Jason's POV:
Μου έκλεισε το τηλέφωνο στην μούρη λέγοντας μου πάω σπίτι σου.
Πηρα τα κλειδιά του αμαξιού μου και πήγα προς το αυτοκίνητο.
"Ξέρεις που είναι η Άννα;" με ρώτησε ο Άλεξ ενώ εμφανίστηκε μπροστά μου.
"Λογικά είναι σπίτι μου. Με πήρε πριν 5 λεπτά και μου είπε οτι πάει εκει" του ειπα και ήρθε και ο Πέτρος έξω.
"Θα έρθουμε μαζί σου. Της έδωσα το αυτοκίνητο μου" είπε ο Πέτρος και τους έκανα νόημα να με ακολουθήσουν.
Μπήκαμε στο αυτοκίνητο και προχωρησαμε προς το σπίτι μου.
"Τι κίνηση είναι αυτή ρε μαλακα;" ρώτησε ο Άλεξ ενώ έβλεπε έξω τα αμάξια να είναι στάσιμα.
"Θα έγινε κάποιο ατύχημα. Ή θα τράκαρε κανένας μαλακας" είπε ο Πέτρος και κοιτάξαμε από το παράθυρο όλοι.
Είχε αναποδογυρίσει ένα αμαξι και έβγαζε φωτιά. Υπήρχε ένα ασθενοφόρο ένα πυροσβεστικό και η αστυνομία.
Εκείνη την στιγμή πάγωσα. Κοίταζα μια το φλεγόμενο αμαξι μια τις πινακιδες.
"Πέτρο...." ειπα χωρίς να μπορώ να αρθρώσω άλλη λέξη.
"Το αμαξι μου..." είπε ο Πέτρος και έσβησα την μηχανή στην μέση του δρόμου.
Κατεβήκαμε και οι τρεις από το αυτοκίνητο και πήγαμε κοντά στο όχημα. Η φωτιά είχε σβήσει. Και εκείνη την ώρα οι πυροσβέστες βγάλανε ένα κορίτσι μέσα από το αμαξι.
"ΑΝΝΑΑΑΑΑ" φώναξα με το που την αναγνώρισα και έτρεξα προς το μέρος της.
Οι πυροσβέστες την έβαλαν πάνω στο φοριο του ασθενοφόρου και την βάλανε μέσα.
Στάθηκα δίπλα της όσο προχωραγε το φοριο και έκλαιγα με λιγμους.
"Άννα σε παρακαλώ μιλά μου" έλεγα συνέχεια.
Μπήκα μαζί της στο ασθενοφόρο και τα παιδιά ακολουθούσαν πίσω μας με το αμαξι.
Όταν φτάσαμε στο νοσοκομείο οι γιατροί έπεσαν όλοι πάνω της και την πήγαν σε έναν θάλαμο. Δεν με άφησαν να μπω μαζί τους. Μου είπαν να περιμένω στα καρεκλάκια απέξω.
Μετά από λίγο έφτασε και ο Πέτρος μαζί με τον Άλεξ.
Καθήσαμε όλοι και περιμέναμε.
"Που είναι;" ρώτησε ένας κύριος ο οποίος μας κοίταξε όλους από πάνω μέχρι κάτω.
"Είστε φίλοι της αννας;" μας ρώτησε
YOU ARE READING
The boy next door
RomanceΆννα...19 χρόνων μετακομίζει σε μια ξενη για εκείνη πολη και συγκεκριμένα δίπλα στο διαμέρισμα του αγοριού που είναι "μπλεγμενος"μεσα σε όλα. Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες όμως...