Έμεινα να τον κοιτάω σαν μαλακας. Είχε αλλάξει αρκετά από την τελευταία φορά που τον είδα. Δεν ήξερε όμως ότι θυμομουν. Και έτσι έπρεπε να παραμείνει.
"Ναι;" ειπα και καλά ανηξερη αφού τον κοζαρα 10 δευτερα τώρα.
"Ο Τζει είμαι" είπε τελείως ξεχασμένος.
Έκανα μια γκριμάτσα ότι δεν τον ξέρω και ο Γιάννης του ψυθίρισε κάτι στο αυτί. Είδα το πρόσωπο του να αλλάζει και να παίρνει ένα απογοητευμένο βλέμμα.
"Ημουν το αγόρι σου πριν δυο χρόνια. Πριν το ατύχημα που είχες" είπε σιγανά αλλά τον άκουσα.
"Α ναι! Τι κανείς;" ειπα ενώ προσπαθούσα παρά πολύ να μην τρέξω να τον αγκαλιάσω.
Σου έστειλε ένα ξερό μήνυμα ότι δεν θέλει να σε ξανά δει και ότι είσαι τελειωμένη γενικότερα....
Δίκιο έχει το υποσυνείδητο...
"Εσείς είστε φίλοι του που σας ξέρω έτσι;" ρώτησα πάλι και καλά ανηξερη και κούνησαν καταφατικά τα κεφάλια τους.
"Ο Γιάννης, ο Χρήστος, η Χριστίνα και η Γιασμίν" είπε ο Τζεισον και τους έδειξε έναν προς έναν.
Τους χαιρέτησα με το κούνημα του χεριού μου και συνέχισα να κάνω το τσιγάρο μου και να πινω τον καφέ μου χωρίς να τους δώσω τόσο σημασία.
Ημουν αρκετά πληγωμένη. Κυρίως απο το μήνυμα του Τζεισον. Εκείνη την ημέρα που είχα θυμηθεί τα πάντα ήθελα να τρέξω να τον βρω να του πω ότι τον αγαπαω. Αλλά αυτό το γαμημενο μήνυμα με διέλυσε.
Κούνησα το κεφάλι μου δεξιά αριστερά γρήγορα για να ξεσκαλωσω.
Σε έναν χρόνο παντρεύεσαι! Ξεκολλά!
Δίκιο έχω! Έχουν περάσει δυο χρόνια. Έχω αφήσει πίσω μου αυτή την ζωή. Έχω έρθει για έναν και μόνο σκοπό εδώ πέρα.
"Άννα" φώναξε η Χριστίνα και γύρισα να την κοιτάξω.
"Ελα εδώ να μας πεις τα νέα σου" είπε και σηκώθηκα διστακτικά απο την καρέκλα μου.
Σήκωσα την καρέκλα και την εβαλα δίπλα στην Χριστίνα αποφεύγοντας το eye contact με τον Τζεισον.
"Λοιπόν, τι έκανες με τον Λουκά αυτά τα δυο χρόνια;" με ρώτησε και παραξενεύτηκα αλλά δεν ήξεραν.
"Δεν ημουν με τον Λουκά. Δεν θέλω να τον ξέρω καν αυτόν τον άνθρωπο. Έφυγα για Ιταλία και έμεινα εκεί αυτά τα δυο χρόνια. Έμαθα την γλώσσα και αρχισα δουλειά σε μια καφετέρια στο Μιλανο. Μετά γνώρισα ένα παιδί και τώρα είμαι αρραβωνιασμένη" ειπα γρήγορα και έδειξα στα κορίτσια το χερι μου.
ESTÁS LEYENDO
The boy next door
RomanceΆννα...19 χρόνων μετακομίζει σε μια ξενη για εκείνη πολη και συγκεκριμένα δίπλα στο διαμέρισμα του αγοριού που είναι "μπλεγμενος"μεσα σε όλα. Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες όμως...