουλάπα για να μην ξυπνήσω τον Τζεισον.

Έβγαλα το μαύρο μου το στενό το κοντομάνικο φόρεμα που μου φτανει μέχρι το γόνατο και το πέταξα πάνω στο κρεβατι ενώ έβγαλα και τις μαύρες μου γόβες.

Φορεσα το φόρεμα με δυσκολία στο κούμπωμα και έφτιαξα την τσάντα του γραφείου μου. Αφού εβαλα μέσα κάτι χαρτιά το πορτοφόλι μου και το κινητό μου πηρα την τσάντα και τα τακούνια στο χερι και έφυγα από το δωματιο αθορυβα.

-ήχος κουδουνιού-

Τρόμαξα από το κουδούνι και έτρεξα να ανοιξω για να μην ξυπνήσει ο Τζεισον.

"Τι κανείς εδώ τέτοια ώρα παιδί μου;" ρώτησα την Χριστίνα ενώ μπηκε μέσα στο σπίτι.

"Σήμερα δεν είναι να κανείς το τεστ;" με ρώτησε και ξεφυσηξα ενώ έφτιαξα καφέ.

"Ναι" της ειπα και έκατσε στην τραπεζαρία.

"Που πας;" με ρώτησε και την κοίταξα με το βλέμμα της αγελάδας.

"Χαζή είσαι; Είναι δευτερα σήμερα" ειπα και εκείνη γουρλωσε τα μάτια.

"Α ναι ρε. Έχουμε δουλειά" ειπε και κούνησα το κεφάλι μου κοροϊδεύτηκα.

Εβαλα τον καφέ μου στο παγούρι που παίρνω στο γραφείο και φορεσα τα τακούνια μου.

Πηρα την τσάντα στον ώμο και τα κλειδιά του αμαξιού και του σπιτιού και άνοιξα την πόρτα του σπιτιού.

"Τι θα κανείς;" ρώτησα την Χριστίνα ενώ εκελισα την πόρτα πίσω μου.

"Θα έρθω μαζί σου. Ούτως η άλλως 12:30 δουλεύω" ειπε και μπήκαμε στο αμαξι.

Αρχισα να οδηγάω προς το γραφείο αφού πρωτα σταμάτησα σε ένα φαρμακείο.

"Καλημερα Κατερίνα μου" ειπα στην γραμματέα μου και πήγα να μπω στο γραφείο μου.

"Άννα, έχεις επίσκεψη μέσα" ειπε η Κατερίνα και παραξενεύτηκα ενώ εβαλα την τσάντα του φαρμακείου μέσα στην τσάντα μου.

Μπήκα μέσα στο γραφείο μου μαζί με την Χριστίνα και την Κατερίνα και παραξενεύτηκα με το ποιον είδα στο γραφείο μου.

The boy next door Where stories live. Discover now